Mijn dietist had bedacht dat het het mooist was als ik per week uitkom op 35% koolhydraten 35% eiwit en 30% vet uitkom. Maar omdat ik gluten- en lactosevrij eet, is die verhouding bijna niet haalbaar. Streven is in elk geval boven de 20% eiwit uitkomen en als het lukt boven de 25%.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 07:04 schreef DarkNemesis. het volgende:
War kan je uitrekenen hoeveel eiwit je moet eten op een dag?
Strawberry Limequote:Op dinsdag 25 augustus 2026 14:23 schreef DarkNemesis. het volgende:
[..]
Die smaakpoeder heb ik ook. Ander krijg ik kwark en Griekse yoghurt niet weg
Dan ga is die van esn proberen. Ben wel van de sinaasappel. Van waterdrop vind ik de Orange ook het lekkerst.
Welke smaak vind je na bloedsinaasappel lekker?
Sommigen gaan pas later in gewicht naar beneden. En op het moment dat je het ziet of voelt motiveert dat ook meteen weer om het 'beter' te doen. Houd moet.. het komt vast.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:23 schreef Gutso het volgende:
Ik zit op 0.25 Wegovy nu 4 weken (morgen ga ik naar 0.50), en ik merk er wel IETS van. Maar heb nog steeds wel dat ik aan eten / alcohol denk, dat ik soms verkeerde keuzes maak ook.. alleen wel dat ik eerder vol zit. Maar heb niet het succes zoals de meesten hier die vrijwel heel snel al effect voelen? Hopelijk gaat het met 0.50 wat beter 😆
Iedereen reageert anders, misschien reageer jij wat trager of heb jij een iets hogere dosis nodig. Dat je iets merkt betekent in ieder geval dat het wel iets doet, dus misschien is 0.50 de oplossing voor je.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:23 schreef Gutso het volgende:
Ik zit op 0.25 Wegovy nu 4 weken (morgen ga ik naar 0.50), en ik merk er wel IETS van. Maar heb nog steeds wel dat ik aan eten / alcohol denk, dat ik soms verkeerde keuzes maak ook.. alleen wel dat ik eerder vol zit. Maar heb niet het succes zoals de meesten hier die vrijwel heel snel al effect voelen? Hopelijk gaat het met 0.50 wat beter 😆
Lekker bezig!quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:31 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat is het rustig. Hier lekker in de flow. Ik ga lekker!
Ik zit ook weer in de flowquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:31 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat is het rustig. Hier lekker in de flow. Ik ga lekker!
Ow wat heerlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:19 schreef PoesDoos het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voedingscentrum helemaal trots![]()
Vandaag op 200gr na 17,5kg afgevallen. Ik mag vanaf vandaag geen Ozempic meer spuiten ivm het roesje, dus als het de komende weken stabiel blijft (of als ik nog meer afval) ga ik stoppen![]()
Nog 5kg is mooi meegenomen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:42 schreef DarkNemesis. het volgende:
[..]
Ow wat heerlijk
Wil je nog meer kwijt of vind je het wel prima zo?
Super!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:19 schreef PoesDoos het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vandaag op 200gr na 17,5kg afgevallen. Ik mag vanaf vandaag geen Ozempic meer spuiten ivm het roesje, dus als het de komende weken stabiel blijft (of als ik nog meer afval) ga ik stoppen![]()
Super! Ik hoop dat het nog even doorzet of anders stabiel blijft. Ik ben heel benieuwd hoe je dat zult ervaren. Een operatie helpt natuurlijk niet echt mee, denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:19 schreef PoesDoos het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een operatie onder een roesje zou wel heftig zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:29 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Super! Ik hoop dat het nog even doorzet of anders stabiel blijft. Ik ben heel benieuwd hoe je dat zult ervaren. Een operatie helpt natuurlijk niet echt mee, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |