'Hoef niet zo zeer team baas te worden'quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zou me ook niks verbazen als die de ambitie heeft om het team in de toekomst ook letterlijk over te nemen
ik blijf het vooral zo bijzonder vinden dat zoveel media aan het babbelen waren alsof Max zijn contract zou breken en voortijdig zou o-Verstappen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:58 schreef heywoodu het volgende:
Dat hij zijn contract netjes uit zou dienen is natuurlijk volledig verwacht, kleine verrassing dat hij bijtekent maar ook weer niet schokkend ofzo. Wel leuk
die is inderdaad wel erg goedquote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:00 schreef D. het volgende:
Filmpje is wel humor
https://www.facebook.com/share/r/19FkuQJ8b8/?mibextid=wwXIfr
Er zal wel een hoop mogelijk zijn qua sponsoring van zijn andere hobbies.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:18 schreef Evenstar het volgende:
Nou daar gaat alle hoop op meer WKs en Max bij een andere team. Snap er echt niks van.
Tuurlijk, het slaat ook nergens op om te denken dat Red Bull nu de komende 5 jaar kansloos is ofzoquote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lach me een breuk als volgend jaar dingen beter op zijn plek vallen
Kan ook tactiek zijn om een beter contract bij Red Bull te krijgen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik blijf het vooral zo bijzonder vinden dat zoveel media aan het babbelen waren alsof Max zijn contract zou breken en voortijdig zou o-Verstappen.
Ik had het helemaal niet gek gevonden als hij had gezegd, Houdoe he, ik ga doen wat ik leuk vind. Laten we eerlijk zijn, voor het geld hoeft hij het niet meer te doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij mag zoveel zeggen als hij wilt, graag zelfs. En daarom vind ik het grappig hoe dat in de buitenwereld ontwikkeld was naar die stopt na zijn contract.
Nee maar het is wel lekker dat ze zijn hobby projecten ook sponsoren.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 18:11 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet gek gevonden als hij had gezegd, Houdoe he, ik ga doen wat ik leuk vind. Laten we eerlijk zijn, voor het geld hoeft hij het niet meer te doen.
Dat helpt natuurlijk enorm. Hij krijgt bij een ander team echt niet die vrijheid en ondersteuning.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 18:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar het is wel lekker dat ze zijn hobby projecten ook sponsoren.
Was na titel 1 al hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:34 schreef Breekfast het volgende:
4 wereldtitels en alle ambitie is er daarmee wel uit. Jammer.
Ik las vorige zomer het boek van NOFX, 's werelds meest succesvolle band die nooit bij een groot label heeft gezeten. Toch bleek tijdens het lezen dat ze heel vaak gesprekken hebben gevoerd met allerlei platenmaatschappijen, zonder ooit de intentie te hebben gehad om iets te tekenen, want "zeg nooit nee tegen gratis uit eten gaan"quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:27 schreef -XOR- het volgende:
Jos wel lekker meerdere keren in sterrenrestaurants gegeten op kosten van Toto.
Denk dat Toto gaat proberen om teambaas bij Red Bull te worden straksquote:Een jaar terug vertelde Toto Wolff in Zandvoort nog dat hij verwachtte dat zijn pad in de Formule 1 wel zou kruisen met Max Verstappen. Na de contractverlenging van Verstappen bij Red Bull Racing lijkt dat niet meer te gaan gebeuren. „De situatie is anders nu.”
Dat het helemaal nooit meer van een samenwerking komt, wil Wolff nog niet zeggen. „Je kunt afwachten wat er over twee of drie jaar gebeurt; dan lopen de contracten weer af en heeft hij waarschijnlijk niet slechts één optie, maar misschien wel drie of vier. Dan kun je zien wie er op dat moment het beste presteert.”
De paden van Max Verstappen en Mercedes kruisen elkaar al in de GT-wereld, waar Team Verstappen in Mercedessen rijdt. „We zijn Red Bull dankbaar dat ze daar voor open staan, want dat project is heel succesvol. En wat de toekomst verder brengt, ik weet het niet.”
https://www.ad.nl/formule(...)je-kent-he~a34672fa/
Op een gegeven moment dacht Toto ook dat hij de uitslagen van races kon regisseren tot RBR nee zeiquote:Op zondag 23 augustus 2026 10:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat Toto gaat proberen om teambaas bij Red Bull te worden straks
Alleen naar Ferrari. Daar wil je toch ooit deel vanuit maken als topper.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Er zal wel een hoop mogelijk zijn qua sponsoring van zijn andere hobbies.
Ik vind het heel erg jammer, ik had liever gezien dat hij naar een ander team was gegaan en daar kampioen wordt
Zijn beslissing maar ik heb het onderhand wel gezien met Verstappen bij Red Bull.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:34 schreef Breekfast het volgende:
4 wereldtitels en alle ambitie is er daarmee wel uit. Jammer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |