Sainz ook! En plakt er nog wat jaren aan vastquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:16 schreef 4-elements het volgende:
Albon rijdt ook in 2027 bij Williams.
[ x ]
Kan me niet voorstellen dat Cadillac deze beide boys behoudt, ik weet niet hoelang die vastliggen, maar zouden die toch niet Colton Herta gaan proberen?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:20 schreef Starflyer het volgende:
Ik verwacht komend seizoen maar 1 wijziging. En dat is Camara ipv Ocon.
Ik zie ze wel Perez of Bottas behouden voor de ervaring.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Cadillac deze beide boys behoudt, ik weet niet hoelang die vastliggen, maar zouden die toch niet Colton Herta gaan proberen?
Eén van de twee wel, maar allebei lijkt me wel heel veel ervaring en heel weinig reuring.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie ze wel Perez of Bottas behouden voor de ervaring.
Volgens mij hebben ze allebei een 1 + 1 contract. Dus 2026 met optie voor 2027.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Cadillac deze beide boys behoudt, ik weet niet hoelang die vastliggen, maar zouden die toch niet Colton Herta gaan proberen?
Holy shit.quote:
Mjah, dat moet ook maar klikken.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:18 schreef Evenstar het volgende:
Nou daar gaat alle hoop op meer WKs en Max bij een andere team. Snap er echt niks van.
Weet jij veel welke clausules er opgenomen zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:18 schreef Evenstar het volgende:
Nou daar gaat alle hoop op meer WKs en Max bij een andere team. Snap er echt niks van.
quote:
Het zou me ook niks verbazen als die de ambitie heeft om het team in de toekomst ook letterlijk over te nemenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet jij veel welke clausules er opgenomen zijn.
Geef hem verder ook geen ongelijk. De loyale Verstappen kan doen en laten wat hij wil in een team dat hem als net geen puber meer liet debuteren in een F1-team dat inmiddels volledig rond hem gebouwd is en waar hij ook nog eens redelijk voor betaald krijgt.
Bovendien zal hij ook wel wat meer inzage hebben in de ontwikkelingen bij RB voor wat betreft de nabije toekomst.
Max naar Ferrari zie ik nooit gebeuren, misschien als zijn F1 erbij opzit.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Pfff..
Oké, de kans en niet denkbeeldig dat hij het gevoel dat hier heerst (dit wordt niks) toch weet te weerleggen. In 2021 en 2024 lukte dat ook en hoe je het ook went of keert: ook nu hebben ze wel de eerste stappen gezet.
Maar ik ga zo veel liever gezien dat hij naar Ferrari zou gaan en daar de verlosser zou worden..
Dat kan ook nog. Max Verstappen Red Bull Racing!quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zou me ook niks verbazen als die de ambitie heeft om het team in de toekomst ook letterlijk over te nemen
Hoe bedoel je als zijn F1 erbij opzit?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max naar Ferrari zie ik nooit gebeuren, misschien als zijn F1 erbij opzit.
[..]
Dat kan ook nog. Max Verstappen Red Bull Racing!
zijn naam wijzigen naar Verstappen-Mateschitz en de RBRtak overnemenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zou me ook niks verbazen als die de ambitie heeft om het team in de toekomst ook letterlijk over te nemen
Max is gewoon direct en eerlijk. Kan niet alles zeggen natuurlijk, maar wat kan, kan.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met de kwaliteit die Max heeft hoeft RB natuurlijk ook maar enkele stappen vooruit te zetten om hem weer in die titelstrijd te brengen. Bovendien zal je bij geen enkel team ook maar enige garantie hebben op "Dit wordt het".
Verder ook wel leuk hoe de uitspraken van Max over 'dit is kut' dan ook breed uit zijn context getrokken. Mooie en loyale stap met vermoedelijk wel wat vrijheid om eens in een andere race uit te komen.
Hij mag zoveel zeggen als hij wilt, graag zelfs. En daarom vind ik het grappig hoe dat in de buitenwereld ontwikkeld was naar die stopt na zijn contract.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Max is gewoon direct en eerlijk. Kan niet alles zeggen natuurlijk, maar wat kan, kan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |