Neequote:Op maandag 7 september 2026 19:06 schreef Peterselieman het volgende:
Had al iemand gezegd dat het raceweek is?
Wat.quote:Op maandag 7 september 2026 17:02 schreef Nattekat het volgende:
Betonnen sfeerloze industrieparkeerplaats
Ik skip.
tijd voor een functioneringsgesprekquote:Op maandag 7 september 2026 17:02 schreef Nattekat het volgende:
Betonnen sfeerloze industrieparkeerplaats
Ik skip.
Ik haat alles aan dit 'circuit'.quote:
Ik ben wel hier om jullie in het gareel te houden.quote:Op maandag 7 september 2026 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tijd voor een functioneringsgesprek
Lukt ons wel.quote:Op maandag 7 september 2026 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben wel hier om jullie in het gareel te houden.
quote:
quote:
MAKKELIJK.quote:Op maandag 7 september 2026 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan niet jezelf in het gareel houden.
Ben ikquote:
Tof!quote:
Dat zegt me niet zo heel veel op dit circuit met de beste auto en ik zeg toch niet dat hij slecht is, hij is erg goed, maar hoe goed vind ik moeilijk in te schatten met deze regels, zeker omdat hij tov vorig jaar een relatief grote stap heeft gemaakt.quote:Op donderdag 10 september 2026 11:22 schreef DjVero het volgende:
[..]
Binnen 13 (?) ronden van de laatste plaats vooraan rijden: hoeveel meer bewijs wil je hebben
Het is er al.quote:Op donderdag 10 september 2026 22:21 schreef Perox het volgende:
Wacht, wat?! Waar topic?
[ afbeelding ]
Dat doet ie alleen bij sprintweekends dus dit is niet vrij standaard bij hem voor een normaal raceweekend.quote:Op vrijdag 11 september 2026 08:55 schreef Perox het volgende:
Toch het gevoel dat Madrid niet helemaal leeft. Ik had maandagmiddag de fipo over raceweek en topique een dagje later. @:Nattekat die de boel boycot owwacht dat laatste is vrij normaal
Dit is geen normaal raceweekend dit is stratenaids volgens hem.quote:Op vrijdag 11 september 2026 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat doet ie alleen bij sprintweekends dus dit is niet vrij standaard bij hem voor een normaal raceweekend.
Bij zandbakkenrace heeft hij een terecht punt om te klagen.quote:Op vrijdag 11 september 2026 11:02 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit is geen normaal raceweekend dit is stratenaids volgens hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op woensdag 16 september 2026 08:19 schreef Nattekat het volgende:
10x sprintaids volgend jaar, ze zijn echt totaal de weg kwijtDat kutcircuit van afgelopen weekend ook zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
Zowaar niet.quote:Op woensdag 16 september 2026 08:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kutcircuit van afgelopen weekend ook zeker?![]()
Zeker zodat we kunnen zeggen ow dan valt het nog meequote:
10x sprintaids volgend jaar, ze zijn echt totaal de weg kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
In Monaco werd meer ingehaald dan Madridquote:Op woensdag 16 september 2026 08:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker zodat we kunnen zeggen ow dan valt het nog mee
Sprints sowieso.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sprintrace op Monaco en Monza is een belediging voor de sport.
10x sprintaids volgend jaar, ze zijn echt totaal de weg kwijtVoor Monaco is het wel beter, want daar is de kwalificatie de main event. Nu dus 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geweldig, een sprint als opener en einde van het seizoenquote:
Helaas zullen de kijkcijfers of zaterdag wel beter zijn tijdens sprint weekends, anders zouden ze het nooit doen.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:13 schreef TweedeKlum het volgende:
10 sprintraces kolere, dramatische koers wordt er gevaren.
Vooral op de vrijdag, denk ik. Een kwalificatie is interessanter om te kijken dan een vrije training.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Helaas zullen de kijkcijfers of zaterdag wel beter zijn tijdens sprint weekends, anders zouden ze het nooit doen.
Vraag me wel af of het langere termijn juist geen vermoeidheid veroorzaakt en dat mensen af gaan haken omdat het toch niet meer te volgen is.
Indy 500 ook.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Ook weer Canada in het verkeerde weekend.
Le Mans iig weer vrij.
Indy500 is 30 mei hoor.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Ook weer Canada in het verkeerde weekend.
Le Mans iig weer vrij.
Sowieso 6 van die 10 ga ik niet eens zien of wil ik niet zien. Weet ik nu al.quote:
10x sprintaids volgend jaar, ze zijn echt totaal de weg kwijtWel weekend van Nurnburgring weer vrij genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen Disney plusquote:Op woensdag 16 september 2026 18:01 schreef Nizno het volgende:
Zitten we er allemaal klaar voor?
Max vs 100![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk nu een live stream van een deelnemerquote:Op woensdag 16 september 2026 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goedzo.
Straks gewoon op YouTube terugkijken.
Ik heb alleen een facecam gevonden. Heb ook geen tijd nu.quote:Op woensdag 16 september 2026 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kijk nu een live stream van een deelnemer
WirtualTV?quote:Op woensdag 16 september 2026 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb alleen een facecam gevonden. Heb ook geen tijd nu.
ik ook niet....quote:
10x sprintaids volgend jaar, ze zijn echt totaal de weg kwijtProbeer er maar van te genieten want het aantal sprintraces loopt natuurlijk alleen nog maar verder op. Ik ben benieuwd vanaf welk seizoen elke race ook een sprintrace heeft. 2028?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hadden misschien beter het normale Silverstone kunnen gebruikenquote:
ze krijgen straks een rollende herstart want nu geelquote:
ja wat ik begreep mogen ze allemaal afsnijden en max pas bij de laatste 10 ronden ofzoquote:Op woensdag 16 september 2026 19:07 schreef greysbones het volgende:
Is ze kunnen een rondje afsnijden
Max na ronde 15 ook.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:07 schreef greysbones het volgende:
Owww ze kunnen een rondje afsnijden
Eenmalig
ah de laatste 15 rondes dusquote:
ik lig achter op jou blijkbaarquote:
Ging echt heel soepel door de eersten heen, en een kleine corner cutquote:Op woensdag 16 september 2026 19:11 schreef Nattekat het volgende:
Hoe de neuk was ie in één ronde al 37e
Kijken hoe max’s naam naar boven klimtquote:
Nu op één obstakel na vrije baan naar de eerste groep.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijken hoe max’s naam naar boven klimt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |