Sowieso 6 van die 10 ga ik niet eens zien of wil ik niet zien. Weet ik nu al.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2026 08:19 schreef Nattekat het volgende:
10x sprintaids volgend jaar, ze zijn echt totaal de weg kwijtWel weekend van Nurnburgring weer vrij genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen Disney plusquote:Op woensdag 16 september 2026 18:01 schreef Nizno het volgende:
Zitten we er allemaal klaar voor?
Max vs 100![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk nu een live stream van een deelnemerquote:Op woensdag 16 september 2026 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goedzo.
Straks gewoon op YouTube terugkijken.
Ik heb alleen een facecam gevonden. Heb ook geen tijd nu.quote:Op woensdag 16 september 2026 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kijk nu een live stream van een deelnemer
WirtualTV?quote:Op woensdag 16 september 2026 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb alleen een facecam gevonden. Heb ook geen tijd nu.
ik ook niet....quote:
quote:Op woensdag 16 september 2026 08:19 schreef Nattekat het volgende:
10x sprintaids volgend jaar, ze zijn echt totaal de weg kwijtProbeer er maar van te genieten want het aantal sprintraces loopt natuurlijk alleen nog maar verder op. Ik ben benieuwd vanaf welk seizoen elke race ook een sprintrace heeft. 2028?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hadden misschien beter het normale Silverstone kunnen gebruikenquote:
ze krijgen straks een rollende herstart want nu geelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |