Denk niet dat Kees vrienden wilt. Hij kan hier wel zo meeposten. Die eerste 15 seconden lijkt wel een parodie op dit topicquote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Deze guy zou echt je beste vriend for life zijn @:geschiedkundige
Ik had wel eens een fragmentje ofzo van hem gezien, maar kende hem verder niet. Flink autisme als ik het zo zie, kan de beste man natuurlijk niks aan doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:27 schreef lbosse het volgende:
[..]
Denk niet dat Kees vrienden wilt. Hij kan hier wel zo meeposten. Die eerste 15 seconden lijkt wel een parodie op dit topic. Eigenlijk het hele fragment wel.
Bekijk deze YouTube-video
Autisme is tegenwoordig een scheldwoord. Gebruikt door kneusjes op het internet.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik had wel eens een fragmentje ofzo van hem gezien, maar kende hem verder niet. Flink autisme als ik het zo zie, kan de beste man natuurlijk niks aan doen.
Wel enorm grappig om te zien ja hoe hij met de temp bezig is. En hij begint m al flink te knijpen bij "13 graden" zie ik net.![]()
oke dat is wel echt next level koutisme ja
Jeetje.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:52 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Autisme is tegenwoordig een scheldwoord. Gebruikt door kneusjes op het internet.
Vaak hebben dat soort mensen geen idee wat autisme nou daadwerkelijk is. Domme autist bekt wel lekker denk ik.
Gaat het goed?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:52 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Autisme is tegenwoordig een scheldwoord. Gebruikt door kneusjes op het internet.
Vaak hebben dat soort mensen geen idee wat autisme nou daadwerkelijk is. Domme autist bekt wel lekker denk ik.
Maar Kees is ook een flinke autist. Dat ontkent ook Kees niet, lijkt me.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:52 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Die heeft het zwaar ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Kees is ook een flinke autist. Dat ontkent ook Kees niet, lijkt me.
Grappig, net iets over valwind gelezen in de Quest. Die zijn wel heel zeldzaam.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:57 schreef Zipportal het volgende:
Meerdere bomen sneuvelen door valwind; weg bezaaid met takken
https://www.gld.nl/nieuws(...)g-bezaaid-met-takken
Grappig, net gisteren mijn hele collectie Quests uitgestald en geïnventariseerd. Die zijn niet zeldzaam, maar vond ik wel een leuke toevalligheid nu.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Grappig, net iets over valwind gelezen in de Quest. Die zijn wel heel zeldzaam.
Hier rond Nimwegen zelfs 23.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:08 schreef heywoodu het volgende:
Verder: best wel een fijne dag vandaag in het midden des lands, af en toe een druppeltje, verder gewoon aangenaam met een graad of 18-19
Heftigquote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe groot is de kans?
https://www.waldnet.nl/wn(...)kt_door_bliksem.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |