RIP campings aan het meerquote:
Je weet dus wat je moet fixen in de winterquote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:48 schreef dick_laurent het volgende:
Hier gaat het vandaag ook mogelijk flink los met regen en onweer.
Dat is wel nadeel met een open zwembad zonder rolsysteem ofzo, ik weet nu al dat er met wind en onweer weer 40 kilo aan bladeren takken en zooi in gaan waaien en ik daarna drie dagen bezig ben om het water weer goed schoon en helder te krijgen... je moet er wat voor over hebben zullen we maar zeggen heheh
Ik heb een L vormig zwembadquote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Je weet dus wat je moet fixen in de winter
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:51 schreef INViCTuS het volgende:
Nog een ronde warm zomer weer? Liefhebbers?
[ x ]
Eindelijk, ben wel weer klaar met de herfstquote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:59 schreef 12Beaufort het volgende:
Die 30 graden is vooralsnog een warme uitbijter. Maar het kan nog even wat warmer gaan worden idd.
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eindelijk, ben wel weer klaar met de herfst
De herfst duurt waarschijnlijk nog tot en met april volgend jaarquote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eindelijk, ben wel weer klaar met de herfst
Pak 'm beet vanaf ongeveer ingaan wintertijd tot eindigen wintertijdquote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:03 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
De herfst duurt waarschijnlijk nog tot en met april volgend jaar
De ligging van een lagedrukgebied over een week is vrij onzeker. Het kan, maar de straalstroom kan over een week ook 500 km verder naar het oosten liggen...dan zit je aan de koude kant.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:51 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Pick me! Zwembad blijft nog fier staanquote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:51 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Ik vind nog steeds dat we de wintertijd een maand eerder moeten beëindigen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Pak 'm beet vanaf ongeveer ingaan wintertijd tot eindigen wintertijd
Afschaffen die wintertijd. Het is toch nooit winter in Nederland.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat we de wintertijd een maand eerder moeten beëindigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |