SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Vooral ook omdat ik dacht maar weer eens mijn zomerjas aan te doen tegen wat regen. Dat werkt prima, maar binnenin is het door het zweet alsnog nat.quote:
Dat was dan wel heel erg lokaal ja, jammer dat er dan geen weerstation staat die beetje de windsnelheid kon inschatten. 1 lokaal station gaf 21km/h, maar die windmeter zal wel in de achtertuin staan 30cm boven de schuttingquote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:57 schreef Zipportal het volgende:
Meerdere bomen sneuvelen door valwind; weg bezaaid met takken
https://www.gld.nl/nieuws(...)g-bezaaid-met-takken
Ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:28 schreef alpeko het volgende:
Is dit een grap?
[ afbeelding ]
Vrijdag volgens Buienradar 30 graden met regen. Weeronline en KNMI hebben het over 20 graden omgeving Breda.
Is een grap jaquote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:28 schreef alpeko het volgende:
Is dit een grap?
[ afbeelding ]
Vrijdag volgens Buienradar 30 graden met regen. Weeronline en KNMI hebben het over 20 graden omgeving Breda.
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:27 schreef kilon het volgende:
[..]
Vooral ook omdat ik dacht maar weer eens mijn zomerjas aan te doen tegen wat regen. Dat werkt prima, maar binnenin is het door het zweet alsnog nat.
Dat ligt aan je jasquote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:27 schreef kilon het volgende:
[..]
Vooral ook omdat ik dacht maar weer eens mijn zomerjas aan te doen tegen wat regen. Dat werkt prima, maar binnenin is het door het zweet alsnog nat.
Dat is een beste plens.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:28 schreef alpeko het volgende:
Is dit een grap?
[ afbeelding ]
Wordt daar vast weer een gezellige boelquote:
RIP campings aan het meerquote:
Je weet dus wat je moet fixen in de winterquote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:48 schreef dick_laurent het volgende:
Hier gaat het vandaag ook mogelijk flink los met regen en onweer.
Dat is wel nadeel met een open zwembad zonder rolsysteem ofzo, ik weet nu al dat er met wind en onweer weer 40 kilo aan bladeren takken en zooi in gaan waaien en ik daarna drie dagen bezig ben om het water weer goed schoon en helder te krijgen... je moet er wat voor over hebben zullen we maar zeggen heheh
Ik heb een L vormig zwembadquote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Je weet dus wat je moet fixen in de winter
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:51 schreef INViCTuS het volgende:
Nog een ronde warm zomer weer? Liefhebbers?
[ x ]
Eindelijk, ben wel weer klaar met de herfstquote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:59 schreef 12Beaufort het volgende:
Die 30 graden is vooralsnog een warme uitbijter. Maar het kan nog even wat warmer gaan worden idd.
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eindelijk, ben wel weer klaar met de herfst
De herfst duurt waarschijnlijk nog tot en met april volgend jaarquote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eindelijk, ben wel weer klaar met de herfst
Pak 'm beet vanaf ongeveer ingaan wintertijd tot eindigen wintertijdquote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:03 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
De herfst duurt waarschijnlijk nog tot en met april volgend jaar
De ligging van een lagedrukgebied over een week is vrij onzeker. Het kan, maar de straalstroom kan over een week ook 500 km verder naar het oosten liggen...dan zit je aan de koude kant.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:51 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Pick me! Zwembad blijft nog fier staanquote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:51 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Ik vind nog steeds dat we de wintertijd een maand eerder moeten beëindigen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Pak 'm beet vanaf ongeveer ingaan wintertijd tot eindigen wintertijd
Afschaffen die wintertijd. Het is toch nooit winter in Nederland.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat we de wintertijd een maand eerder moeten beëindigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |