abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221612752
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 11:24 schreef Strijder_ het volgende:
Een verkennend onderzoek naar ouders en behandelaars bij euthanasie van een 17 jarig meisje is niet meer dan normaal. Bizar dat dit gebeurt in de wereld met Nederland weer trots vooraan. Euthanasie is nu de doodsoorzaak van 6% van de Nederlandse bevolking!
Waarom is dat niet meer dan normaal?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221612753
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 12:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, en het merendeel daarvan zijn ernstig zieke mensen die niet meer beter worden, zoals kankerpatiënten die uitbehandeld zijn, geen jonge depressieve mensen.
Precies, alsof die 6% iets zegt over het aantal jongeren. Dat cijfer zegt niets in de juiste context; die van een maatschappij waarvan de groep ouderen steeds groter wordt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221612769
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 11:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat het OM die moet opheffen. Zij hebben een valide argument om dat niet te doen.

Die artsen moeten mans genoeg zijn om met naam en toenaam achter hun brief te staan.
Eens, maar ja, als zij hun namen bekend maken, dan krijg je zo ook weer een heksenjacht naar hun, en dat is ook niet goed. Zo'n samenleving zijn we inmiddels wel geworden helaas.
pi_221612780
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 12:40 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Eens, maar ja, als zij hun namen bekend maken, dan krijg je zo ook weer een heksenjacht naar hun, en dat is ook niet goed. Zo'n samenleving zijn we inmiddels wel geworden helaas.
Een heksenjacht op die artsen is natuurlijk ook niet nodig. Maar inmiddels zijn de ouders dus wat lijdend voorwerp van een dergelijke heksenjacht, en omdat de artsen niet met open vizier strijden, is niet eens een tuchtzaak tegen ze aan te spannen. Dus die ouders worden bedreigd, zijn hun dochter verloren en hebben nu geen leven meer, en die artsen wassen hun handen in onschuld en kunnen rustig slapen.

Ik heb daar toch grote moeite mee.
pi_221612902
quote:
7s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 12:42 schreef miss_sly het volgende:
. Maar inmiddels zijn de ouders dus wat lijdend voorwerp van een dergelijke heksenjacht,
Als het OM ballen had, dan had deze organisatie ism onze politie natuurlijk al een paar van die anonieme bedreigers op kunnen sporen en op kunnen pakken en deze via snelrecht aangepakt..Soms vraag ik me wel eens af waarom zoiets logisch wat een duidelijk signaal tegen zich anoniem wanende bedreigers toont niet zo snel gebeurt .
pi_221613127
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 09:40 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
En dat is dan zorgverlener, uit het beroep trappen dat volk.
Heb je die documentaire gezien?

Als ik het me goed kan herinneren was ze zelfs in de instelling waarin ze was opgenomen seksueel misbruikt. Zelfs daar was ze niet beschermd. Een verschrikkelijk verhaal is dat.

Dus ze was in haar jeugd misbruikt en later nog in de instelling waar ze zou moeten herstellen. Door een medepatient.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  donderdag 20 augustus 2026 @ 15:57:05 #132
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221613731
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 13:55 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Heb je die documentaire gezien?

Als ik het me goed kan herinneren was ze zelfs in de instelling waarin ze was opgenomen seksueel misbruikt. Zelfs daar was ze niet beschermd. Een verschrikkelijk verhaal is dat.

Dus ze was in haar jeugd misbruikt en later nog in de instelling waar ze zou moeten herstellen. Door een medepatient.
Als ik dat soort dingen lees, lijk ik echt wel geluk gehad te hebben met de twee klinieken waarin ik gezeten heb.

Niet dat die en het al personeel daar nou perfect waren ofzo.
The name is Putler, Vladimir Putler
  donderdag 20 augustus 2026 @ 16:07:07 #133
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221613779
Ik heb niks met die klinieken lijkt mij dat je er altijd slechter uit komt dan in gaat. Gewoon normaal door leven en niet zoveel nadenken. Mensen spreken en denken ook veel te veel.

Maar goed misschien ben ik te nuchter.
  donderdag 20 augustus 2026 @ 16:09:15 #134
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221613789
Bovendien lijkt mij het normaal dat er toch een objectief onderzoek komt naar zo'n ernstig uitkomt. Als ouders wil je toch ook weten hoe het zover heeft kunnen komen?
pi_221613840
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 16:09 schreef xzaz het volgende:
Bovendien lijkt mij het normaal dat er toch een objectief onderzoek komt naar zo'n ernstig uitkomt. Als ouders wil je toch ook weten hoe het zover heeft kunnen komen?
Hoe wat zover heeft kunnen komen?
  donderdag 20 augustus 2026 @ 16:19:50 #136
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221613845
quote:
7s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 16:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hoe wat zover heeft kunnen komen?
Dat een kind van 17 euthanasie wilt plegen.
pi_221613909
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 16:19 schreef xzaz het volgende:

[..]
Daar is een heel lang en zorgvuldig traject aan voorafgegaan waar die ouders volledig in meegenomen zijn. Ze weten dus hoe het zover heeft kunnen komen.
  Moderator donderdag 20 augustus 2026 @ 16:31:59 #138
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221613916
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 16:09 schreef xzaz het volgende:
Ik zou me er niet in verdiepen als je nog uit eten moet maar zoek het eens op.
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
  Spellchecker donderdag 20 augustus 2026 @ 16:39:20 #139
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221613942
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 16:19 schreef xzaz het volgende:

[..]
Misschien je even inlezen.
pi_221614012
quote:
7s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 12:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Een heksenjacht op die artsen is natuurlijk ook niet nodig. Maar inmiddels zijn de ouders dus wat lijdend voorwerp van een dergelijke heksenjacht, en omdat de artsen niet met open vizier strijden, is niet eens een tuchtzaak tegen ze aan te spannen. Dus die ouders worden bedreigd, zijn hun dochter verloren en hebben nu geen leven meer, en die artsen wassen hun handen in onschuld en kunnen rustig slapen.

Ik heb daar toch grote moeite mee.
Op welke grond zou er een tuchtzaak tegen ze aangespannen moeten worden?
Ze hebben olie op het vuur gegooid, en daarbij hun ook professionele kwalificaties gebruikt om meer impact te hebben. Daar mogen ze wat mij betreft wel voor vervolgd worden, maar is dat iets voor een tuchtzaak?
  donderdag 20 augustus 2026 @ 17:04:42 #141
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221614056
quote:
7s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 16:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Daar is een heel lang en zorgvuldig traject aan voorafgegaan waar die ouders volledig in meegenomen zijn. Ze weten dus hoe het zover heeft kunnen komen.
Niet echt relevant dat de ouders zijn meegenomen. Is toch medisch-technisch gewoon interessant om dit in de literatuur op te nemen.
  donderdag 20 augustus 2026 @ 17:04:53 #142
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221614058
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 16:39 schreef maily het volgende:

[..]
Misschien je even inlezen.
Niet echt nodig.
  donderdag 20 augustus 2026 @ 17:06:03 #143
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221614063
Lijkt wel alsof de bedreigingen hier gekoppeld worden aan het feit dat de medici gewoon precies willen weten hoe het zit.
pi_221614157
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 16:51 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Op welke grond zou er een tuchtzaak tegen ze aangespannen moeten worden?
Ze hebben olie op het vuur gegooid, en daarbij hun ook professionele kwalificaties gebruikt om meer impact te hebben. Daar mogen ze wat mij betreft wel voor vervolgd worden, maar is dat iets voor een tuchtzaak?
quote:
Milous ouders vinden dat de brief hen ernstig heeft beschadigd en willen zich inhoudelijk kunnen verweren. Ook willen ze een rectificatie en erkenning dat de veertien briefschrijvers onrechtmatig hebben gehandeld. Daarom hebben ze onder meer een tuchtzaak aangespannen.
Hier staat 'onder meer een tuchtzaak', verder rept men hier niet over wat de bedoeling is. Maar dat die ouders verdere stappen willen ondernemen, snap ik zeker. Geen idee of er ook een 'gewone' rechtzaak op handen is. Het feit dat deze artsen hun professionele kwalificaties hebben gebruikt, rechtvaardigt dat dan niet een tuchtzaak?
  donderdag 20 augustus 2026 @ 17:22:04 #145
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221614165
quote:
7s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 17:20 schreef miss_sly het volgende:
Hier staat 'onder meer een tuchtzaak', verder rept men hier niet over wat de bedoeling is. Maar dat die ouders verdere stappen willen ondernemen, snap ik zeker. Geen idee of er ook een 'gewone' rechtzaak op handen is. Het feit dat deze artsen hun professionele kwalificaties hebben gebruikt, rechtvaardigt dat dan niet een tuchtzaak?
Ik denk dat de ouders van deze meid gewoon lekker verder moeten gaan met hun leven en hun genieten van hun zoon. Als alles gegaan is zoals het gegaan moet zijn is er verder niets om op terug te vallen.

Als ze geen aandacht willen moeten ze ook geen documentaire gaan maken.
pi_221614168
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 17:04 schreef xzaz het volgende:

[..]
Niet echt relevant dat de ouders zijn meegenomen. Is toch medisch-technisch gewoon interessant om dit in de literatuur op te nemen.
Wat maakt dat je denkt dat hierover niet medisch-technisch van alles is vastgelegd en wordt gebruikt als voorbeeld voor andere zaken? En waarom zou daarom een strafrechterlijke vervolging voor nodig zijn van de behandelend artsen en de ouders van het meisje?

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 20-08-2026 19:14:18 ]
pi_221615293
Wel benieuwd hoe dat meisje geestelijk zo is geworden... Dat komt niet uit de lucht vallen.
pi_221615471
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 20:12 schreef Cockwhale het volgende:
Wel benieuwd hoe dat meisje geestelijk zo is geworden... Dat komt niet uit de lucht vallen.
https://www.omroepbrabant(...)vertelt-haar-verhaal

https://npo.nl/start/vide(...)door/meer-informatie

- PTSS door ingrijpende ziekenhuis opname geestelijk gehandicapte broer met wie ze super close was, als 11-jarige hele periode bij hem gezeten in ziekenhuis wat behoorlijk traumatische geweest moet zijn.

- Tot twee keer toe verkracht

- in social media fuik gezogen mbt negativiteit zoals zelfverminking, zelfmoord en andere zaken die lage zelfwaarde bevestigen of verergerden

En wrs nog een hoop meer:(
Krekker is de bom!
  Moderator donderdag 20 augustus 2026 @ 20:31:20 #149
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221615511
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 17:22 schreef xzaz het volgende:

[..]
Ik denk dat de ouders van deze meid gewoon lekker verder moeten gaan met hun leven en hun genieten van hun zoon. Als alles gegaan is zoals het gegaan moet zijn is er verder niets om op terug te vallen.

Als ze geen aandacht willen moeten ze ook geen documentaire gaan maken.
Dat mag jij denken. Ik vind het behoorlijk kortzichtig en gevoelloos maja.
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
pi_221616834
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 20:26 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
https://www.omroepbrabant(...)vertelt-haar-verhaal

https://npo.nl/start/vide(...)door/meer-informatie

- PTSS door ingrijpende ziekenhuis opname geestelijk gehandicapte broer met wie ze super close was, als 11-jarige hele periode bij hem gezeten in ziekenhuis wat behoorlijk traumatische geweest moet zijn.

- Tot twee keer toe verkracht

- in social media fuik gezogen mbt negativiteit zoals zelfverminking, zelfmoord en andere zaken die lage zelfwaarde bevestigen of verergerden

En wrs nog een hoop meer:(
En wat is er met de verkrachters gebeurd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')