Bron:quote:Ja21-fractiemedewerker, podcastmaker en fotograaf Maarten Brante is om het leven gekomen bij een noodlottig ongeval in het centrum. Hij raakte vorige week te water bij de Prins Hendrikkade en overleed later in het ziekenhuis.
Bron: https://www.parool.nl/ams(...)endrikkade~bd4d6305/quote:In de nacht van woensdag 12 op donderdag 13 augustus belandde Brante in het ziekenhuis nadat hij uit een sloepje in het water van de Prins Hendrikkade was beland. Brante viel achterover vanuit het sloepje, dat op dat moment bij zijn woonboot op de Prins Hendrikkade lag. Samen met vrienden genoot hij die avond vanaf het water van de eclips.
Dacht dat dat alleen bij Britse toeristen gebeurde.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:14 schreef Oscar. het volgende:
Met zijn dronken kop in de gracht gevallen. Das niet handig
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:32 schreef borisz het volgende:
Nooit van Maarten Brante gehoord...
Wel triest.
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:32 schreef borisz het volgende:
Nooit van Maarten Brante gehoord...
Wel triest.
Tragisch op zo'n leeftijd.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:26 schreef Kottnauer het volgende:
[ afbeelding ]
Maarten Brante, de avond van het ongeluk, op een sloepje op het water.Bron foto Matthijs Immink
Voor mij nog steeds onduidelijk wat gebeurt is. Waar waren zijn vrienden op dat moment en hoezo kregen ze hem niet meteen uit het water? Sterke (onder)stroming, iets anders?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:23 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Bron: https://www.parool.nl/ams(...)endrikkade~bd4d6305/
Daarover heb ik geen informatie kunnen vinden. Hierboven wordt gesteld dat er sprake was van alcohol, maar hoewel niet onlogisch, is dat nog niet bevestigd.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 10:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Voor mij nog steeds onduidelijk wat gebeurt is. Waar waren zijn vrienden op dat moment en hoezo kregen ze hem niet meteen uit het water? Sterke (onder)stroming, iets anders?
Genoeg centrums zonder grachten in dit land hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het is wachten op de eerste die gaat vragen waar "Centrum" precies ligt. Verder enorm triest natuurlijk. Sterkte aan de nabestaanden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |