Ja, zoiets als gratie is ook onzinnig en zou moeten worden verboden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, als je 25 jaar hebt gekregen is het 100% klaar na die tijd.
(je mag met de nieuwe regeling sinds een aantal jaren max 2 jaar voor het einde van de straf een vervroegde invrijheidstelling aanvragen, maar ook die hoeft niet gehonoreerd te worden).
Bij levenslang is er na 25 jaar de mogelijkheid om gratie aan te vragen, krijg je die niet, mag je verder brommen.
Laag.quote:'De vraag is of de veiligheid van de samenleving verlenging van tbs-maatregel verlangt.' Die vraag stelde officier van justitie Maaike Kampen hardop. Haar antwoord op die vraag is helder. 'De rapporten zijn eenduidig. Er is geen stoornis meer en het gevaar op herhaling is laag. Daar zie ik dan ook geen risico.'
denk je lekker te gaan slapen zitten dit soort psychopaten in je frontal lobe.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 22:12 schreef Koortsdroom het volgende:
Had deze zaak eigenlijk al verdrongen. Onvoorstelbaar. Dat hij iedereen daarna nog om de tuin heeft geleid en mee ging 'helpen' zoeken.
![]()
Kan je nog terugkomen van zulke verkniptheid?
D66 Dsmessenschestig dat was 20 jaar geleden nog erger geweest.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 22:28 schreef inslagenreuring het volgende:
Volgens mij kan het ook alleen maar in Nederland. 3 mensen van het leven beroven en een D66 doosje bij het OM wil je een 2e kans geven.
Het is tekenend.
tering fragiele egos man.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 22:30 schreef Shii het volgende:
Ik word er misselijk van. Je papa zou je moeten beschermen, maar nee die lafaard vermoord z'n hele gezin.
De mannen die vrouwen en kinderen zo diep haten dat ze hun fysieke integriteit niet langer respecteren, zijn ook niet te genezen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 22:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Denken dat zo'n monster kan genezen.
Wat moet dit nu weer betekenen ? Ik bedoel ik haal het met liefde weg maar leg eens uit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 23:09 schreef torentje het volgende:
[..]
De mannen die vrouwen en kinderen zo diep haten dat ze hun fysieke integriteit niet langer respecteren, zijn ook niet te genezen.
Je weet nu wat je niet meer moet doen dus dat komt vast goed!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Welkom in de maatschappij Richard!!!!!!!
Ben dan altijd direct nieuwsgierig waar ze zo’n gast plaatsen (binnenkort in uw theater!) en hoe hij zich sociaal gaat inpassen. Kan me er weinig bij voorstellen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 23:16 schreef vul_maar_in het volgende:
Je weet nu wat je niet meer moet doen dus dat komt vast goed!
Een groepsgesprek met 3 moordenaars, 2 stalkers en 4 verkrachters die elkaar een beetje scheef aankijken terwijl de beamer anti geweld filmpjes afdraait.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben dan altijd direct nieuwsgierig waar ze zo’n gast plaatsen (binnenkort in uw theater!) en hoe hij zich sociaal gaat inpassen. Kan me er weinig bij voorstellen.
Ja, maar maar... maar dan kon ie wel z'n Poolse hoertje in zijn eigen bed neuken!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 22:30 schreef Shii het volgende:
Ik word er misselijk van. Je papa zou je moeten beschermen, maar nee die lafaard vermoord z'n hele gezin.
Downright cynical.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:30 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
nou ja hij moet eerst weer een gezin opbouwen alvorens ze af te slachten he dus dat duurt wel even
Dit is geilquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 23:33 schreef Cockwhale het volgende:
maar dan kon ie wel z'n Poolse hoertje in zijn eigen bed neuken!!!
Denk het ook niet. Eenmaal in een relatie zal hij vast weer gestoord gedrag laten zien op een gegeven moment. Heel triest voor de nabestaanden en de slachtoffers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 23:09 schreef torentje het volgende:
[..]
De mannen die vrouwen en kinderen zo diep haten dat ze hun fysieke integriteit niet langer respecteren, zijn ook niet te genezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |