Terwijl ook dat énorm veel minder 'goed' is dan de mannen, maar dat vinden veel mensen vreemd genoeg dan weer minder erg, want die zijn dat gewend.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
In het vrouwen schaatsen lukt dat bijvoorbeeld wel. Tennis al helemaal.
Is het minder goed? Ik weet niet veel van schaatsen maar lijkt me dat het alleen minder snel is. Als dat het geval zou zijn bij voetbal zou het allemaal nog wel meevallenquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Terwijl ook dat énorm veel minder 'goed' is dan de mannen, maar dat vinden veel mensen vreemd genoeg dan weer minder erg, want die zijn dat gewend.
Niet "minder goed". Spannend en competitief is genoeg. Sorry Woodu maar kan het hier niet met je eens zijn ouwe.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Terwijl ook dat énorm veel minder 'goed' is dan de mannen, maar dat vinden veel mensen vreemd genoeg dan weer minder erg, want die zijn dat gewend.
Vrouwen voetbal red zichzelf prima, all things considered.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Misschien is het nog te vroeg om vrouwenvoetbal geheel gelijk te stellen met mannenvoetbal. Wie weet over tien jaar dat de belangstelling er wel is.
Nou ja, niet in het Spaanse voetbal.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:24 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Vrouwen voetbal red zichzelf prima, all things considered.
ok uitzonderingen daargelatenquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou ja, niet in het Spaanse voetbal.
Ze kunnen het wel goed, maar uiteraard niet met de snelheid en techniek van de meeste mannelijke spelers (en dat is voor bijna alle sporten zo, ook bij het tennis waarbij een kort rokje niet de vaardigheden zal verhogen; alleen het kijkplezier).quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Maar balletje-schop en balleltje-gooi-in-netje kunnen ze niet zo goed.
Ey wat ik zeg als je jezelf min of meer overeind kan houden be my guest. de WNBA is mijn grootste issue.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel goed, maar uiteraard niet met de snelheid en techniek van de meeste mannelijke spelers (en dat is voor bijna alle sporten zo, ook bij het tennis waarbij een kort rokje niet de vaardigheden zal verhogen; alleen het kijkplezier).
En ik kan me voorstellen dat het voor de meeste mannen niet om aan te zien is om een vertraagde versie van het 'normale' voetbal te zien, maar dat maakt niet dat ze er allemaal niets van kunnen. Deze sport brengt altijd wel de oermensman naar boven, gaspedaaltje op 180.
Denk verder dat het in Amerika populairder is dan de mannelijke variant.
Vertel ....? Hier heb ik denk ik niets van meegekregen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:34 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik heb Bill Burr in mijn persoonlijke oubliette gegooid.
man man wat een trieste ondergang.
Als er maar genoeg mensen zijn die dat niet denken is er geen probleem voor de sport.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:38 schreef TLC het volgende:
Tsja er is ook WK hockey op tv en dat kijk je toch ook niet voor je plezier
Ik krijg al rugpijn bij het kijken maar mijn zusjes fam is er dol op. En ze houden hun eigen broek/rokje opquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als er maar genoeg mensen zijn die dat niet denken is er geen probleem voor de sport.
Is wel populair bij de vrouwen omdat die sport op stofzuigen lijkt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:38 schreef TLC het volgende:
Tsja er is ook WK hockey op tv en dat kijk je toch ook niet voor je plezier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
En als niemand kijkt is het de schuld van de conservatieve witte man, aan het niveau ligt het niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:52 schreef DrDentz het volgende:
Hier zou de NPO dat opkopen, en het primetime voor ons uitzenden.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Is wel populair bij de vrouwen omdat die sport op stofzuigen lijkt.Godverdomme ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
Ah, dus een spannende vrouwenvoetbalcompetitie is wel beter te kijken dan bijvoorbeeld de Bundesliga bij de mannen, dat is wel logisch inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Niet "minder goed". Spannend en competitief is genoeg. Sorry Woodu maar kan het hier niet met je eens zijn ouwe.
Je moet het ook niet gelijk stellen, binnen het clubvoetbal is het logisch dat het puur de commercie is die bepaalt wat de salarissen zijn. Bij de nationale ploegen is het niet meer dan logisch dat vergelijkbare prestaties vergelijkbare premies en bonussen opleveren voor de mannen en vrouwen binnen het voetbal, handbal, volleybal, roeien, noem maar op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Misschien is het nog te vroeg om vrouwenvoetbal geheel gelijk te stellen met mannenvoetbal. Wie weet over tien jaar dat de belangstelling er wel is.
Zoals gezegd gelukkig genoeg fans. Rock on vrouwen voetbal. (alleen niet voor mij)quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, dus een spannende vrouwenvoetbalcompetitie is wel beter te kijken dan bijvoorbeeld de Bundesliga bij de mannen, dat is wel logisch inderdaad.
Technisch gezien ziet het er bij de vrouwen in het schaatsen ook allemaal wel veel minder goed uit, ledematen die alle kanten op zwabberen, hele hoge ruggen, etcquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is het minder goed? Ik weet niet veel van schaatsen maar lijkt me dat het alleen minder snel is. Als dat het geval zou zijn bij voetbal zou het allemaal nog wel meevallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |