Ben je er ook zo een die de pakken dubbelvla in de supermarkt door elkaar schudt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 07:56 schreef Hexagon het volgende:
Ik at het nog wel eens.
Ik maakte ook nog wel eens "multicultulti"-vla door chocoladevla en blanke vla samen te doen.
Hopelijk springt er nog een fabrikant op in.
Nee ik ben geen vandaalquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ben je er ook zo een die de pakken dubbelvla in de supermarkt door elkaar schudt?
Vooral een wat romige zoete smaak. Het is wel lekker als je zin hebt in een wat meer minimale smaak.quote:
Breng mensen nu niet op een idee 😃quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ben je er ook zo een die de pakken dubbelvla in de supermarkt door elkaar schudt?
Maar dit is wel vanille?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:57 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ter illustratie:
https://www.delhaize.be/n(...)F2024031900133380000
[ afbeelding ]
OT:
Opgegroeid met (dubbel)vla als toetje na het avondeten maar eet bewust al jaren geen toetje meer.
Incidenteel met warm weer schepijs.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is kunstmatig volgens mij..of hoe en wat bedoel je hier precies mee?quote:
Dat vanillevla (en dubbelvla) géén blanke vla is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:22 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het is kunstmatig volgens mij..of hoe en wat bedoel je hier precies mee?
Dit zegt AI:quote:
quote:Blanke vla smaakt zacht, zoet en romig, met een milde, neutrale vanille-achtige smaak. Het lijkt erg op vanillevla, maar is iets minder uitgesproken zoet en bevat geen gele kleurstof of zware vanillesmaak. De textuur is dik vloeibaar en glad.
Ik heb wel eens een verhaal gehoord van een of andere DJ die een hit had in Italie en daar een show mocht gaan geven. Hij had bedacht om bij die show twee danseressen elkaar met vla te laten insmeren. Maar probleem, in Italie verkopen ze geen vla. Dus die DJ is uiteindelijk met een kofferbak vol vla naar Italie gereden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 08:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik kende een Duitser die een paar keer per jaar hier voor werk was en dan met een koeltas vol terugging. Vooral de dubbel- en slagroomvla waren favoriet.
Eerder stond hier dat het niet naar vanille smaakt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:22 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het is kunstmatig volgens mij..of hoe en wat bedoel je hier precies mee?
Daarom moet je het ook mengen met appelmoesquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 08:55 schreef junkiesietze het volgende:
Hmm, blanke vla is toch smaakloos, liever vanillevla met wat yoghurt er door heen en dan daar wat chocoladevlokken overheen
Beetje zoals gecondenseerde melk maar dan dikker?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee blanke vla is vla zonder enige smaaktoevoeging. Je proeft dus alleen room en suiker.
Je eigenlijk gewoon vla die daar naar smaakt. Heb je wel eens andere vla op?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Beetje zoals gecondenseerde melk maar dan dikker?
Ja je grapt, maar ik zie dit dus zo gebeurenquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 08:01 schreef KreKkeR het volgende:
En dan brengen ze het over een tijdje terug in de markt als witte vla
Ze moeten die DJ Jean aan z'n ballen ophangen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een verhaal gehoord van een of ander DJ die een hit had in Italie en daar een show mocht gaan geven. Hij had bedacht om bij die show twee danseressen elkaar met vla te laten insmeren. Maar probleem, in Italie verkopen ze geen vla. Dus die DJ is uiteindelijk met een kofferbak vol vla naar Italie gereden.
In van die makkelijke pakken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:50 schreef Zorro het volgende:
Ja en wat moeten we hier dan mee, het hele nummer aan gaan passen of wat?
Boe boe bla bla, we maken Domo-vla!
Boe boe bla bla, hopjes, vanille en chocola.
Aardbeien en blanke vla (heerlijk houdbare vla, oehaaa)
We maken Domo Domo Domo vla,
In die makkelijke pakken Whoeoeoeoeoe.
Dat doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 07:41 schreef de_boswachter het volgende:
Heerlijk met een kilo hagelslag erin.
#viesvetvarken
Het gaat niet weg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd.
Heerlijk.![]()
Jammer dat het weggaat.
Gewoon wat harder werken op de dagbesteding en aantonen dat je geschikt teamleidermateriaal bent in deze poppenkast des levens.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:17 schreef gwn_een_user het volgende:
eerst kwamen ze voor de negerzoenen,
dan voor de moorkoppen,
dan voor de jodenkoeken,
dan voor de zigeunersaus,
toen voor de blanke vla…en toen was er niks meer om over te klagen behalve de prijs van de boodschappen 😭
Ik vind/vond het heerlijk!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hm.. klinkt niet erg verleidelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |