Dat doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 07:41 schreef de_boswachter het volgende:
Heerlijk met een kilo hagelslag erin.
#viesvetvarken
Het gaat niet weg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd.
Heerlijk.![]()
Jammer dat het weggaat.
Gewoon wat harder werken op de dagbesteding en aantonen dat je geschikt teamleidermateriaal bent in deze poppenkast des levens.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:17 schreef gwn_een_user het volgende:
eerst kwamen ze voor de negerzoenen,
dan voor de moorkoppen,
dan voor de jodenkoeken,
dan voor de zigeunersaus,
toen voor de blanke vla…en toen was er niks meer om over te klagen behalve de prijs van de boodschappen 😭
Ik vind/vond het heerlijk!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hm.. klinkt niet erg verleidelijk
Jawel, lekkerquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je eigenlijk gewoon vla die daar naar smaakt. Heb je wel eens andere vla op?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jawel, lekker![]()
Als wij vroeger als kinderen wel eens de grens overgingen dan kochten onze ouders een bus vla. Yum!!
Was vechten voor een kommetje
Da's geen vla meer dan he maat. Beetje respect voor de slachtoffers van dit aankomend gemis.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:34 schreef Hathor het volgende:
Ik ben meer van de magere yoghurt of stracciatella.
Op naar de romatomatenquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:17 schreef gwn_een_user het volgende:
eerst kwamen ze voor de negerzoenen,
dan voor de moorkoppen,
dan voor de jodenkoeken,
dan voor de zigeunersaus,
toen voor de blanke vla…en toen was er niks meer om over te klagen behalve de prijs van de boodschappen 😭
Lees het artikel even. niemand (niet genoeg iig) wil het meer eten blijkbaar.quote:
Zoek anders even het woord sarcasme opquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Lees het artikel even. niemand (niet genoeg iig) wil het meer eten blijkbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |