ow hoezo?quote:Op maandag 17 augustus 2026 17:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Gezien het wel weer heel selectieve stukje framing vanuit de Ierse overheid vind ik dat in dit topic niet zo vreemd.
Dat heet een ‘obsessie’.quote:Op maandag 17 augustus 2026 17:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
ow hoezo?
Want we willen onze vrouwen en dochters beschermen tegen de moslims en al die verkrachters toch?
Maar Nederlanders die je eigen zus een hoer vinden omdat ze op tinder zit, vinden we prima...(even zwart/ wit aangezet).
Islam is een probleem, nederlandse mannen die vrouwen hun stemrecht willen afnemen (staat letterlijk in R&P) niet, nee dat zijn trollen..
Een van de redenen dat ik het topic opende, in R&P zie ik de laatste tijd best wel wat users (op 1 hand te tellen).. dat als je het woord vrouw door neger verandert, je voor de rechter een boete krijgt voor racisme.
Dat er verschil zit tussen een traditionele vrouw (tradwife?) of vrouwenhaat (misogynie) snap ik, maar ik vind die lijn soms subtiel of lastig.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Het probleem bestaat wel. Weet alleen niet of het groot of niet is.
Maar snap oprecht niet, eigenlijk ook wel, waarom er heel hard MOSlIMS ZIJN ERGER!! wordt geroepen in een normale vraag of mysogynie een probleem is in Nederland
Dat laatste hoor je mij niet doen toch?quote:Op maandag 17 augustus 2026 17:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
ow hoezo?
Want we willen onze vrouwen en dochters beschermen tegen de moslims en al die verkrachters toch?
Maar Nederlanders die je eigen zus een hoer vinden omdat ze op tinder zit, vinden we prima...(even zwart/ wit aangezet).
Islam is een probleem, nederlandse mannen die vrouwen hun stemrecht willen afnemen (staat letterlijk in R&P) niet, nee dat zijn trollen..
Een van de redenen dat ik het topic opende, in R&P zie ik de laatste tijd best wel wat users (op 1 hand te tellen).. dat als je het woord vrouw door neger verandert, je voor de rechter een boete krijgt voor racisme.
Dat er verschil zit tussen een traditionele vrouw (tradwife?) of vrouwenhaat (misogynie) snap ik, maar ik vind die lijn soms subtiel of lastig.
Het probleem bestaat wel. Weet alleen niet of het groot of niet is.
Maar snap oprecht niet, eigenlijk ook wel, waarom er heel hard MOSlIMS ZIJN ERGER!! wordt geroepen in een normale vraag of mysogynie een probleem is in Nederland
Ik maak me meer zorgen over het duwen van vrouwen in minder traditionele vrouwenrollen, zoals de dikbetaalde voltijdse banen om van daaruit lekker te gaan bemoederen.quote:tegen boodschappen die vrouwen richting traditionele zorgrollen duwen
Om eerlijk te zijn, en ik doe FOK! maar even als referentiekaderquote:Op maandag 17 augustus 2026 17:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat laatste hoor je mij niet doen toch?
Maar ik miste ze wel een beetje in het rijtje in de OP als "in de gaten te houden bron van mogelijke misogynie".
My bad, was iets te gefocust op het artikel en niet jouw vragen in de OPquote:Op maandag 17 augustus 2026 17:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, en ik doe FOK! maar even als referentiekader
Dit gaat over online verspreiden van "vrouwenhaat", ik zie geen moslims promoten hier dat vrouwen minderwaardig zijn.
Dat vinden er een hoop wel, daar niet van, maar dat is toch niet het doel van de campagne
Of zouden we het wel een goed onderwerp vinden, mits de moslims ook een campagne krijgen?
Nu lijken we de moslims als hoofschuldigen te willen aanwijzen en de rest moeten we maar negeren "want het is altijd de schuld van de witte man en nooit die van hunnie"
Het mooie is dat we daar al visueel bewijs van hebbenquote:Op maandag 17 augustus 2026 17:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit gaat over online verspreiden van "vrouwenhaat", ik zie geen moslims promoten hier dat vrouwen minderwaardig zijn.
Als allochtoon komt het wel een beetje spider-man meme achtig over.quote:Op maandag 17 augustus 2026 17:48 schreef Droopie het volgende:
Nu lijken we de moslims als hoofschuldigen te willen aanwijzen en de rest moeten we maar negeren "want het is altijd de schuld van de witte man en nooit die van hunnie"
Je mist het punt een beetje denk ik.quote:Op maandag 17 augustus 2026 17:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, en ik doe FOK! maar even als referentiekader
Dat vinden er een hoop wel, daar niet van, maar dat is toch niet het doel van de campagne
Of zouden we het wel een goed onderwerp vinden, mits de moslims ook een campagne krijgen?
Misschien misten sommige het punt van mij, maar ik vind deze reactie van jou tenminste wel onderbouwd.quote:Op maandag 17 augustus 2026 18:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je mist het punt een beetje denk ik.
Dat je ze hier op FOK! niet hoort is omdat er nou eenmaal niet zo veel moslims zijn hier en degene die er zitten weten precies hoe en wat ze moeten posten om dat soort dingen bewust vaag te houden/negeren of gewoon te taqqiya-en.
En wat je eerder zei, er zitten in R&P een aantal echt totaalidioten als het op vrouwen/daten etc aakomt, maar als je dan ziet hoe die topics ontvangen worden en hoe men over de TS denkt dan heb je deels al je antwoord waarom het nogal selectief overkomt allemaal. Niemand vindt het hier normaal of "moet kunnen".
Niemand ontkent de problemen, bijna niemand (hier op FOK! dus) keurt het goed en voorstanders of evt trollen worden erop gewezen dat ze gewoon niet goed snik zijn. Niemand zegt dat je het maar moet negeren.
Maar dus elke keer, dit topic, we eisen de nacht op etc, die groep vakkundig vermijden terwijl het daar een verplicht onderdeel van hun religie is, valt velen gewoon op.
Je draait de zaken dus om in mijn ogen, niemand "jankt" omdat het altijd maar over witte mannen gaat, men klaagt omdat het NOOIT over die andere groep gaat bij campagnes omdat dat wel eens "stigmatiserend" zou zijn, ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |