Ouwe meuk, zou ik zeggen..quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:38 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Oke, ik vind dat soort series een beetje achterhaald, dus dat ga ik niet kijken.
Klopt, hele goede oude meuk dat zich afspeelt in de jaren '20 van de VS.quote:
Ja, goede serie wel, alleen nu pas zien bedoel ik met 'ouwe meuk'. Een aanrader is ook om dan eens aan De Sopranos te beginnen, of The Wire, allemaal op HBO-max. En een hoge ranking op IMDBquote:Op zondag 23 augustus 2026 18:59 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Klopt, hele goede oude meuk dat zich afspeelt in de jaren '20 van de VS.
Die heb ik al jaren geleden gezien op HBO, evenals GOT, THOTD, Succession en nog veel meer. Daarom is het totaal onbegrijpelijk van mij dat ik BE gemist heb.quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, goede serie wel, alleen nu pas zien bedoel ik met 'ouwe meuk'. Een aanrader is ook om dan eens aan De Sopranos te beginnen, of The Wire, allemaal op HBO-max.
Geniet ervan zou ik zeggen, ik ben zelf zeer benieuwd wat Kaag voor fragmenten laat zien vanavond, haar smoesjes tussendoor kijk ik niet zo naar uit.quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:09 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Die heb ik al jaren geleden gezien op HBO, evenals GOT, THOTD, Succession en nog veel meer. Daarom is het totaal onbegrijpelijk van mij dat ik BE gemist heb.
Absurd. Niks voor mij.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:50 schreef Näsenbar het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met de stijl van de speelfilms van Wes Anderson, heb het idee dat ze zo op elkaar lijken.
Wat vind je naar?quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit heel naar. Dwangmatig zit je toch te kijken.
Ojee..quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:22 schreef golfer het volgende:
Genoeg college van Kaag gezien en gehoord.
Ik haak af.
Dansen met een Argentijnse gitarist bedoel je? Vet snoeven. Gewoon Kaag die even weer op een tafel wil dansen.quote:
Dat niet per se, maar ik vind het leuker om te horen over studeren in Caïro in de jaren tachtig dan allemaal hypotheses over internationaal beleid.quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dansen met een Algetijnse gitarist bedoel je? Vet snoeven.
Ik vind het egotripperij.quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:30 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat niet per se, maar ik vind het leuker om te horen over studeren in Caïro in de jaren tachtig dan allemaal hypotheses over internationaal beleid.
Maar jij hebt dan ook geen diplomatenklasje gedaan.quote:
Helaas, ja, misschien wel een betere minister geweest..quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:32 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook geen diplomatenklasje gedaan.
Het is toch niet de tweede kamer?quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:47 schreef Firuze60 het volgende:
Wanneer vraagt Janine eens naar haar periode als minister hier en haar domme besluiten?
Jij kende Sigrid Kaag niet voordat ze leider van D66 werd?quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, ze was voor die tijd niet gezien en na die tijd ook niet. Dus helemaal niet raar.
Nee.quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jij kende Sigrid Kaag niet voordat ze leider van D66 werd?
Dat had ze inderdaad moeten doen, maar schelden nergens voor nodigquote:Op zondag 23 augustus 2026 22:04 schreef Firuze60 het volgende:
Zij had indertijd met de toeslagenaffaire Rutte en zijn regering kunnen opblazen, ze bleef lafjes aan de kant staan. Dat neem ik haar nog steeds kwalijk, laf wijf.
Wat is daar nu de relevantie nog van?quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:04 schreef Firuze60 het volgende:
Zij had indertijd met de toeslagenaffaire Rutte en zijn regering kunnen opblazen, ze bleef lafjes aan de kant staan. Dat neem ik haar nog steeds kwalijk, laf wijf.
Dat ze alleen maar blaat en niks diplomatiek ook maar iets kan oplossen en sorry voor de "laf wijf' uitspraak.quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is daar nu de relevantie nog van?
Ben behoorlijk pessimistisch na dit interview wat dat betreft.quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb nog altijd het gevoel dat daar dingen achter de schermen gebeurden dan wij weten en dat wij, tijdens ons leven niet zullen horen. Er worden vieze spelletjes gespeeld
Moet altijd denken aan de serie “corridors of power” Er speelt wereldwijd zoveel waar wij geen weet van hebben, dat zal ook in Nederland zo zijn.
Het is vrij simpel. Sigrid vond het een te groot risico voor de positie van D66 om Rutte af te schieten op dat moment. Daarom deed ze het niet.quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb nog altijd het gevoel dat daar dingen achter de schermen gebeurden dan wij weten en dat wij, tijdens ons leven niet zullen horen. Er worden vieze spelletjes gespeeld
Moet altijd denken aan de serie “corridors of power” Er speelt wereldwijd zoveel waar wij geen weet van hebben, dat zal ook in Nederland zo zijn.
Kom op, joh, alsof het een jaar later beter ging.quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is vrij simpel. Sigrid vond het een te groot risico voor de positie van D66 om Rutte af te schieten op dat moment. Daarom deed ze het niet.
Het is simpelweg waarom het zo gegaan is als het is gegaan. Daar zit verder niet zoveel achter.quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kom op, joh, alsof het een jaar later beter ging.
Nou, dat was voor mij toen de reden even D66 weg te zetten als ongeloofwaardige partij.quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is simpelweg waarom het zo gegaan is als het is gegaan. Daar zit verder niet zoveel achter.
Dat mag natuurlijk. Maar bij dit soort keuzes kan een politicus het nooit goed doen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, dat was voor mij toen de reden even D66 weg te zetten als geloofwaardige partij.
Nee, de teloorgang is al eerder ingezet.quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk. Maar bij dit soort keuzes kan een politicus het nooit goed doen.
Dat ontkent niemand denk ik.quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:41 schreef Karzai het volgende:
haar intenties zijn best goed wat dat betreft liefde voor de mensheid
Dat had ik jaren eerder. Toen thom de graaf uit het kabinet stapte omdat hij z’n zin niet kreeg (gekozen burgemeester) en twee jaar later zelf solliciteerde naar burgemeesterschap van Nijmegen. Er waren nog wel meer dingen maar dat deed de deur dichtquote:Op zondag 23 augustus 2026 22:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, dat was voor mij toen de reden even D66 weg te zetten als ongeloofwaardige partij.
Er is nog maar weinig keus, hoor..quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat had ik jaren eerder. Toen thom de graaf uit het kabinet stapte omdat hij z’n zin niet kreeg (gekozen burgemeester) en twee jaar later zelf solliciteerde naar burgemeesterschap van Nijmegen. Er waren nog wel meer dingen maar dat deed de deur dicht
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 23 augustus 2026 23:15 schreef Firuze60 het volgende:
Nou, als trouwe kijker van Zomergasten heb ik deze aflevering doorstaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |