Absurd. Niks voor mij.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:50 schreef Näsenbar het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met de stijl van de speelfilms van Wes Anderson, heb het idee dat ze zo op elkaar lijken.
Wat vind je naar?quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit heel naar. Dwangmatig zit je toch te kijken.
Ojee..quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:22 schreef golfer het volgende:
Genoeg college van Kaag gezien en gehoord.
Ik haak af.
Dansen met een Argentijnse gitarist bedoel je? Vet snoeven. Gewoon Kaag die even weer op een tafel wil dansen.quote:
Dat niet per se, maar ik vind het leuker om te horen over studeren in Caïro in de jaren tachtig dan allemaal hypotheses over internationaal beleid.quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dansen met een Algetijnse gitarist bedoel je? Vet snoeven.
Ik vind het egotripperij.quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:30 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat niet per se, maar ik vind het leuker om te horen over studeren in Caïro in de jaren tachtig dan allemaal hypotheses over internationaal beleid.
Maar jij hebt dan ook geen diplomatenklasje gedaan.quote:
Helaas, ja, misschien wel een betere minister geweest..quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:32 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook geen diplomatenklasje gedaan.
Het is toch niet de tweede kamer?quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:47 schreef Firuze60 het volgende:
Wanneer vraagt Janine eens naar haar periode als minister hier en haar domme besluiten?
Jij kende Sigrid Kaag niet voordat ze leider van D66 werd?quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, ze was voor die tijd niet gezien en na die tijd ook niet. Dus helemaal niet raar.
Nee.quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jij kende Sigrid Kaag niet voordat ze leider van D66 werd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |