Dat was een spuit elf.quote:
Staat gewoon cool op kleur.quote:Op maandag 17 augustus 2026 20:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat was een spuit elf.![]()
Stiften moet je zo ongeveer blind kunnen vinden. Ik irriteer me al maanden aan dat ding.
Julia zit daar al heel lang dus heeft ze spreekrecht.quote:Op maandag 17 augustus 2026 20:57 schreef Donna1000 het volgende:
Vind Julia steeds arroganter worden, steeds denken dat ze alle gelijk van de wereld heeft, vind Sayf steeds beter te verdragen
Heb een box met kleurpotloden zijn er een stuk of ...120 en staan op nummer maar raar genoeg niet helemaal op kleur.quote:Op maandag 17 augustus 2026 20:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zal wel op nummer of zo staan.
Ik schat haar niet hoog in qua iq.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
ff duimen voor Fabienne....... dat ze verliest
Ik ken het, bij mij gaat de nummering eraan.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb een box met kleurpotloden zijn er een stuk of ...120 en staan op nummer maar raar genoeg niet helemaal op kleur.
Niet al je i en j apart telt. IJ is geen letter.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 17 augustus 2026 21:13 schreef Soury het volgende:
@:Deisyy De TT was op de gok eigenlijk heel toepasselijk besef ik me nu achteraf
Nee geen voorkennis hier, wel dat ik dacht dat er iets met de eenden zou gebeuren.quote:
Ik weet dat jij niet van het lekken bent, mocht je het wel weten.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee geen voorkennis hier, wel dat ik dacht dat er iets met de eenden zou gebeuren.
Dat er wat met de eenden ging gebeuren leek me logisch dus niet heel toevallig. Kijk al drie jaarquote:Op maandag 17 augustus 2026 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet dat jij niet van het lekken bent, mocht je het wel weten.
Gevalletje puur toeval.
Dat kan Fabie niet dan gaat ze "woef woef" roepen. Fabie is een zwak persoon.quote:Op maandag 17 augustus 2026 23:14 schreef Cosima het volgende:
Lijkt me echt irritant als je in die loods zit en ze weer aan komen met dat verstopspel. En nu vier keer in de maand zelfs. Zou echt geen zin hebben om dat telkens weer op te ruimen.
Ik kon bijna niks volgen van die ruzie tussen Fabienne en valentijne. Ik hou niet van die vorm van ruzie maken, van die trage sarcastische opmerkingen en de hele tijd de high horse spelen. Schreeuw gewoon, gooi het er allemaal lekker uit.
Er was geen topic dus had er snel een geopend was momenteel niets gaande dus dacht laat hem leegquote:
Ze kreeg de 2 extra punten, heeft er verder niets voor hoeven doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 01:04 schreef freaky40 het volgende:
De Valentijne/Fabienne gate ging weer eens nergens over. De meangirls opereren nu weer individueel, moge duidelijk zijn. Hoop pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet niveau. Verder kabbelend de aflevering een beetje vanavond. Dat verstopspel van Eendjes was ook infantiel. Jammer dat Fabienne het uitdagingsduel gewonnen heeft. Gunde het Wesley wel. Fabienne gaat hem dat weer inwrijven, de kleuter.
waarom nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 12:23 schreef LionHeart het volgende:
Maar verdient DBG nu echt een Televizierring?
VI heeft 'm ook eens gewonnen. Ik bedoel, dan kun je 'm ook gewoon uitreiken aan een willekeurige reclame spot.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 12:23 schreef LionHeart het volgende:
Maar verdient DBG nu echt een Televizierring?
Jason is denk ik wel de master in het niks doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 17:14 schreef schetterklep het volgende:
Ik snap wel dat die types meedoen aan dit programma. Hebben blijkbaar alle tijd van de wereld en als je mee doet krijg je ook nog eens onkostenvergoeding/loon.
Maar daarbuiten doen ze ook nog niet zo veel. Ik zie Bonnie regelmatig op de bank liggen terwijl ze live op tiktok zit en vanmiddag zag ik oud bewoner Jason ineens live en in het gesprek zaten Chess, Tomas en Ricky dus het blijft elkaar ook maar opzoeken zelfs als ze niet tegelijk in die loods zaten want Jason is al best lang weg.
Jason liet de van de Philips gratis toegezonden airfryer zien … Zelfs zo’n bedrijf lijkt er nog brood in te zien om hun producten nog zo te laten promoten en daarmee denken die gasten dus ook BN-er te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |