Ze staan er al!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:32 schreef LionHeart het volgende:
We krijgen ze vast nog wel ergens te zien (mocht je van zelfkastijding houden), kijk.nl of zo.
Ze zijn ook bekende nederlanders (BN'ers). Er kijken dagelijks 600.000 mensen naar het programma, dus ja. Dan ben je een bn'er.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 17:14 schreef schetterklep het volgende:
Jason liet de van de Philips gratis toegezonden airfryer zien … Zelfs zo’n bedrijf lijkt er nog brood in te zien om hun producten nog zo te laten promoten en daarmee denken die gasten dus ook BN-er te zijn
Die act van Ricardoquote:Op woensdag 19 augustus 2026 02:09 schreef dbgfan het volgende:
De vodcast opdracht was voor de kijker moeilijk te beoordelen en ik ga natuurlijk niet die 4 vodcasts luisteren om ook een oordeel te kunnen vellen. Was al wel snel duidelijk dat die van de slangen en gieren de beste waren. Ian vind ik een raar mannetje. Dat hij moest kotsen van de gedachte dat hij homo zou zijn en ook dat hij zijn relatie meteen zou beeindigen als zijn vriendin een keer met een andere vrouw zou seksen. Lijkt mij eerlijk gezegd wel boeiend. Simone vond het ook wel 'spicy' maar ging er verder volgens mij helaas niet op in. De glazen opdracht op het einde was best wel spannend. Ik had verwacht dat de toren veel eerder zou vallen. Jan volgens mij ook. Al met al een redelijke aflevering. Een paar keiharde ruzies zou het programma wat mij betreft wel goed doen. Een beetje gouden kooi stijl.
Oh, ik vergeet Ricardo helemaal. Die gast loopt zich in te houden zeg. In deze aflevering deed hij dat even niet en werd bijna woedend op Julia, die toch een redelijk normale vraag had. En dan Ricardo die reageert: "Julia met haar grote bek". Ze had helemaal geen grote bek. Die heeft ook issues, net als Milan.
Haar interactie met Jan is ook tenenkrommend, overdreven ja schudden als Jan iets uitlegt. Zo van we kennen elkaar al zo lang.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 04:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die act van Ricardo![]()
En dat overal mee bemoeien vanJulia
Ze heeft zich een maandje ingehouden.. ze is nu weer terug op haar oude zeur niveau
Lees er net op X over, haar zus zou in die podcast hebben gezegd dat Fabienne ze vergeten was mee te nemen en dat zij die nog even naar de loods heeft moeten brengen.quote:
Tieners en twintigers van tegenwoordig.quote:
En als je er op aangesproken wordt je excuses aanbieden nadat je je akelige mening al verkondigd hebt. Dat zijn van die lui die later zeggen homo´s als vrienden te hebben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg een nare smaak als je kots neigingen krijgt van homo's, vond dat Delano dat nogal licht opnam.
Of haar tekst wordt voorgesproken zodat ze af en toe eens iets kan zeggen want zelf zal ze niks kunnen bedenken, domme doos.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 02:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is het jullie ook opgevallen?
IK weet nu waarom Fabalulu overal doorheen praat, ze hoort de ander niet, ze heeft in haar linkeroor een hoorapparaat. In de aflevering van (ik dacht maandag) heeft ze haar haar in een knot/ opgestoken en zie je achter haar linkeroor een hoorpapparaat zitten en het draadje in haar oor.
Mssn daarom ookdat nassale praten van haar
Wel vreemd dat je dat niet even meld als je je voorstelt. Bovendien ziet ze toch aan de mondbeweging dat een ander iets zegt? Nee, ze is gewoon erg onbeschoft en lult door een ander heen om haar gelijk te halen, alsof de ander alleen maar nonsens vertelt.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lees er net op X over, haar zus zou in die podcast hebben gezegd dat Fabienne ze vergeten was mee te nemen en dat zij die nog even naar de loods heeft moeten brengen.
Hoe vergeet je zoiets? Maar goed..
Waarom zou ze dat niet gemeld hebben bij de rest? En zo nee is toch ook helemaal niet boeiend, met zo'n apparaatje hoor je prima.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 11:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wel vreemd dat je dat niet even meld als je je voorstelt. Bovendien ziet ze toch aan de mondbeweging dat een ander iets zegt? Nee, ze is gewoon erg onbeschoft en lult door een ander heen om haar gelijk te halen, alsof de ander alleen maar nonsens vertelt.
Niet gehoord bij het voorstellen en kennelijk hoort ze nog steeds slecht, of doet alsof.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 11:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat niet gemeld hebben bij de rest? En zo nee is toch ook helemaal niet boeiend, met zo'n apparaatje hoor je prima.
Dat hoeft ze toch ook niet te doen bij het voorstellen plus heb ik niet de indruk dat haar gedrag ook maar iets te maken heeft met haar oor probleem.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 12:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Niet gehoord bij het voorstellen en kennelijk hoort ze nog steeds slecht, of doet alsof.
Had ik het hier en op X niet gezien, had ik het niet geweten dus ook niet uit haar gedrag op kunnen maken.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoeft ze toch ook niet te doen bij het voorstellen plus heb ik niet de indruk dat haar gedrag ook maar iets te maken heeft met haar oor probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |