Ja want ze wist het alquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Julia werd volgens mij ff de mond gesnoerd
Altijd +250 puntenquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Julia werd volgens mij ff de mond gesnoerd
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg spontaan jeuk als ik milan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ricardo vind ik ook erg tegenvallen, de camera stond verleden maand vooral op Anouk en Died. Die militair is ook wat eng,quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:45 schreef LionHeart het volgende:
Julia is weer helemaal Julia.
En wat is die Milan onsympathiek.
Ja, heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ricardo vind ik ook erg tegenvallen, de camera stond verleden maand vooral op Anouk en Died. Die militair is ook wat eng,
die loopt net even te makkelijk achter Fabelulu aanquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ricardo vind ik ook erg tegenvallen, de camera stond verleden maand vooral op Anouk en Died. Die militair is ook wat eng,
Ik krijg een nare smaak als je kots neigingen krijgt van homo's, vond dat Delano dat nogal licht opnam.quote:
Dat was toch die gast van de slangen? Weet z'n naam niet eens.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg een nare smaak als je kots neigingen krijgt van homo's, vond dat Delano dat nogal licht opnam.
Hij lijkt heel erg te zoeken naar woorden maar weet dan ook niet de juiste toon of betekenis mee te geven ofzo. Het past hem ook niet echt vind ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:47 schreef KinKiJan het volgende:
Ik verbaas me altijd over de mond van Milan als ie weer aan het briezen is. Ik kan het ook niet uitleggen, dat moet je zien
Ja bij sommige klopt de mond niet met het praten. Of de mond beweegt meer dan nodig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:47 schreef KinKiJan het volgende:
Ik verbaas me altijd over de mond van Milan als ie weer aan het briezen is. Ik kan het ook niet uitleggen, dat moet je zien
Hij probeert ABN te praten met een loszittend gebitjequote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:47 schreef KinKiJan het volgende:
Ian volgens mij die militair.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:52 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Dat was toch die gast van de slangen? Weet z'n naam niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |