En dan ook naakt.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:03 schreef Gremen het volgende:
[..]
[..]
Dat snap ik ook wel. Hier staat gewoon de top van de top, maar het ziet er gewoon niet uit.
Dit is niet hoe de klassieke Grieken het hebben bedoeld! We willen atletische geile lichamen zien!
Precies! entertainment en vermaak! Niet dit gedoe....quote:
Die snap ik even niet. Het maakt voor de boog toch niet uit of je nou 2 meter voor de streep de speer weggooit of 1 meter voor de streep, bijvoorbeeld?quote:
Bij speerwerpen gaat het er eigenlijk vooral om zoveel snelheid mee te nemen naar de lijn en dan die snelheid zo krachtig mogelijk vertaald naar de worp. En daarbij ook nog wel de juiste hoek aanhouden natuurlijkquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan toch veel minder je lichaam gebruiken? Lijkt mij vooral om een sterke am en goede techniek te gaan. Denk ook dat de aanloop een rol speelt.
Je hebt een bepaalde hoek nodig die ideaal is als het ware om zover mogelijk te gooien. Die kan je niet vlak voor de streep met kracht aanhouden want dan flikker je zelf over de streepquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:04 schreef kilon het volgende:
[..]
Die snap ik even niet. Het maakt voor de boog toch niet uit of je nou 2 meter voor de streep de speer weggooit of 1 meter voor de streep, bijvoorbeeld?
Klopt, dat maakt het ook zo moeilijk. Maar bij de vrouwen zie je er relatief weinig die moeite hebben om niet over de lijn te komen. Zetten toch al eerder af en dan ook nog met flink snelheidsverlies.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hebt een bepaalde hoek nodig die ideaal is als het ware om zover mogelijk te gooien. Die kan je niet vlak voor de streep met kracht aanhouden want dan flikker je zelf over de streep
Nieuwe koeltoer.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:07 schreef RamboDirk het volgende:
Een Zweedse kun je tegenwoordig niet meer onderscheiden van een Spaanse. @:zipportal @:de_boswachter
Blond motten ze zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:07 schreef RamboDirk het volgende:
Een Zweedse kun je tegenwoordig niet meer onderscheiden van een Spaanse. @:zipportal @:de_boswachter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |