WHAT THE FACKquote:Op donderdag 10 september 2026 10:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er circuleren nu foto's waar ze op een premiere naast haar dochter staat. Niet te herkennen, met bizarre make-up, een bizarre bodyshape en een bizarre huidskleur. [edit meteen maar ff gepost]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Princess heeft een eigen reality show in de UK, stukjes daarvan worden op Facebook geplaatst. Leuk om te kijken. Daarin komt ook wel naar voren dat zij en haar moeder een goede band hebben met elkaar. Leuke meid (zo lijkt het).quote:Op donderdag 10 september 2026 12:18 schreef Eightyone het volgende:
Hopelijk is/wordt dit geen inspiratie voor haar dochter.
Arm kind. En arme dochter.quote:Op donderdag 10 september 2026 10:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er circuleren nu foto's waar ze op een premiere naast haar dochter staat. Niet te herkennen, met bizarre make-up, een bizarre bodyshape en een bizarre huidskleur. [edit meteen maar ff gepost]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker een nieuwe trend met tanningspray?quote:
Als je Facebook hebt, er worden regelmatig filmpjes gepost van haar dochters RLS waar Katie ook in te zien is. Heb net bijna in mijn broek gepist bij een BBQ filmpje waar Katie een ketchup fles probeert open te makenquote:Op donderdag 10 september 2026 12:58 schreef Pisces het volgende:
[..]
Zeker een nieuwe trend met tanningspray?![]()
Verder vind ik haar gezicht nog steeds heel herkenbaar.![]()
Ben benieuwd hoe het is zonder die zware make-up en donkere tint.
Ik denk dat de invloed van Peter Andre daar gelukkig sterk en gezond is.quote:Op donderdag 10 september 2026 12:18 schreef Eightyone het volgende:
Hopelijk is/wordt dit geen inspiratie voor haar dochter.
Peter Andre is echt niet zo jofel hoor. Er staan genoeg filmpjes op TikTok van hun RLS toen ze getrouwd waren waar hij echt onaardig tegen Katie deed.quote:Op donderdag 10 september 2026 13:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk dat de invloed van Peter Andre daar gelukkig sterk en gezond is.
Ik denk dat Katie ook echt een lastige persoonlijkheid is..quote:Op donderdag 10 september 2026 14:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Peter Andre is echt niet zo jofel hoor. Er staan genoeg filmpjes op TikTok van hun RLS toen ze getrouwd waren waar hij echt onaardig tegen Katie deed.
Wow. Ik vind dat nogal wat om dat ze zeggen eigenlijk. Peter Andre doet onaardig tegen haar maar dat is ok omdat we denken dat ze een lastige persoonlijkheid is.quote:Op donderdag 10 september 2026 14:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk dat Katie ook echt een lastige persoonlijkheid is..
Rib verwijderd?quote:Op donderdag 10 september 2026 10:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |