quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 18:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dacht dat ze serieus ouder was. Het is echt jaren geleden dat ik nog een show van dr. Phil gezien heb en daar leek ze al ouder dan 50.
50 jaar getrouwd denk ik dan. Dacht al, hoe kan die nou 50 jaar geworden zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 18:54 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet waarom er 50 op haar hand stond op jouw foto ....
Ik zou haar hier niet herkennen neequote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:17 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond haar op de eerdere foto's nog wel meevallen, maar 20 jaar geleden had ze al een hoop laten doen en voor 73 jaar... Tja. Maar op deze foto vind ik haar zo'n grotesk verbouwd hoofd hebben.
Zo'n smal middel ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:17 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond haar op de eerdere foto's nog wel meevallen, maar 20 jaar geleden had ze al een hoop laten doen en voor 73 jaar... Tja. Maar op deze foto vind ik haar zo'n grotesk verbouwd hoofd hebben.
Nog kleiner dan Sylvie Meis. Dan valt zo’n hoofd op het korte lijfje wel op, ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:17 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Ieh wat creepy. Ze doet me denken aan de cat lady, Jocelyn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:17 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Zij was zo knapquote:Op donderdag 3 september 2026 08:41 schreef SEMTEX het volgende:
Leah Rimini
https://www.instagram.com/p/DcytEK_xsCv (en Insta linkjes doen het al honderd jaar niet meer)
https://www.ed.nl/binnenl(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op donderdag 3 september 2026 08:41 schreef SEMTEX het volgende:
Leah Rimini
https://www.instagram.com/p/DcytEK_xsCv (en Insta linkjes doen het al honderd jaar niet meer)
Zo, die ziet er aardig dood uitquote:Op donderdag 3 september 2026 10:18 schreef Radegast het volgende:
Erin Burnett van CNN.
Pre-summer 2026
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En sinds een maand of 2,3..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is er niet op vooruit gegaanquote:Op donderdag 3 september 2026 10:18 schreef Radegast het volgende:
Erin Burnett van CNN.
Pre-summer 2026
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier schrik ik van.quote:Op donderdag 3 september 2026 10:18 schreef Radegast het volgende:
Erin Burnett van CNN.
Pre-summer 2026
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debby Pfaff. In eerdere interviews ontkende ze botox-gebruik, maar:quote:Ze legt uit dat ze supplementen gebruikt en een grote fan is van Profhilo, een behandeling waarbij hyaluronzuur wordt ingespoten om de aanmaak van collageen te stimuleren. ‘Ik krijg al drie jaar om de zes maanden vijf injecties in beide wangen. Soms krijg ik ook behandelingen in mijn hals en buik’, voegt ze eraan toe.
BronNee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Er circuleren nu foto's waar ze op een premiere naast haar dochter staat. Niet te herkennen, met bizarre make-up, een bizarre bodyshape en een bizarre huidskleur. [edit meteen maar ff gepost]quote:Op woensdag 9 september 2026 06:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kwam laatst een stukje interview van Katie Price waarin ze vertelt nooit gelukkig te zijn met zichzelf als ze in de spiegel kijkt. De reactie van de interviewster was geschrokken en verdrietig. Het is ook verdrietig. Des te meer omdat Katie zoveel haat over haar uiterlijk online krijgt.
Heb nu een aantal dingetjes van haar gezien en ze lijkt me oprecht een leuke en lieve vrouw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |