Nou, verspookt toch niet? Ze is wel de kant van Kim K. op gegaan qua lichaam en stijl (zoals velen). Geheid is er wat aan te pas gekomen, op zijn minst botox en evt filters natuurlijk, maar verspookt?quote:
In vergelijking hoe ze er voorheen uitzag en nog niet eens zo heel lang geleden, vind ik dit wel verspookt. De combinatie van de dikke lippen en haar ogen die ze nog maar moeilijk open krijgt, het is echt de plastic fantistic-look.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, verspookt toch niet? Ze is wel de kant van Kim K. op gegaan qua lichaam en stijl (zoals velen). Geheid is er wat aan te pas gekomen, op zijn minst botox en evt filters natuurlijk, maar verspookt?
Ik volg haar op Insta en ze ziet er eigenlijk al jaren hetzelfde uit en nog steeds herkenbaar als Yolanthe.
Makeup vs geen makeup denk ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:02 schreef Mikeytt het volgende:
Hier moet toch ook aan gesleuteld zijn, of kan de structuur van je gezicht echt zo drastisch veranderen door gewichtsverlies alleen?
[ afbeelding ]
Haar ogen krijgt ze prima open als je op Insta kijkt. Denk dat de foto gewoon wat gek is. Haar lippen? Tja, mogelijk is de zwelling nog niet geheel gezakt of ze is even net wat te ver gegaan en is het eenmalig. Verspookt zie ik écht niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In vergelijking hoe ze er voorheen uitzag en nog niet eens zo heel lang geleden, vind ik dit wel verspookt. De combinatie van de dikke lippen en haar ogen die ze nog maar moeilijk open krijgt, het is echt de plastic fantistic-look.
Neuh, kan wel. Ik zie niet zozeer een veranderde structuur, enkel vetverlies. Wat je verder ziet is een ander kapsel. Haar pony zal haar wat grotere voorhoofd veel hebben ‘verborgen’, en daarnaast inderdaad ander soort make-up.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:02 schreef Mikeytt het volgende:
Hier moet toch ook aan gesleuteld zijn, of kan de structuur van je gezicht echt zo drastisch veranderen door gewichtsverlies alleen?
[ afbeelding ]
Nep borsten eruit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Neuh, kan wel. Ik zie niet zozeer een veranderde structuur, enkel vetverlies. Wat je verder ziet is een ander kapsel. Haar pony zal haar wat grotere voorhoofd veel hebben ‘verborgen’, en daarnaast inderdaad ander soort make-up.
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je onderschat wat een goede push up bh kan doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |