abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221580753
Priscilla Presley

Amanda Bynes

Lionel Richie

Dionne de Graaff

update OP: 8 juni 2025
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221580759
Yolanthe :o Zo zonde!

pi_221580808
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 20:35 schreef Deisyy het volgende:
Yolanthe :o Zo zonde!

[ afbeelding ]
Nou, verspookt toch niet? Ze is wel de kant van Kim K. op gegaan qua lichaam en stijl (zoals velen). Geheid is er wat aan te pas gekomen, op zijn minst botox en evt filters natuurlijk, maar verspookt?

Ik volg haar op Insta en ze ziet er eigenlijk al jaren hetzelfde uit en nog steeds herkenbaar als Yolanthe. Plaats die bovenstaande foto maar in het lelijke-outfit-topic met die rare gevulde schouders.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221580827
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 20:42 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nou, verspookt toch niet? Ze is wel de kant van Kim K. op gegaan qua lichaam en stijl (zoals velen). Geheid is er wat aan te pas gekomen, op zijn minst botox en evt filters natuurlijk, maar verspookt?

Ik volg haar op Insta en ze ziet er eigenlijk al jaren hetzelfde uit en nog steeds herkenbaar als Yolanthe.
In vergelijking hoe ze er voorheen uitzag en nog niet eens zo heel lang geleden, vind ik dit wel verspookt. De combinatie van de dikke lippen en haar ogen die ze nog maar moeilijk open krijgt, het is echt de plastic fantistic-look.
pi_221580957
Hier moet toch ook aan gesleuteld zijn, of kan de structuur van je gezicht echt zo drastisch veranderen door gewichtsverlies alleen?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221580998

volgens mij minimaal d'r neus en buccal fat removal.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221581015
quote:
88s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 21:02 schreef Mikeytt het volgende:
Hier moet toch ook aan gesleuteld zijn, of kan de structuur van je gezicht echt zo drastisch veranderen door gewichtsverlies alleen?
[ afbeelding ]
Makeup vs geen makeup denk ik.
pi_221582194
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 20:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]
In vergelijking hoe ze er voorheen uitzag en nog niet eens zo heel lang geleden, vind ik dit wel verspookt. De combinatie van de dikke lippen en haar ogen die ze nog maar moeilijk open krijgt, het is echt de plastic fantistic-look.
Haar ogen krijgt ze prima open als je op Insta kijkt. Denk dat de foto gewoon wat gek is. Haar lippen? Tja, mogelijk is de zwelling nog niet geheel gezakt of ze is even net wat te ver gegaan en is het eenmalig. Verspookt zie ik écht niet.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221582206
quote:
88s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 21:02 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Neuh, kan wel. Ik zie niet zozeer een veranderde structuur, enkel vetverlies. Wat je verder ziet is een ander kapsel. Haar pony zal haar wat grotere voorhoofd veel hebben ‘verborgen’, en daarnaast inderdaad ander soort make-up.
pi_221582318
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 22:43 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Neuh, kan wel. Ik zie niet zozeer een veranderde structuur, enkel vetverlies. Wat je verder ziet is een ander kapsel. Haar pony zal haar wat grotere voorhoofd veel hebben ‘verborgen’, en daarnaast inderdaad ander soort make-up.
Nep borsten eruit.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221582420
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 22:56 schreef Soury het volgende:

[..]
Nep borsten eruit.
Je onderschat wat een goede push up bh kan doen.
pi_221582432
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 23:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Je onderschat wat een goede push up bh kan doen.
Ja tuurlijk :') . Btw ik vind haar leuker zo zonder te veel make-up (iets te mager wel)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')