dit is wel herkenbaar en waren van die tpkkies bij die de soort van voorman waren toen trouwens die moesten bepalen of de krat wel vol genoeg was.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:27 schreef miss_sly het volgende:
Bonen plukken. Sperziebonen, als ik het me goed herinner. Werd uitbetaald per krat, maar een krat was pas vol als er een enorme kop op zat. Krom staan/zitten tussen due stomme planten, allerlei ongedierte en aan het einde van de dag nog maar een paar gulden. Een dag gedaan, nooit meer.
de shit die ik toen gedaan heb. ook nog wel erna Enzo met stages. ze zouden me levend ophangen denk ivm veiligheid als ik dat nu zou doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 02:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toppunt was toch wel een baantje waarbij ik moest lassen en letterlijk moest vragen of ik dan ook een laskap kon krijgen. Man, wat een bedrijf was dat.
Heb ooit een asbest plafond eruit moeten slopen. "Probeer ze wel heel te houden" was toen 16 en de rest deed het ook gewoon, wist ik veelquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 02:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toppunt was toch wel een baantje waarbij ik moest lassen en letterlijk moest vragen of ik dan ook een laskap kon krijgen. Man, wat een bedrijf was dat.
Echt hè?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 03:48 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Heb ooit een asbest plafond eruit moeten slopen. "Probeer ze wel heel te houden" was toen 16 en de rest deed het ook gewoon, wist ik veel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |