En maar klagen, heerlijk volk, wij Nederlandersquote:
Die laatste regen = snap ik niet helemaal.quote:
Is koffie van regenwaterquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die laatste regen = snap ik niet helemaal.
mijn telefoon maakt er inderdaad ook vaan 'stormen' van. Geheid een brakke translatorquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:22 schreef Ama het volgende:
Telefoon: Stormen houden aan tot 13:45.
Stormendie paar buitjes. Oke.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:22 schreef Ama het volgende:
Telefoon: Stormen houden aan tot 13:45.
Stormendie paar buitjes. Oke.
Dit is dan de rustigste storm die ik ooit heb mee gemaakt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]overdrijven is ook een vak.
Ik zit hier prima eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kom hier dan, kan je het voelen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is dan de rustigste storm die ik ooit heb mee gemaakt.
Het stormt bij @Amaquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kom hier dan, kan je het voelen.
Dan ben ik niet op tijd terug om de buurman zijn katten eten te geven en naar binnen te doen.quote:
Das verplicht he? Moet van @Q.quote:
Ik geniet ook als het niet moet van Q.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das verplicht he? Moet van @:Q.
Jij vuige rebelquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geniet ook als het niet moet van Q.
Dat al rebelleren vindenquote:
@Q. is de KSC ruler nu?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das verplicht he? Moet van @:Q.
Je leert je dochter al vroeg stofzuigen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:24 schreef Haags het volgende:
Over een week al de eerste (oefen)wedstrijd van hockey. Damn wat gaat het allemaal snel.
Ik had net roerei op toastquote:
nicequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had net roerei op toast
Nee. Vegetariërquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nice
Ben het ff kwijt, maar jij bent dus niet vegan?
Dit kan je goed combineren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:51 schreef Karzai het volgende:
boodschappen, maar ik ga nu eerst een klein rondje fietsen.
Boehoe niet eerlijk huilie.quote:Farmers Defence Force: verband leggen tussen ongeluk en boerenprotest 'niet fair'
Want het ongeluk was ook gebeurd als de file door hun trekkers op de snelweg niet was ontstaan?quote:
Als je volop achter op een file rijdt was dat ook wel gebeurd als er file door een andere reden was. Was het hun schuld dat er file was en had het dus voorkomen kunnen worden. Jazeker.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want het ongeluk was ook gebeurd als de file door hun trekkers op de snelweg niet was ontstaan?![]()
Ik begin een beetje te twijfelen aan het "gezonde boerenverstand" van sommige boeren
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je leert je dochter al vroeg stofzuigen?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je leert je dochter al vroeg stofzuigen?
Die file was er dus, zeer waarschijnlijk, gisteren niet geweest als zij niet met hun trekkers de snelweg op waren gegaan en hadden die twee mensen, zeer waarschijnlijk, vandaag nog geleefd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je volop achter op een file rijdt was dat ook wel gebeurd als er file door een andere reden was. Was het hun schuld dat er file was en had het dus voorkomen kunnen worden. Jazeker.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die file was er dus, zeer waarschijnlijk, gisteren niet geweest als zij niet met hun trekkers de snelweg op waren gegaan en hadden die twee mensen, zeer waarschijnlijk, vandaag nog geleefd.
Hier ook.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker veel rommeldebommel hierGa ik even van genieten met een semi-dutje
Ben ik ook net aan het makenquote:
Wat wordt het bij jou?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
[..]
Hier ook.
[..]
Ben ik ook net aan het maken
ren er naar toequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een van de buren heeft de frituur aangeslingerd.
Boterham met kaas en kalkoenfilet, boterham runderlever en twee gekookte eitjesquote:
Ik wil graag twee kroketjesquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een van de buren heeft de frituur aangeslingerd.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Boterham met kaas en kalkoenfilet, boterham runderlever en twee gekookte eitjes
[..]
Ik wil graag twee kroketjes
Daar komen 4 politieauto's voor?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:53 schreef Karzai het volgende:
Oei, bekende lag op de brug, waarschijnlijk een hartaanval denk ik, 4 politieauto's, brandweer en een ambulance erbij
eerst even naar Ekoplaza geweest onderweg voor een meloentje, lamsworstjes en vruchtensap.quote:
Zal wel geen hartaanval zijn geweest als ze met zoveel man komen. Ik bedoel hartaanval is kut hoor maar ook weer niet echt zo'n spannende melding waar ze met 4 auto's op af moeten komen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
geen idee, ben niet blijven hangen, moest weg van de politie
Leuk voorgerecht @Wereldgozerquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Boterham met kaas en kalkoenfilet, boterham runderlever en twee gekookte eitjes
[..]
Ik wil graag twee kroketjes
Oei.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:53 schreef Karzai het volgende:
Oei, bekende lag op de brug, waarschijnlijk een hartaanval denk ik, 4 politieauto's, brandweer en een ambulance erbij
verjaardag van mijn broer vieren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:59 schreef Ama het volgende:
Iemand hier wel plannen voor vandaag? Hier niet.
Daarom vries is altijd kokend water in dan heb he het altijd bij de handquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:35 schreef dud0r het volgende:
Waarom duurt het zo lang voor m'n water kookt? Zo kan ik m'n eitjes er niet in doen
Één oog dicht?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker veel rommeldebommel hierGa ik even van genieten met een semi-dutje
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 13:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom vries is altijd kokend water in dan heb he het altijd bij de hand
AI SLOPquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:23 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een feest!!
Waarom zit die vrouw half in de grond?
pc in elkaar zettenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:59 schreef Ama het volgende:
Iemand hier wel plannen voor vandaag? Hier niet.
kraan in de luchtquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:23 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een feest!!
Waarom zit die vrouw half in de grond?
Anita en Edquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 13:33 schreef LTVDK het volgende:
Ai ai ai ai
Ai ai ai ai
Geef mij maar nasi goreng en een loempia
Cultureel erfgoedquote:
Slim van jou. Ga ik ook doen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 13:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom vries is altijd kokend water in dan heb he het altijd bij de hand
Dan is dit je kans om er van te genietenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 14:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ben blij dat ik dat gemist heb...
Neequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is dit je kans om er van te genieten
Bekijk deze YouTube-video
quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 14:19 schreef Ama het volgende:
Toch geklikt want dacht het al te kennen en dat gevoel was correct.
Nee, niet helemaal slapen maar ook niet helemaal wakker zijn. Beetje dommelen zeg maar.quote:
Maandag weerquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou de kamerplantjes kunnen wel weer naar binnen denk ik. Dat was het regenseizoen weer
Ondanks dat ik zelf geen fan ben van regen is het wel even goed voor de natuur als het even een weekje gaat regenen.quote:
Zekerquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 15:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ondanks dat ik zelf geen fan ben van regen is het wel even goed voor de natuur als het even een weekje gaat regenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |