drommels drommels drommels en nog een drommelsquote:
Fles heeft altijd pechquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
drommels drommels drommels en nog een drommels
gele zwembroek aan doen... als het dan nog gaat regenen ben je voorbereid.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah buienradar is er ook achter dat het geeb 28 graden meer gaat worden vandaag. Dat is toch wel een behoorlijke omslag na gisteren. ZO maar weer eens de lange broek aan en een rondje lopen
jaja hoeveel hoertjes heb je nu gehad nu?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah buienradar is er ook achter dat het geeb 28 graden meer gaat worden vandaag. Dat is toch wel een behoorlijke omslag na gisteren. ZO maar weer eens de lange broek aan en een rondje lopen
Wat voor pizza?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Toch nog maar even een lekkere pizza bestellen, ga morgen wel weer aan de groentjes
blijkbaar een pizza zonder groentjesquote:
Ok.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar een pizza zonder groentjes
fles kan ook best als een bullebak uit de hoek komen, okay zal het niet meer doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar waarom moet je dan zo onaardig doen.
Ik heb Kruimelkoek van Verkade.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga een leuke serie kijken ofzo. Of een film.
En?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb Kruimelkoek van Verkade.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:01 schreef Karzai het volgende:
weet nog wel dat ik in abo forum terecht kwam voor het eerst werd gelijk kapot gescholden en vernederd door fles
de zilverback gorilla van fok
Maar hoe smaakt het.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Dat ziet er anders en kleiner uit dan ik had verwacht.
Dit valt me wel vaker op met verpakkingen. Lijkt het nog best redelijk en trek je het open en zit er allemaal lege ruimte in.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Vijf kleine lullige reepjes, apart verpakt. Er hadden er ook wel zes in dat doosje gepast.
Gelachen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Het is wel lekker maar het past op dit moment wel letterlijk in m'n holle kies.
Oh rijst is echt helemaal top ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Er kwam gister trouwens een stukje pasta uit dat gat in m'n kaak. En 's avonds had ik rijst op dus dat was ook weer leuk met spoelen.
In m'n kies jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:10 schreef Ama het volgende:
Hmm ja een kroketje gaat er ook nog wel in.
22:15 valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:16 schreef CherryLips het volgende:
Ook al zou ze nu in bed moeten liggen.
kom net thuisquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:16 schreef CherryLips het volgende:
Ook al zou ze nu in bed moeten liggen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is bedtijd op onze leeftijd.
was wezen eten en daarna even naar het rode kruis festival.quote:
Wat voor markt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was wezen eten en daarna even naar het rode kruis festival.
Is een markt en er zijn optredens. Weet niet waarom ze dat organiseren
Dat klinkt wel leuk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met eten en 2e hands kleding voornamelijk
Watquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:30 schreef bitterbal het volgende:
die fransman die die 2 israelische vrouwen hier te lijf is gegaan en waarvan 1 haar oor kwijt isis op borgtocht vrij en loopt nu weer vrolijk rond. Iemand op fb plaatst dat die deze persoon al eerder is tegen gekomen en dat die batshit crazy is
![]()
mja altijd zelfde. De tempels organiseren ook dit soort dingen. ze hebben altijd zelfde eten en zelfde spul wat ze verkopenquote:
leuk wonen daar, never a dull momentquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:30 schreef bitterbal het volgende:
die fransman die die 2 israelische vrouwen hier te lijf is gegaan en waarvan 1 haar oor kwijt isis op borgtocht vrij en loopt nu weer vrolijk rond. Iemand op fb plaatst dat die deze persoon al eerder is tegen gekomen en dat die batshit crazy is
![]()
jeps afgelopen week waren 2 israelische vrouwen hier bij een waterval. Moeder en dochter. Bovenstaande engnek was daar ook en zocht ruzie met ze en viel ze vervolges fysiek aan. De moeder was zo toegetakeld dat ze haar oor dus kwijt is.quote:
nou nederland is niet veiligerquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
leuk wonen daar, never a dull moment
Oh jezus wat fucked up.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps afgelopen week waren 2 israelische vrouwen hier bij een waterval. Moeder en dochter. Bovenstaande engnek was daar ook en zocht ruzie met ze en viel ze vervolges fysiek aan. De moeder was zo toegetakeld dat ze haar oor dus kwijt is.
ja en nu vandaag lezen we dat die iets van 3000 euro borgtocht heeft betaald en nu weer vrij rond loopt op samui of hierquote:
ow dat weet ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nederland is niet veiliger
Oh dat ging lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en nu vandaag lezen we dat die iets van 3000 euro borgtocht heeft betaald en nu weer vrij rond loopt op samui of hier
Ik zat serieus al te denken hoe ik dit ging verwoorden want ik wou ook al zoiets zeggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt dus beter iemand aanvallen dan een stuk grond kopen daar.
jepsquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt dus beter iemand aanvallen dan een stuk grond kopen daar.
Ja vooral in een land waar ze niet zo'n fan zijn van buitenlanders die dingen doen die niet mogen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beetje schokkend wel als je zo gewelddagig bent
Niet duur.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en nu vandaag lezen we dat die iets van 3000 euro borgtocht heeft betaald en nu weer vrij rond loopt op samui of hier
jeps idd vreemde beslissingquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vooral in een land waar ze niet zo'n fan zijn van buitenlanders die dingen doen die niet mogen.
Nou ja daar publiceren ze zijn volledige naam en foto nog. Hier zou hij Piet A. geheten hebben en een balkje voor zijn ogen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vooral in een land waar ze niet zo'n fan zijn van buitenlanders die dingen doen die niet mogen.
Maar dat is in wel meer landen zo. In Amerika heb je ook geen privacy meer als je bent opgepakt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja daar publiceren ze zijn volledige naam en foto nog. Hier zou hij Piet A. geheten hebben en een balkje voor zijn ogen.
Terwijl de slachtoffers wel volledig in beeld gebracht zouden worden.
ja is hier andersom. de vrouwen zijn elke keer geblurred geweest maar verdachte blurren ze hier niet altijd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja daar publiceren ze zijn volledige naam en foto nog. Hier zou hij Piet A. geheten hebben en een balkje voor zijn ogen.
Terwijl de slachtoffers wel volledig in beeld gebracht zouden worden.
Die herkent ze toch niet zo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ken je die andere 2 geblurde mensen?
ja die naast mij is frikandel en die persoon rechts was bedoeld als vertaler. was die niet zo goed inquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ken je die andere 2 geblurde mensen?
Ooooh is dat frikandel. 👀quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die naast mij is frikandel en die persoon rechts was bedoeld als vertaler. was die niet zo goed in
Wel leuk jurkje. Gewoon weer aantrekken joh.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:44 schreef bitterbal het volgende:
en hier gingen we het bureau in
[ afbeelding ]
heb ik wel gegooidquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel leuk jurkje. Gewoon weer aantrekken joh.
Ja wie niet als je als buitenlander daar ineens de Thaise politie voor je neus hebt staan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:45 schreef bitterbal het volgende:
die scheet toen ook wel in zijn broek
Voor iemand die je frikandel noemt had ik een langer broekje verwacht.quote:
ja iddquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja wie niet als je als buitenlander daar ineens de Thaise politie voor je neus hebt staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |