En maar klagen, heerlijk volk, wij Nederlandersquote:
Die laatste regen = snap ik niet helemaal.quote:
Is koffie van regenwaterquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die laatste regen = snap ik niet helemaal.
mijn telefoon maakt er inderdaad ook vaan 'stormen' van. Geheid een brakke translatorquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:22 schreef Ama het volgende:
Telefoon: Stormen houden aan tot 13:45.
Stormendie paar buitjes. Oke.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:22 schreef Ama het volgende:
Telefoon: Stormen houden aan tot 13:45.
Stormendie paar buitjes. Oke.
Dit is dan de rustigste storm die ik ooit heb mee gemaakt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]overdrijven is ook een vak.
Ik zit hier prima eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kom hier dan, kan je het voelen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is dan de rustigste storm die ik ooit heb mee gemaakt.
Het stormt bij @Amaquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kom hier dan, kan je het voelen.
Dan ben ik niet op tijd terug om de buurman zijn katten eten te geven en naar binnen te doen.quote:
Das verplicht he? Moet van @Q.quote:
Ik geniet ook als het niet moet van Q.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das verplicht he? Moet van @:Q.
Jij vuige rebelquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geniet ook als het niet moet van Q.
Dat al rebelleren vindenquote:
@Q. is de KSC ruler nu?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das verplicht he? Moet van @:Q.
Je leert je dochter al vroeg stofzuigen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:24 schreef Haags het volgende:
Over een week al de eerste (oefen)wedstrijd van hockey. Damn wat gaat het allemaal snel.
Ik had net roerei op toastquote:
nicequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had net roerei op toast
Nee. Vegetariërquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nice
Ben het ff kwijt, maar jij bent dus niet vegan?
Dit kan je goed combineren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:51 schreef Karzai het volgende:
boodschappen, maar ik ga nu eerst een klein rondje fietsen.
Boehoe niet eerlijk huilie.quote:Farmers Defence Force: verband leggen tussen ongeluk en boerenprotest 'niet fair'
Want het ongeluk was ook gebeurd als de file door hun trekkers op de snelweg niet was ontstaan?quote:
Als je volop achter op een file rijdt was dat ook wel gebeurd als er file door een andere reden was. Was het hun schuld dat er file was en had het dus voorkomen kunnen worden. Jazeker.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want het ongeluk was ook gebeurd als de file door hun trekkers op de snelweg niet was ontstaan?![]()
Ik begin een beetje te twijfelen aan het "gezonde boerenverstand" van sommige boeren
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je leert je dochter al vroeg stofzuigen?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je leert je dochter al vroeg stofzuigen?
Die file was er dus, zeer waarschijnlijk, gisteren niet geweest als zij niet met hun trekkers de snelweg op waren gegaan en hadden die twee mensen, zeer waarschijnlijk, vandaag nog geleefd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je volop achter op een file rijdt was dat ook wel gebeurd als er file door een andere reden was. Was het hun schuld dat er file was en had het dus voorkomen kunnen worden. Jazeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |