Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die file was er dus, zeer waarschijnlijk, gisteren niet geweest als zij niet met hun trekkers de snelweg op waren gegaan en hadden die twee mensen, zeer waarschijnlijk, vandaag nog geleefd.
Hier ook.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker veel rommeldebommel hierGa ik even van genieten met een semi-dutje
Ben ik ook net aan het makenquote:
Wat wordt het bij jou?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
[..]
Hier ook.
[..]
Ben ik ook net aan het maken
ren er naar toequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een van de buren heeft de frituur aangeslingerd.
Boterham met kaas en kalkoenfilet, boterham runderlever en twee gekookte eitjesquote:
Ik wil graag twee kroketjesquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een van de buren heeft de frituur aangeslingerd.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Boterham met kaas en kalkoenfilet, boterham runderlever en twee gekookte eitjes
[..]
Ik wil graag twee kroketjes
Daar komen 4 politieauto's voor?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:53 schreef Karzai het volgende:
Oei, bekende lag op de brug, waarschijnlijk een hartaanval denk ik, 4 politieauto's, brandweer en een ambulance erbij
eerst even naar Ekoplaza geweest onderweg voor een meloentje, lamsworstjes en vruchtensap.quote:
Zal wel geen hartaanval zijn geweest als ze met zoveel man komen. Ik bedoel hartaanval is kut hoor maar ook weer niet echt zo'n spannende melding waar ze met 4 auto's op af moeten komen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
geen idee, ben niet blijven hangen, moest weg van de politie
Leuk voorgerecht @Wereldgozerquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Boterham met kaas en kalkoenfilet, boterham runderlever en twee gekookte eitjes
[..]
Ik wil graag twee kroketjes
Oei.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:53 schreef Karzai het volgende:
Oei, bekende lag op de brug, waarschijnlijk een hartaanval denk ik, 4 politieauto's, brandweer en een ambulance erbij
verjaardag van mijn broer vieren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:59 schreef Ama het volgende:
Iemand hier wel plannen voor vandaag? Hier niet.
Daarom vries is altijd kokend water in dan heb he het altijd bij de handquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:35 schreef dud0r het volgende:
Waarom duurt het zo lang voor m'n water kookt? Zo kan ik m'n eitjes er niet in doen
Één oog dicht?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker veel rommeldebommel hierGa ik even van genieten met een semi-dutje
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 13:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom vries is altijd kokend water in dan heb he het altijd bij de hand
AI SLOPquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:23 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een feest!!
Waarom zit die vrouw half in de grond?
pc in elkaar zettenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:59 schreef Ama het volgende:
Iemand hier wel plannen voor vandaag? Hier niet.
kraan in de luchtquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:23 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een feest!!
Waarom zit die vrouw half in de grond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |