Maat, we ontmoeten elkaar weerquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dit, jij zegt het dan precies. als dat zo is. dan zal ik hier niet meer posten met verhalen.
het is niet mijn doel om alleen maar irritatie op te wekken he?
uiteraard. ik heb maar nieuw topic aangemaakt, want oké hier blijkbaar kan het niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maat, we ontmoeten elkaar weerEindelijk
Maakt mij niet uit, ik negeer gewoon waar ik geen zin in heb om op te antwoordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dit, jij zegt het dan precies. als dat zo is. dan zal ik hier niet meer posten met verhalen.
het is niet mijn doel om alleen maar irritatie op te wekken he?
ja toch?? ik ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, ik negeer gewoon waar ik geen zin in heb om op te antwoorden
Depressief, met jou?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
uiteraard. ik heb maar nieuw topic aangemaakt, want oké hier blijkbaar kan het niet.
hoe is het met je?
best oke eigenlijk? niet echt iets om over te klagen.quote:
Nou ja laat ik dat maar niet allemaal zeggen. Dat is meer iets voor R&P. Maar mijn leven is nogal teleurstellend door mijn eigen toedoen jammer genoegquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
best oke eigenlijk? niet echt iets om over te klagen.
hoezo depri dan?
het viel blijkbaar verkeerd, zo begrijp ik wel. Maar bedoelde er niks verkeerds mee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, je bedoelt het vast als een grapje, maar zulke opmerkingen kunnen wel eens verkeerd vallen
Maria hemelvaart of zoiets is op 15 augustus toch?quote:
Net gekeken. Morgen is een Christelijke feestdag hiero. Great alles dicht 😶🌫️quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
vrijdagavond is wel rare dag er voor?
tenzij er wat is.
Niks mis met jouw opmerking. Ze zitten wat te zuigenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
het viel blijkbaar verkeerd, zo begrijp ik wel. Maar bedoelde er niks verkeerds mee.
je weet dat ik dit soort dingen snap he? want zelf ook gedaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:18 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja laat ik dat maar niet allemaal zeggen. Dat is meer iets voor R&P. Maar mijn leven is nogal teleurstellend door mijn eigen toedoen jammer genoeg
naja wss. Maarja ik ben niet uit op drama, dus oké kies de handige weg dan maar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:20 schreef Masberum het volgende:
[..]
Niks mis met jouw opmerking. Ze zitten wat te zuigen
Gelukkig dat fijngevoelige users zoals jij daarvoor compenserenquote:
hmmm niet waar dat maak jij ervan. ik trek het me wel aan en denk oké dan moet ik dat dus niet meer doen.quote:
Bijna in m’n pizza gestikt van het lachen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm niet waar dat maak jij ervan. ik trek het me wel aan en denk oké dan moet ik dat dus niet meer doen.
* Homijn deed een Masberumpjequote:
goeds dan is het lig vrolijk. daar ging het mij om.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:24 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Bijna in m’n pizza gestikt van het lachen.
Hou op hoor.
Ja echt zomaar aan een onbekende je bril geven en dan ook vlak voor het hoogtepunt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw, lief dat degene je dan zn brilletje aanbood
doe geen moeite voor inhoudelijk, ze willen alleen bolk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja echt zomaar aan een onbekende je bril geven en dan ook vlak voor het hoogtepunt.
Ik was er blij mee want nu pas weet ik het verschil goed tussen de verschillende kijk methodes. En dat brilletje is toch de beste
Of misschien vond hij het toch minder interessant dan gedachtquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja echt zomaar aan een onbekende je bril geven en dan ook vlak voor het hoogtepunt.
Ik was er blij mee want nu pas weet ik het verschil goed tussen de verschillende kijk methodes. En dat brilletje is toch de beste
De aandachtspanne van een 9 jarigequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of misschien vond hij het toch minder interessant dan gedacht
Ik was ook wel blij met mn brilletje, al zag ik ook wel mooie vergiet foto's langskomen.
Ik heb een poster van hem 5 meter boven mijn tv. Ik noem hem Jerry Hoogspringerquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:30 schreef laforest het volgende:
Ik heb Jerry Springer op de tv. Hilarisch
Jerry Jerry Jerryquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:31 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb een poster van hem 5 meter boven mijn tv. Ik noem hem Jerry Hoogspringer
Naja, ik kan me best voorstellen dat die het wel een beetje saai vindenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:30 schreef drakin het volgende:
[..]
De aandachtspanne van een 9 jarige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |