Na 11:00 uurquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Of een opmerking dat je pasta niet mag breken, pastawater niet moet weggooien, dat je na 12.00 geen cappuccino mag drinken of dat er geen ananas op de pizza mag.
Constant in de worpen. Is ook wel eens andersquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:39 schreef Redefine het volgende:
Helaas net vierde, maar wel een goed niveau van Van Daalen.
Dat je dat moet bewaren om toe te voegen net voordat je de pasta afgiet.quote:
Italiaanse gespotquote:
Zonder shag.quote:
Maar ongeldigquote:
Maar ze gooide met een discusquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:43 schreef franklop het volgende:
Met losse haren gooien lijkt mij niet perse ideaal
Eens. Waarbij dat dus ook al bij een Klaver zo is, bij een wat steviger type nog meer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf de outfit ietwat onflatteus vinden
Enorm, al snap ik zo'n lange broek dan ook weer niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf de outfit ietwat onflatteus vinden
Die mochten niet meer in beeld gebracht worden toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:43 schreef Zipportal het volgende:
Melk billen. Plak er maar wat glitters op.
Ontkom je niet aan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die mochten niet meer in beeld gebracht worden toch?
Die helpt dan vaak nog wel voor spierondersteuning in de benen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:44 schreef Remco het volgende:
[..]
Enorm, al snap ik zo'n lange broek dan ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |