Gelukkig was het niet in beeld. En mag hopen dat de ploegleiding direct contact hebben opgenomen met zijn ouders, voordat het nieuws openbaar werd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:57 schreef Felagund het volgende:
Ik hoop dat zijn ouders niet keken.
Nee, gelukkig niet, maar ik mag ook inderdaad hopen dat ze het nieuws hoorden voordat het op tv kwam.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:00 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Gelukkig was het niet in beeld. En mag hopen dat de ploegleiding direct contact hebben opgenomen met zijn ouders, voordat het nieuws openbaar werd.
Klopt, was ook niet meteen duidelijk waarom de etappe geannuleerd werd en om welke renner het gingquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:47 schreef heywoodu het volgende:
Als ik het goed lees was het (gelukkig) nergens te zien, toch? De aankondiging sowieso ook niet meer, bij dit soort zaken haalt HBO de herhaling doorgaans weg.
Wie deed bij HBO het commentaar, als ik vragen mag? Niet zo relevant, maar simpelweg nieuwsgierigquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, was ook niet meteen duidelijk waarom de etappe geannuleerd werd en om welke renner het ging
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie deed bij HBO het commentaar, als ik vragen mag? Niet zo relevant, maar simpelweg nieuwsgierig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |