Dat is wat ik wel al die tijd gedacht heb.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was volgens mij ook uit gegaan.
Weet niet meer precies hoe het allemaal zat.
Fijn dat hij die gelukkig periode nog heeft gehad
quote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Dat gebruiken muizen als ze in bad gaanquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:01 schreef drakin het volgende:
Maar soms is einde relatie een opluchting
Echt he, maar zo denken de mannen weer over de vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Zijn wij mannen nog welkom hier?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, maar zo denken de mannen weer over de vrouwen
Ja hoor, wat mij betreft welquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Zijn wij mannen nog welkom hier?
En zo is het, jij weet hetquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:19 schreef Homijn het volgende:
Dotteke bolkt gewoon alle mannen de moeder. En wie te veel klaagt, is een sjankebek.
Nou ik zou toch niet te veel energie willen vretenquote:
Wie weet krijg ik dan meer energie als ik energie vreetquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou ik zou toch niet te veel energie willen vreten
quote:
Mannen en denken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, maar zo denken de mannen weer over de vrouwen
Geloof het of niet, maar er zijn bij die dat kunnenquote:
A lekker en gezellig. Geniet ervan Laf tot laterquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-08-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zo gaat dat.quote:
Denken aan technische zaken zal het dan wel zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar er zijn bij die dat kunnen
Ja de diertjes gaan hard met de puntenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Die @:Homijn gaat mij nog voorbij straks
Nog 2 dagen...
Heb je vakantie?quote:
Meer bolken danquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Die @:Homijn gaat mij nog voorbij straks
Nog 2 dagen...
Jazeker.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar er zijn bij die dat kunnen
Van mijn management mag ik daar geen uitlatingen over doen.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:43 schreef Homijn het volgende:
[..]
Van mijn management mag ik daar geen uitlatingen over doen.
Ja, het is ook warm, al moet ik zeggen dat ik er binnen weinig last van heb tot nu toequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Er gebeurt heel weinig vandaag. Het is vrijdag, vakantie, en dan ook nog zo warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |