quote:
Hulloquote:
Rustig en daar.quote:
Bedankt voor het delenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:53 schreef Dotteke het volgende:
Vorige week kreeg ik een mail van de vader van Sinterklaaskapoentje, een user die in april vorig jaar een einde aan zijn leven maakte.
Hij heeft een bundel uitgebracht met poëzie, gewijd aan de ziekte en het overlijden van zijn zoon en de rouw.
Het FOK-forum is van belang geweest voor hem gedurende zijn laatste jaren zegt hij, daarom wilde hij een exemplaar van de bundel sturen. "De inhoud is natuurlijk akelig. Maar die inhoud wordt enigszins behapbaar door de vormvastheid van deze gedichten. Ik heb ze in sonnetvorm gegoten". zegt de vader van Sinterklaaskapoentje
Ik mag een gedicht op het FOK forum delen. Ik vond het moeilijk te kiezen en heb hem gevraagd wat hij zelf de mooiste vond en dat is degene die ik hier post. Ik heb de naam van de vader verwijderd van het boek je weet maar nooit. De totale opbrengst gaat naar de Depressie Vereniging.
[ link | afbeelding ]
Graag gedaan Homijnquote:
Hou toch eens een keertje op met dat gesjankebek Marioquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:02 schreef mario390 het volgende:
dat man niks tegen uitlokken zeggen darf is hier erg
Valt hier binnen nog wel mee gelukkigquote:
Kapoentjequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:53 schreef Dotteke het volgende:
Vorige week kreeg ik een mail van de vader van Sinterklaaskapoentje, een user die in april vorig jaar een einde aan zijn leven maakte.
Hij heeft een bundel uitgebracht met poëzie, gewijd aan de ziekte en het overlijden van zijn zoon en de rouw.
Het FOK-forum is van belang geweest voor hem gedurende zijn laatste jaren zegt hij, daarom wilde hij een exemplaar van de bundel sturen. "De inhoud is natuurlijk akelig. Maar die inhoud wordt enigszins behapbaar door de vormvastheid van deze gedichten. Ik heb ze in sonnetvorm gegoten". zegt de vader van Sinterklaaskapoentje
Ik mag een gedicht op het FOK forum delen. Ik vond het moeilijk te kiezen en heb hem gevraagd wat hij zelf de mooiste vond en dat is degene die ik hier post. Ik heb de naam van de vader verwijderd van het boek je weet maar nooit. De totale opbrengst gaat naar de Depressie Vereniging.
[ link | afbeelding ]
Ja, het is diepdroevig allemaal. Volgens mij heeft hij lang met die gedachten gelopenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:28 schreef drakin het volgende:
Op de meet waar hij heel gelukkig werd zei hij nog. "Wie komt er alle jaren". Over zichzelf
Maar het jaar erna was hij er niet meer
Hij is nog heel kort voor zijn dood heel gelukkig geweest met nieuwe vriendin.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is diepdroevig allemaal. Volgens mij heeft hij lang met die gedachten gelopen
Dat was volgens mij ook uit gegaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij is nog heel kort voor zijn dood heel gelukkig geweest met nieuwe vriendin.
Haar heb ik ook nooit meer op Fok gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |