quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ow, ehh, in mijn familie gaat dat altijd wel in een soort vergadering/ poldermodel hoor, met alle drama's die erbij horen.
En dat is geen cultuur ding, maar zeker niet uniek kan ik je vertellen.
En wee o wee als er gezamelijk betaald moet worden 🤣🤣
Maken we er islamitische of christelijke kinderen vanquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh sorry! Ik wilde niet offtopic gaan
Het ging eerder over BBQ's en over eten meebrengen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
BBQs vind ik wat anders dan iemand uitnodigen om te komen eten eerlijk gezegd. Als ik denk aan iemand uitnodigen om te komen eten denk ik aan koken.
Nee joh is toch niet offtopicquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh sorry! Ik wilde niet offtopic gaan
Ik ben 1 keer op een BBQ in NL geweest.. Wist niet wat ik zagquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maken we er islamitische of christelijke kinderen van
Bedoelde maar te zeggen, wat ze in Brabant en Belgie normaal vinden "rekening houden met elkaar" gastvrijheid enzo...dat is niet echt waar Nederlanders in uitblinken..
Denk niet dat gemiddelde belg bij 4 personen te eten 3 slavinken deelt, omdat ze geen zin hebben om even naar de supermarkt te lopen 🤣🤣
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer op een BBQ in NL geweest.. Wist niet wat ik zag
Ok, n=1, maar we zijn daarna wel nog naar de frituur moeten gaan
Dan moet je maar een keertje hier komen etenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik geloof je meteenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan moet je maar een keertje hier komen etendat helpt wel tegen je mening
En de frietbakker keek jullie begrijpend aan. 'Jullie komen zeker van een BBQ bij Ollanders vandaan'. 'Yup'.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En de frietbakker keek jullie begrijpend aan. 'Jullie komen zeker van een BBQ bij Ollanders vandaan'. 'Yup'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |