Rare claim. Mijn post is namelijk een inhoudelijke reactie op jouw claim, waarbij ik een tegenargument geef op jouw eerdere bewering dat het deze motie allemaal maar symboolpolitiek en onuitvoerbaar zou zijn. Vervolgens zet je die post in een zin weg. Het geeft vooral de indruk dat het je op de inhoud niet lukt.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:33 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Wat heb je iedere keer ontzettend veel tekst nodig om iets te zeggen dat niet zo heel relevant is. Overigens neemt jouw post de bezwaren van de Nederlandse tegenstemmers geenszins weg.
en dan komen ze met 14/2 Opbboberquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is een beetje het spanningsveld tussen de instelling van de VS (waar elke gek zich bijna mag uitspreken zodat je inderdaad weet met wie je te maken hebt) en onze strengere kaders.
Ik vind persoonlijk dat er genoeg overblijft om de linke figuren eruit te halen als je verheerlijking van terrorisme verbiedt. Je ziet nu al her en der dat waar Intifada verboden is, ze gewoon het woord Muqawama gebruiken, net zoals ze staan op het woord zionist in plaats van Jood. In Duitsland vervingen ze From the river to the sea met There is only one state—Palestine '48
Je kunt dus prima staan voor bepaalde principes zoals dat het hier niet gewenst is om te juichen over 7 Oktober.
Och, gezien hoe men zich nu al in alle onmogelijke bochten wringt om vooral maar niet toe te hoeven geven dat er 7 oktober staat en te beweren dat de foto bewerkt is en gezien het feit dat er openlijk vlaggen van verboden organisaties gevoerd worden bij demo's kunnen ze vrolijk zo doorgaan want men handhaaft toch niet en anders heeft de burgemeester van Amsterdam wel weer alle begrip voor de """oprechte zorgen""" van de Amsterdamse jongeren over Palestina.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
en dan komen ze met 14/2 Opbbober
hou op hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Och, gezien hoe men zich nu al in alle onmogelijke bochten wringt om vooral maar niet toe te hoeven geven dat er 7 oktober staat en te beweren dat de foto bewerkt is en gezien het feit dat er openlijk vlaggen van verboden organisaties gevoerd worden bij demo's kunnen ze vrolijk zo doorgaan want men handhaaft toch niet en anders heeft de burgemeester van Amsterdam wel weer alle begrip voor de """oprechte zorgen""" van de Amsterdamse jongeren over Palestina.
Hou op met me! Hou me tegen, jongen! Hou me tegen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hou op met me! Hou me tegen, jongen! Hou me tegen!Nee sorry dat was ik als user . zo van hou op met dat beeld in mijn hoofd plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- vmi voor intimi -
Je ratelt een verhaal af over hoe er in Frankrijk mee wordt omgegaan, wat op zich he-le-maal niets met de technische argumenten van de Nederlandse tegenstemmers te maken heeft. Eigenlijk is het een grote non sequitur.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Rare claim. Mijn post is namelijk een inhoudelijke reactie op jouw claim, waarbij ik een tegenargument geef op jouw eerdere bewering dat het deze motie allemaal maar symboolpolitiek en onuitvoerbaar zou zijn. Vervolgens zet je die post in een zin weg. Het geeft vooral de indruk dat het je op de inhoud niet lukt.
Nee, dat doe ik niet. Ik haal aan dat de motie dus niet alleen over het verbieden van de Moslimbroederschap ging, maar ook andere organisaties, moskeeën of instanties die daar banden mee hebben. Ook benadruk ik welke juridische mogelijkheden zo een verbod nog meer geeft.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:38 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Je ratelt een verhaal af over hoe er in Frankrijk mee wordt omgegaan, wat op zich he-le-maal niets met de technische argumenten van de Nederlandse tegenstemmers te maken heeft. Eigenlijk is het een grote non sequitur.
Wat zijn trannies?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Heb er een tijd gewoond en gewerkt, vond het zeer aangenaam, was heel schoon, heel veilig, en aperelaxed. Kwam een keer 's avonds na wat bier naar mijn hotel gelopen, liep een groepje trannies tegen het lijf, uitermate lollige nachte gehad. Wat mij niet beviel was het klimaat. Veel te warm en vochtig.
Dat laatste is dan ook een reden om zo'n jongen vooral wel met zo'n shirt rond te laten lopen. Vrijheid van meningsuiting geldt ook voor meningen die je niet aanstaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
hou op hoor.
En je mag best tegen Israel en de wijze waarop die tekeer gaan daar protesteren. Maar om een dag van slachting en verkrachting te pakken als je slogan...
Niet echt goede PR.
En toch ben ik voor het wetsvoorstel van 24 juni 2026 voor het strafbaar stellen van verheerlijking van terrorisme. Dat staat wat mij betreft minimaal op gelijke voet met het strafbaar stellen van aanzetten/oproepen tot haat, geweld en discriminatie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:28 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat laatste is dan ook een reden om zo'n jongen vooral wel met zo'n shirt rond te laten lopen. Vrijheid van meningsuiting geldt ook voor meningen die je niet aanstaan.
Ik heb moeite met hoe je "aanzetten/oproepen tot haat" definieert. Zo heb ik het niet op positieve discriminatie, waardoor mannen waarmee ik samenwerk geen toekomst hebben in dit werk. Maar als ik daar iets over zeg, dan kan dat aangemerkt worden als aanzetten/oproepen tot haat. Daarom kies ik voor free speech absolutism.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:08 schreef Montagui het volgende:
[..]
En toch ben ik voor het wetsvoorstel van 24 juni 2026 voor het strafbaar stellen van verheerlijking van terrorisme. Dat staat wat mij betreft minimaal op gelijke voet met het strafbaar stellen van aanzetten/oproepen tot haat, geweld en discriminatie.
Nee bedankt, ik sla even over.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Chicks with Dicks, zou je keer moeten proberen
Waarom?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:54 schreef De_Bakster het volgende:
[..]
Dit is geen vvmu. Dit is terrorismeverheerlijking.
Oproepen tot geweld gebruiken tegen andersdenkenden zou echter zwaar bestraft mogen worden, want dat is geen grap. Er zijn namelijk altijd gekken te vinden die dat graag doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:23 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik heb moeite met hoe je "aanzetten/oproepen tot haat" definieert. Zo heb ik het niet op positieve discriminatie, waardoor mannen waarmee ik samenwerk geen toekomst hebben in dit werk. Maar als ik daar iets over zeg, dan kan dat aangemerkt worden als aanzetten/oproepen tot haat. Daarom kies ik voor free speech absolutism.
Prima. De Amerikanen hebben dit beter onder controle, en ook daar wordt oproepen tot geweld bestraft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:55 schreef torentje het volgende:
[..]
Oproepen tot geweld gebruiken tegen andersdenkenden zou echter zwaar bestraft mogen worden, want dat is geen grap. Er zijn namelijk altijd gekken te vinden die dat graag doen.
Jeetje, we zijn het een keer eens. Een smakeloze abjecte mening is ook een mening. Het wordt pas een probleem als je met het uiten van je mening andermans vrijheden geweld aan doet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:28 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat laatste is dan ook een reden om zo'n jongen vooral wel met zo'n shirt rond te laten lopen. Vrijheid van meningsuiting geldt ook voor meningen die je niet aanstaan.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Chicks with Dicks, zou je keer moeten proberen
Neefjes van Pallies, denk ik. Ook zo’n denigrerend jeukwoord.quote:
Behalve als de President het doet en menigtes vervolgens het centrum van het bestuur bestormen en dreigen om de vice-president op te hangen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:05 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Prima. De Amerikanen hebben dit beter onder controle, en ook daar wordt oproepen tot geweld bestraft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |