Bier?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Dan nu de laptop dichtklappen en stoppen. Maandag weer met frisse moet eraan beginnen.
Nu lekker met een biertje op je terras gaan zitten.
Ik moet nog een uurtje en morgen ook nog. Maar even met een frisse blik (niet bier) morgen weer starten is wel een goede tip iddquote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Dan nu de laptop dichtklappen en stoppen. Maandag weer met frisse moed eraan beginnen.
Koffie mee beginnenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik moet nog een uurtje en morgen ook nog. Maar even met een frisse blik (niet bier) morgen weer starten is wel een goede tip idd
Een ijskoffie dan? Advies van Drakinquote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik moet nog een uurtje en morgen ook nog. Maar even met een frisse blik (niet bier) morgen weer starten is wel een goede tip idd
In de ochtend gewone koffie.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een ijskoffie dan? Advies van Drakin
Veelste warm joh!!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Dan nu de laptop dichtklappen en stoppen. Maandag weer met frisse moed eraan beginnen.
Ik vind het vandaag en gisteren gek genoeg helemaal niet zo warm aanvoelen. Ben gisteren zelfs met een graad of 27 gaan hardlopen. Kan normaal helemaal niet zo tegen de hittequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |