Bier?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Dan nu de laptop dichtklappen en stoppen. Maandag weer met frisse moet eraan beginnen.
Nu lekker met een biertje op je terras gaan zitten.
Ik moet nog een uurtje en morgen ook nog. Maar even met een frisse blik (niet bier) morgen weer starten is wel een goede tip iddquote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Dan nu de laptop dichtklappen en stoppen. Maandag weer met frisse moed eraan beginnen.
Koffie mee beginnenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik moet nog een uurtje en morgen ook nog. Maar even met een frisse blik (niet bier) morgen weer starten is wel een goede tip idd
Een ijskoffie dan? Advies van Drakinquote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik moet nog een uurtje en morgen ook nog. Maar even met een frisse blik (niet bier) morgen weer starten is wel een goede tip idd
In de ochtend gewone koffie.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een ijskoffie dan? Advies van Drakin
Veelste warm joh!!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Dan nu de laptop dichtklappen en stoppen. Maandag weer met frisse moed eraan beginnen.
Ik vind het vandaag en gisteren gek genoeg helemaal niet zo warm aanvoelen. Ben gisteren zelfs met een graad of 27 gaan hardlopen. Kan normaal helemaal niet zo tegen de hittequote:
Onder een parasol!quote:
Vrouwen met tattoosquote:
Ik hou niet van tattoos, ik vind ze schitterend getekend een echte kunst, maar niet mooi als het op een lijf staat.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:35 schreef StevenHyde het volgende:
Ik vind beiden mooi. Afhankelijk van hoe de tattoo eruit ziet
En bedanktquote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet van tattoos, ik vind ze schitterend getekend een echte kunst, maar niet mooi als het op een lijf staat.
Mijn zoon heeft ze ook hoor. Ik vind het niet mooi.quote:
Dan had ik inkt gegeten zekerquote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:39 schreef laforest het volgende:
Maar goed dat je mijn arm niet hebt gegeten
Ieder moet doen wat hij of zij m ooi vindt.quote:
Op de bovenbeen of onderrugquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:44 schreef drakin het volgende:
En soms is een tattoo echt pijnlijk lelijk
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:45 schreef Dotteke het volgende:
En die persoon vindt het dan waarschijnlijk wel mooi
Ik vind het soms zo jammer dan zie je zo mooie meid en is ze volgekalkt met inkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |