Dichtbij een juwelier met een muts en handschoenen aan? Volgende keer 112 bellen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie midden in de zomer ook wel eens mensen, vaak jonge jongens, met een stevig vest aan lopen bij bijna 30 graden of meer....wat is dat voor raar iets
Sado Masochisme komt in vele vormen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:48 schreef StateOfMind het volgende:
Was vanmiddag in het dorp verderop boodschappen doen.
En daar liep iemand met een spijkerbroek aan, én een lange jas 😱
Met 37 graden 😱
Moet er niet aan denken.
Vaak voortbewegend op een kinderbrommer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie midden in de zomer ook wel eens mensen, vaak jonge jongens, met een stevig vest aan lopen bij bijna 30 graden of meer....wat is dat voor raar iets
Dat zijn glitches in de matrixquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:38 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Sado Masochisme komt in vele vormen.
Zag gisteren in Hameln (aanrader trouwens, prachtig stadje en 2 uurtjes van de grens) een vrij mooie jongedame met een zwarte baggy en een hele...dikke...zwarte trui aan. Die zat lekker bij 33 in het zonnetje
Druiven worden daar ook vroeg geoogst dit jaar. Had het er onlangs ook al over met een wijnboer in de Ahr. Ze zijn vroeg rijp en de vruchten veel te klein. Dus hopelijk een lekkere jaargang in beperkte oplage. Ben benieuwd...quote:
Poh, dan loopt oe de reuzel tussen de benen door tochquote:
't lup oe zoo de gruppe inquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Poh, dan loopt oe de reuzel tussen de benen door toch
Dat zou best kunnenquote:
Balen, ik verwacht hier eigenlijk helemaal niksquote:
nou er onstaan dus buitjes uit het niks, maar verwacht hier ook niet. maar toch gerommel in de vertequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 02:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Balen, ik verwacht hier eigenlijk helemaal niks
WAT? Verregende zomer?????????????quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 07:23 schreef kilon het volgende:
Altijd weer die regen, typische Nederlandse verregende zomer!!
En is de regen tussen 8 en 9 nog gekomen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 08:15 schreef Haags het volgende:
Mooie donkere lucht boven Den Haag. Uiteraard zal er weer geen druppel vallen.
In de verte een rommeltje en 1.5 druppel. Het was weer fantastischquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En is de regen tussen 8 en 9 nog gekomen?
Hier is het nu 19.6 zalig!..binnen 23.5quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:35 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag nog 29 graden, maar daarna voorlopig stukken koeler
Heb het binnen 24 (zonder airco) en dat is nog wel behapbaar. Veel warmer moet het ook niet worden, maar dat zie ik ook niet gebeuren de komende week. 24 wen je ook wel aan. Bij veel warmer wordt het eigenlijk gewoon vermoeiendquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hier is het nu 19.6 zalig!..binnen 23.5
Voor de Bilt hebben ze iets van 27 opgegeven dat zie ik ook niet gebeuren. Het is nu 19.9 gradenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:24 schreef Pvt.Webster het volgende:
26 graden hier. Vraag me af of we die 33 halen want het is wat bewolkt. Denk dat dat de temperatuur wel wat tempert. Geen regen nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |