quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:29 schreef cherrycoke het volgende:
[..]doet paultjuuhh je wel metgezellen?
Hopelijk kun je vannacht ook lekker tukkenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En net 4 uur liggen tukkenvoel me blessed.
Sterkte.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En net 4 uur liggen tukkenvoel me blessed.
Gaat Putto toch gelijk krijgen?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:14 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
GFS blijft volhouden dat het morgen verrekte heet wordt.
How dare theyquote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Operatie gehad maar zou naar huis mogen maar ineens mocht dat allemaal niet
Ik heb jaren moeten strijden eer dat ik mijn ouders (vooral mijn moeder eigenlijk) er van overtuigd had, dat je met warm weer alles dicht moet houden als het buiten warmer is dan binnen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:55 schreef Pisces het volgende:
M’n buren die ramen wagenwijd openzetten terwijl het binnen 10 graden koeler is. Snapt iemand die?Niet elke kamer zal vreselijk stinken dat dit elke dag nodig is, toch?
Voor dinsdag ook?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:12 schreef PzKpfw het volgende:
En de voorspelde regen voor begin volgende week is alweer uit de berichten
Het gaat nu wel hard met de droogte. Eikels, kastanjes vallen al massaal uit de bomen, berken hebben het vooral zwaar. Toen ik vorige week door het bos liep waren de eerste herfstkleuren ook al zichtbaar. Toen op enig moment de wind even flink aantrok dwarrelden de bladeren massaal naar beneden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maastricht maar twee dertigers en Volkel op de 27e onder de 25 graden.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:12 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Toch wel, 22 mei t/m 30 mei (9 dagen) voor beide weerstations
Hier. 4 met 5 en 3 met 4quote:Op donderdag 13 augustus 2026 19:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maastricht maar twee dertigers en Volkel op de 27e onder de 25 graden.
De mijne 20.5, ook al ben ik al weken niet thuis geweest.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 19:10 schreef INViCTuS het volgende:
Mijn woonkamer is 23 graden zonder airco
Bem thuis nuquote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:39 schreef Pisces het volgende:
[..]
Sterkte.Wat rot dat je niet naar huis mag.
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor dinsdag ook?
Ik heb dan een trouwerij, en het maakt mij niet zoveel uit of het regent, maar dat zou ik voor de bruid wel heel jammer vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zullen we dan uiteraard flink vernemenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gaat Putto toch gelijk krijgen?
Hier nét boven de Maas in Geldoland 34 graden nu.quote:
In de woonkamer ff matras neer plempenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier nét boven de Maas in Geldoland 34 graden nu.
En 22,5 in de woonkamer
Boven op de slaapkamer![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |