Mooi hoor. En we komen nu al woningen tekortquote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:22 schreef Lyrebird het volgende:
Het gaat de goede kant op. Ik voorzie dat we binnen 40 jaar onszelf eeuwig in leven kunnen houden. En het zou me niks verbazen als dat binnen 20 jaar gebeurt.
Omdat het iets is wat maar eens in de zoveel tijd voorkomt. Al zie ik liever een volledige verduistering omdat je dan de corona van de zon kunt zien, iets wat best bijzonder is. Een gedeeltelijke verduistering is leuk en ik heb het bekeken, had het echter ook niet erg gevonden als ik het had gemist.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:19 schreef littlemindy het volgende:
On-topic: Ik snap de hele hype rondom een zonsverduistering niet.
Klopt was een dikke letdown. Heb alles gefilmd, geen kut te zien vanuit Nieuwegein. Alleen wat "oh het schemert...denk ik?" .quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:46 schreef kalinhos het volgende:
Voor mn gevoel werd het ook nauwelijks donkerder eigenlijk, waar ik keek in Nederland althans
Waar ik keek was het gewoon een zonnige zomeravond. Later zag ik tv-interviews waarin iemand (die 2km verderop keek) zei van nee ja echt heel magisch dat de vogels ineens stoppen met zingen enzoquote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:48 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Klopt was een dikke letdown. Heb alles gefilmd, geen kut te zien vanuit Nieuwegein. Alleen wat "oh het schemert...denk ik?" .
Het was geen totale zonsverduistering hier inderdaadquote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:46 schreef kalinhos het volgende:
Voor mn gevoel werd het ook nauwelijks donkerder eigenlijk, waar ik keek in Nederland althans
Een paar keer even zeer kort richting de zon kijken, ook tijdens zonsverduistering, levert echt geen schade op idd.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:44 schreef Since2003 het volgende:
die heeft gewoon door een telescoop of een verrekijker gekeken.
Kan dat überhaupt? Er staat dat geen pijn doet, maar ik kan echt niet langdurig volop in de zon kijken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:19 schreef MauriceM het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met mensen die regelmatig in de zon staren? (Ja ze bestaan echt) Die zouden dan toch ook stekeblind moeten zijn
Als die bestaan dan zijn die 100% blind.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:19 schreef MauriceM het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met mensen die regelmatig in de zon staren? (Ja ze bestaan echt) Die zouden dan toch ook stekeblind moeten zijn
Ah ja, een topic over oogschade, uiteraard is het eerste dat in je opkomt:quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:56 schreef Darkomen het volgende:
Hier nog iemand met dezelfde problemen als Jennifer
[ afbeelding ]
Dat dus. Dat hou je niet meer dan 1 keer 20 seconden vol zonder van alles te verkloten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Als die bestaan dan zijn die 100% blind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |