abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221553382
Ik sprak laatst een gozer, getrouwd en drie stiefkinderen. Hij gaat één keer met zijn volledige gezin op vakantie en zijn vrouw mag één keer met een vriendin zonder hem op vakantie naar streken waar het er qua uitgaansleven best heftig aan toegaat.
Ze gaat er dan ook niet heen om schelpen te verzamelen.

"Dat gun ik haar" is zijn verhaal, omdat ie er de rest van het jaar "zoveel voor terug krijgt"
Hijzelf schijnt er niet zoveel behoefte aan te hebben.

Ik ken trouwens nog meer stellen met dat soort afspraken. Ook waar beide partners het er eens per jaar alleen van nemen.

Ik hoor dit in vergelijking met vroeger steeds vaker dat partners van elkaar volledige trouw eisen maar eens per jaar worden de teugels los gelaten.

Hoe kijken jullie hier tegen aan?
Ik ben single maar voor mijn gevoel zou het niks zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Joopklepzeiker op 12-08-2026 08:13:26 ]
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 12 augustus 2026 @ 08:05:34 #2
284411 crew  heywoodu
pi_221553440
Dat lijkt me niet echt mijn ding, nee. Maar als beiden het prima vinden is het dat natuurlijk ook gewoon.
pi_221553459
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 08:05 schreef heywoodu het volgende:
Dat lijkt me niet echt mijn ding, nee.
Jammer, ik had die van jou wel een keer willen geven. B-)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221553462
quote:
6s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 08:12 schreef vosss het volgende:

[..]
_O-
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 12 augustus 2026 @ 08:14:53 #5
284411 crew  heywoodu
pi_221553465
quote:
6s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 08:12 schreef vosss het volgende:

[..]
Bakkes :D :(
pi_221553479
Als dat toch goed werkt binnen deze relatie. Ze kan even van god los in een ver land en komt daarna weer terug om verder te gaan waar ze gebleven was.

Zelf zou ik hier niet voor kiezen, liever samen of in de buurt. Met alle mogelijke gevolgen van dien natuurlijk :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_221553482
Drie stiefkinderen, en geen eigen? En vrouwlief laat zich palen op vakantie terwijl hij voor haar kinderen zorgt? Dat klinkt meer als een zielige cuck.

Ook een voorwaarde als "eens per jaar" klinkt kinderachtig. Eén zure appel per jaar waar je even doorheen moet.

Maar er zijn genoeg situaties/redenen te verzinnen waarin partners de ander een vrijheid kunnen gunnen op dit gebied.

Edit: mijn net wakkere hoofd interpreteerde de OP alsof vrouwlief op seksvakantie ging.
Elkaar ruimte geven om eigen dingen te doen is juist noodzakelijk voor een gezonde relatie imo.

[ Bericht 19% gewijzigd door P8 op 12-08-2026 08:32:11 ]
Extremistisch gematigd.
pi_221553500
Ik ben vorig jaar met een vriendin een paar dagen naar NYC en Londen geweest en dit jaar in november ga ik alleen een paar dagen naar Londen vanwege een boeken event waar ik graag bij wil zijn. Het is net na de herfstvakantie, dus kinderen moeten naar school en partner vindt het prima. Ik vind het ook fijn om weer even op te laden.

Maargoed, dit is niet veel heftigs natuurlijk :D Ik ga daar niet naartoe om mezelf even flink te laten gaan.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 08:34:44 #9
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221553530
Als ze los van mij op vakantie wil prima.

Als ze er dan een neukfestijn met anderen van maakt niet prima.
pi_221553556
Helemaal zelf weten, ook buiten de vakantie. Maar ja, dat is dan al zo afgesproken in onze relatie. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')