abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221553382
Ik sprak laatst een gozer, getrouwd en drie stiefkinderen. Hij gaat één keer met zijn volledige gezin op vakantie en zijn vrouw mag één keer met een vriendin zonder hem op vakantie naar streken waar het er qua uitgaansleven best heftig aan toegaat.
Ze gaat er dan ook niet heen om schelpen te verzamelen.

"Dat gun ik haar" is zijn verhaal, omdat ie er de rest van het jaar "zoveel voor terug krijgt"
Hijzelf schijnt er niet zoveel behoefte aan te hebben.

Ik ken trouwens nog meer stellen met dat soort afspraken. Ook waar beide partners het er eens per jaar alleen van nemen.

Ik hoor dit in vergelijking met vroeger steeds vaker dat partners van elkaar volledige trouw eisen maar eens per jaar worden de teugels los gelaten.

Hoe kijken jullie hier tegen aan?
Ik ben single maar voor mijn gevoel zou het niks zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Joopklepzeiker op 12-08-2026 08:13:26 ]
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 12 augustus 2026 @ 08:05:34 #2
284411 crew  heywoodu
pi_221553440
Dat lijkt me niet echt mijn ding, nee. Maar als beiden het prima vinden is het dat natuurlijk ook gewoon.
pi_221553459
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 08:05 schreef heywoodu het volgende:
Dat lijkt me niet echt mijn ding, nee.
Jammer, ik had die van jou wel een keer willen geven. B-)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221553462
quote:
6s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 08:12 schreef vosss het volgende:

[..]
_O-
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 12 augustus 2026 @ 08:14:53 #5
284411 crew  heywoodu
pi_221553465
quote:
6s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 08:12 schreef vosss het volgende:

[..]
Bakkes :D :(
pi_221553479
Als dat toch goed werkt binnen deze relatie. Ze kan even van god los in een ver land en komt daarna weer terug om verder te gaan waar ze gebleven was.

Zelf zou ik hier niet voor kiezen, liever samen of in de buurt. Met alle mogelijke gevolgen van dien natuurlijk :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_221553482
Drie stiefkinderen, en geen eigen? En vrouwlief laat zich palen op vakantie terwijl hij voor haar kinderen zorgt? Dat klinkt meer als een zielige cuck.

Ook een voorwaarde als "eens per jaar" klinkt kinderachtig. Eén zure appel per jaar waar je even doorheen moet.

Maar er zijn genoeg situaties/redenen te verzinnen waarin partners de ander een vrijheid kunnen gunnen op dit gebied.

[ Bericht 19% gewijzigd door P8 op 12-08-2026 08:44:56 ]
Extremistisch gematigd.
pi_221553500
Ik ben vorig jaar met een vriendin een paar dagen naar NYC en Londen geweest en dit jaar in november ga ik alleen een paar dagen naar Londen vanwege een boeken event waar ik graag bij wil zijn. Het is net na de herfstvakantie, dus kinderen moeten naar school en partner vindt het prima. Ik vind het ook fijn om weer even op te laden.

Maargoed, dit is niet veel heftigs natuurlijk :D Ik ga daar niet naartoe om mezelf even flink te laten gaan.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 08:34:44 #9
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221553530
Als ze los van mij op vakantie wil prima.

Als ze er dan een neukfestijn met anderen van maakt niet prima.
pi_221553556
Helemaal zelf weten, ook buiten de vakantie. Maar ja, dat is dan al zo afgesproken in onze relatie. :P
pi_221553758
Gaat ze dan ook echt vreemd met toestemming of is dat jouw invulling/aanname? Want een vakantie waar je veel uitgaat betekent niet direct vreemd gaan tenslotte.

Zelf ga ik regelmatig op vakantie met vriendinnen. Dit jaar 3x keer met vriendinnen maar ik ga ook 1x met man en 1x met man en kind.
Man heeft geen behoefte om met vrienden op vakantie te gaan.

Maar vreemdgaan zou ik nooit doen.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 10:57:27 #12
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_221554504
Ik ga ook 1x per jaar zonder vrouw op vakantie/shorttrip, en dan"past" zij thuis op mijn kinderen (niet de hare). En dan ga ik ook een soort van god los met stappen, drinken etc. Maar van god los betekent niet dat ik daar vreemd ga ofzo.

Is dat bij haar wel? Of is dat een aanname?

Overigens gaat mijn vrouw ook 1x per jaar zonder mij op een shorttrip. Die houdt het iets beschaafder met alcohol enzo, maar goed dat is haar eigen keuze.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 11:19:06 #13
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221554828
Ze mag een vrouw meenemen naar ons bed en dan raggen we haar helemaal kapot en mag zij haar dumpen ^O^

Dus, wij beide mogen dames en niemand van ons mannen.
Niks hypocriet aan dus.
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_221554833
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 07:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:

"Dat gun ik haar" is zijn verhaal (...)

Hoe kijken jullie hier tegen aan?
ik zie vooral dat kennelijk hijzelf er blij mee is (of iig instemt en het haar gunt), dus waarom je verder nog druk gaan maken om de keuzes van andere mensen?

Er zijn genoeg mensen die een open relatie hebben, in allerhande vormen... ofwel beide 'swingen' en ook gebeurt het wel vaker dat het vooral een van de partners is die ook met andere sexuele contacten heeft en dan gaat het er hooguit om dat ze er eerlijk over zijn en niets verbergen.
En er zijn ook zeker een hoop relaties waarin het vreemdgaan semi-stiekem gebeurt, maar de partners er ook vooral weinig over praten (echter wel er van op de hoogte zijn in zekere vorm)

Als het voor die mensen werkt, is het wat mij betreft vooral leuk voor hen (hooguit dat laatste voorbeeld komt op mij echt negatief over als een relatie waarin niet gecommuniceert meer wordt).

maar evenmin zegt de keuze van iemand anders iets over mijn relatie of mijn keuzes.
In mijn geval is er nooit een wens uitgesproken om mijn huidige relatie 'open' te gaan voeren of dat mijn partner andere mannen zou willen treffen voor sex. En ik mag aannemen dat ze dat ook niet achter m'n rug doet en _als_ ze wel die behoefte had, ze dat iig eerst openlijk zou bespreken.
(Ik weet met enige zekerheid dat ze vermoedelijk niet snel de behoefte aan anderen zal hebben, ze is eerder zelf snel een beetje jaloers als )

Ik zou het zeker niet fijn vinden, maar weet ook niet _hoe_ ik dan daarmee zou omgaan. Als je partner écht die wens heeft, weet ik ook niet of het de juiste keuze is dat dan domweg te gaan verbieden (wel vermoed ik dat ik dan ook zelf wel zou kiezen om zelf evenmin monogaam te blijven, en ik vrees dat zoiets op termijn de relatie sowieso zou gaan ondergraven).

In het geval van die man lijkt het kennelijk voor hem goed te werken... dus leuk voor hem.

Het enige dat dar vraagtekens bij me oproept is waarom hij kennelijk vreemden dat hele verhaal zomaar gaat vertellen, en zich ook nog zelfs gaat 'rechtvaardigen' waarom hij dat zou doen, voor iets verder totaal privé en anderen niks aangaat ?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Redactie Frontpage woensdag 12 augustus 2026 @ 11:30:10 #15
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_221554873
Nee dankje. Moet iedereen zelf weten natuurlijk, maar voor mij zou dat niet werken.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_221554979
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 09:34 schreef Bloem75 het volgende:
Gaat ze dan ook echt vreemd met toestemming of is dat jouw invulling/aanname? Want een vakantie waar je veel uitgaat betekent niet direct vreemd gaan tenslotte.

Zelf ga ik regelmatig op vakantie met vriendinnen. Dit jaar 3x keer met vriendinnen maar ik ga ook 1x met man en 1x met man en kind.
Man heeft geen behoefte om met vrienden op vakantie te gaan.

Maar vreemdgaan zou ik nooit doen.
Nooit doen!!
Zeg nooit nooit.
pi_221555110
Ik ben single.
Ga af en toe een dagje/weekend met een leuke dame op pad.
Partner is er van op de hoogte dat we niet alleen maar een museum bezoeken. maar ook andere bezigheden hebben.

Als dit in onderling overleg kan vind ik dit alleen maar mooi.
Als de partner van niets zou weten zou me dit ook niet weerhouden.

Sex is fijn. Alleen/samen/met anderen.
pi_221555205
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 11:35 schreef Trademarker het volgende:

[..]
Nooit doen!!
Zeg nooit nooit.
Nou, na 35 jaar samen (vanaf mijn 16de) kan ik echt wel stellen dat ik heel loyaal ben. Vreemdgaan is echt je partners hart kapotstampen. Dus nee, echt een no-go.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 11:48:12 #19
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_221555212
Zoals Amerikaanse negers dat zo mooi zeggen: Haeeelllll no
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_221555235
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 11:45 schreef Bloem75 het volgende:

[..]
Nou, na 35 jaar samen (vanaf mijn 16de) kan ik echt wel stellen dat ik heel loyaal ben. Vreemdgaan is echt je partners hart kapotstampen. Dus nee, echt een no-go.
Ik heb het niet over vreemdgaan, maar sex met iemand anders dan je partner.
Met wederzijds goedvinden is geen vreemdgaan.
Er kunnen zich situaties voordoen in je leven die je niet altijd kunt voorzien.
pi_221555324
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 11:53 schreef Trademarker het volgende:

[..]
Ik heb het niet over vreemdgaan, maar sex met iemand anders dan je partner.
Met wederzijds goedvinden is geen vreemdgaan.
Er kunnen zich situaties voordoen in je leven die je niet altijd kunt voorzien.
Je had het wel over vreemdgaan. Want je reageerde immers op mijn stellige mening dat ik nooit zou vreemdgaan.
Je reageerde met "nooit doen! En zeg nooit nooit.

Als er wederzijds toestemming is, is het uberhaupt geen vreemgaan.
Mocht ik ooit die behoefte hebben, laat ik mij niet leiden door mijn reptielengedeelte van het brein maar bespreek het met mijn partner. Dat respect ben ik hem dan verschuldigd.
pi_221555591
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 12:14 schreef Bloem75 het volgende:

[..]
Je had het wel over vreemdgaan. Want je reageerde immers op mijn stellige mening dat ik nooit zou vreemdgaan.
Je reageerde met "nooit doen! En zeg nooit nooit.

Als er wederzijds toestemming is, is het uberhaupt geen vreemgaan.
Mocht ik ooit die behoefte hebben, laat ik mij niet leiden door mijn reptielengedeelte van het brein maar bespreek het met mijn partner. Dat respect ben ik hem dan verschuldigd.
Ik waardeer je eerlijkheid en standvastigheid.
Weet uit ervaring dat dit niet voor iedereen geldt.
pi_221555852
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 07:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:
"Dat gun ik haar" is zijn verhaal, omdat ie er de rest van het jaar "zoveel voor terug krijgt"
Gelul natuurlijk, maar het is gewoon een cuck.
pi_221555868
Ja, dan mag ze bij haar vakantieliefde blijven

Bye bye dan
pi_221555874
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 08:34 schreef Hexagon het volgende:
Als ze los van mij op vakantie wil prima.

Als ze er dan een neukfestijn met anderen van maakt niet prima.
Dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')