Jammer, ik had die van jou wel een keer willen geven.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:05 schreef heywoodu het volgende:
Dat lijkt me niet echt mijn ding, nee.
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Jammer, ik had die van jou wel een keer willen geven.
Bakkesquote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Jammer, ik had die van jou wel een keer willen geven.
ik zie vooral dat kennelijk hijzelf er blij mee is (of iig instemt en het haar gunt), dus waarom je verder nog druk gaan maken om de keuzes van andere mensen?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 07:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:
"Dat gun ik haar" is zijn verhaal (...)
Hoe kijken jullie hier tegen aan?
Nooit doen!!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:34 schreef Bloem75 het volgende:
Gaat ze dan ook echt vreemd met toestemming of is dat jouw invulling/aanname? Want een vakantie waar je veel uitgaat betekent niet direct vreemd gaan tenslotte.
Zelf ga ik regelmatig op vakantie met vriendinnen. Dit jaar 3x keer met vriendinnen maar ik ga ook 1x met man en 1x met man en kind.
Man heeft geen behoefte om met vrienden op vakantie te gaan.
Maar vreemdgaan zou ik nooit doen.
Nou, na 35 jaar samen (vanaf mijn 16de) kan ik echt wel stellen dat ik heel loyaal ben. Vreemdgaan is echt je partners hart kapotstampen. Dus nee, echt een no-go.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:35 schreef Trademarker het volgende:
[..]
Nooit doen!!
Zeg nooit nooit.
Ik heb het niet over vreemdgaan, maar sex met iemand anders dan je partner.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:45 schreef Bloem75 het volgende:
[..]
Nou, na 35 jaar samen (vanaf mijn 16de) kan ik echt wel stellen dat ik heel loyaal ben. Vreemdgaan is echt je partners hart kapotstampen. Dus nee, echt een no-go.
Je had het wel over vreemdgaan. Want je reageerde immers op mijn stellige mening dat ik nooit zou vreemdgaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:53 schreef Trademarker het volgende:
[..]
Ik heb het niet over vreemdgaan, maar sex met iemand anders dan je partner.
Met wederzijds goedvinden is geen vreemdgaan.
Er kunnen zich situaties voordoen in je leven die je niet altijd kunt voorzien.
Ik waardeer je eerlijkheid en standvastigheid.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:14 schreef Bloem75 het volgende:
[..]
Je had het wel over vreemdgaan. Want je reageerde immers op mijn stellige mening dat ik nooit zou vreemdgaan.
Je reageerde met "nooit doen! En zeg nooit nooit.
Als er wederzijds toestemming is, is het uberhaupt geen vreemgaan.
Mocht ik ooit die behoefte hebben, laat ik mij niet leiden door mijn reptielengedeelte van het brein maar bespreek het met mijn partner. Dat respect ben ik hem dan verschuldigd.
Gelul natuurlijk, maar het is gewoon een cuck.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 07:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:
"Dat gun ik haar" is zijn verhaal, omdat ie er de rest van het jaar "zoveel voor terug krijgt"
Dit.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:34 schreef Hexagon het volgende:
Als ze los van mij op vakantie wil prima.
Als ze er dan een neukfestijn met anderen van maakt niet prima.
Zijn vast nog halfbloedjes ookquote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:19 schreef P8 het volgende:
Drie stiefkinderen, en geen eigen? En vrouwlief laat zich palen op vakantie terwijl hij voor haar kinderen zorgt? Dat klinkt meer als een zielige cuck.
Ook een voorwaarde als "eens per jaar" klinkt kinderachtig. Eén zure appel per jaar waar je even doorheen moet.
Maar er zijn genoeg situaties/redenen te verzinnen waarin partners de ander een vrijheid kunnen gunnen op dit gebied.
Een kennis van het zoontje van een neef van de dochter van een nicht wiens dochter's aangetrouwde oom vertelde dat zijn zoontje was gestruikeld... zoiets?quote:
Dat jaquote:Op woensdag 12 augustus 2026 18:48 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Een kennis van het zoontje van een neef van de dochter van een nicht wiens dochter's aangetrouwde oom vertelde dat zijn zoontje was gestruikeld... zoiets?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |