Mooie Google opdracht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Carlos van Wanrooij
Danny Hoekman
Emiel van Eijkeren
Hier heb ik niet voor hoeven googlen, gewoon uit het hoofd.quote:
Samen met Goulooze op de backpositiesquote:
Die heeft tenminste wel ervaring in een groot Europees toernooi.quote:
Ontiegelijk kut elftal met Pothuizen op alle posities denkbaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Samen met Goulooze op de backposities
Dick heeft nog maar 1 wisselmoment.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sierhuis moet zo snel mogelijk komen.
Dat die net als RKC in de tweede helft van de jaren 90 nooit gedegradeerd zijn is het achtste wereldwonder.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ontiegelijk kut elftal met Pothuizen op alle posities denkbaar.
Ik ben van mening dat die wisselmomenten per helft moeten gelden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dick heeft nog maar 1 wisselmoment.
Ouaissa was ook ongelukkig, maar dit is wel nog erger. Alles moet van die Duitser komen.quote:
Altijd heel moeilijk in de lelijkste stadions van Nederland. En het geluk dat ze nog hele aardige trainers hadden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat die net als RKC in de tweede helft van de jaren 90 nooit gedegradeerd zijn is het achtste wereldwonder.
Dat viel vooraf al te voorspellen. Emre Mor heeft de hersenen van een klein kind.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Tokkie Dick is er ook al klaar mee heb ik het idee
PSV en Ajax hadden er vorig seizoen ook alle moeite van de wereld mee gr grquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:54 schreef User98182 het volgende:
Tegen Olympiacos zo spelen. Waar hebben we het ook over
Ook mazzel dat die eerste promotie van AZ totaal niet thuis gaf met een prima elftal met oa Heus, Doesburg, Latuheru, Kruzen en Gillhaus. En wat van die gasten die onder Adriaanse gewoon 5e en 3e werden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd heel moeilijk in de lelijkste stadions van Nederland. En het geluk dat ze nog hele aardige trainers hadden.
AZ won er in de voorbereiding wel van.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
PSV en Ajax hadden er vorig seizoen ook alle moeite van de wereld mee gr gr
Dat zegt echt niks.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ won er in de voorbereiding wel van.
Dat is nog het minste probleem eigenlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
NEC bakt er dus helemaal niks van met Tadic, Linssen en Chery voorin
Wat gek!
Dit klopt.quote:
Altijd trappen mensen weer in de wondere wereld van de voorbereiding.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ won er in de voorbereiding wel van.
Eens. Spelen bij vlagen best leuk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
Dat NEC er niks van bakt vind ik ook zwaar aangezet.
Het is vandaag gelijkwaardig alleen prikt Olympiakos de eerste de beste mogelijkheid er wél inquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
Vorige week hadden ze eigenlijk moeten winnen en dit is een 0-0 wedstrijdquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
Paar waren al op hun retour . + een dolle voorzitter en Theo Vonk die de harde jongen wilde uithangen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook mazzel dat die eerste promotie van AZ totaal niet thuis gaf met een prima elftal met oa Heus, Doesburg, Latuheru, Kruzen en Gillhaus. En wat van die gasten die onder Adriaanse gewoon 5e en 3e werden.
1-1, assist Tadic goal Linssen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
NEC bakt er dus helemaal niks van met Tadic, Linssen en Chery voorin
Wat gek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willem II ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buiten de top 3 hebben deze eeuw alleen Heerenveen, AZ en Twente 1 seizoen CL gespeeld toch?
Dat was in 99. Maar sowieso enige andere ploeg die CL speelde natuurlijkquote:
Ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:04 schreef SaferSephy het volgende:
Bij deze stand is het alsnog klaar toch? Uit doelpuntje enzo?
Uit doelpunten tellen dubbelquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:04 schreef SaferSephy het volgende:
Alleen als de keeper een helm op heeft.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:04 schreef SaferSephy het volgende:
De hele voorbereiding zijn ze bezig geweest.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Griekse ploegen die in het rond schoppen, je verwacht het niet.
Dit doe je expresquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe kan je hier geen rood voor geven
Helaas.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Krijgen we een spreekbeurt? Dat heb ik wel gemist bij de penalty voor Godts tegen Shelbourne.
Er is hier tenminste een VAR.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:08 schreef Caland het volgende:
Kunnen ze Tadic ook niet meteen rood geven voor dat kansloze gebaren.
Of gewoon voor op het veld staanquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:08 schreef Caland het volgende:
Kunnen ze Tadic ook niet meteen rood geven voor dat kansloze gebaren.
Dat ie beter in Sittard kan gaan spelen?quote:
Fortounis Sittardquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:08 schreef DeeBee het volgende:
Ongelukkig verwacht je niet van iemand die Fortounis heet
Al besproken.quote:
Transfertje naar Sittard gegundquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:08 schreef DeeBee het volgende:
Konstantinos Fortounis.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:08 schreef DeeBee het volgende:
Zou wel typisch Nederlands zijn om nu penalty tegen, rood en 1-2 te verliezen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:10 schreef User98182 het volgende:
nou nu tegen 10 man, kijken of het nu lukt. anders heb je niks te zoeken in de CL
Akkoordquote:
Ja, pingels tellen niet mee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Krijg je de coefficientpuntjes ook als je na 120 minuten wint?
Komt Tadic in zijn bed liggen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bischoff krijgt vanavond een varkenshoofd in zijn bed van Tadic.
Nec heeft niets te zoeken in de CLquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou wel typisch Nederlands zijn om nu penalty tegen, rood en 1-2 te verliezen.
Fortuna bestaat niet meerquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Transfertje naar Sittard gegund
Of gewoon 10 minuten rondspelen bij de 16 op slakkentempoquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou wel typisch Nederlands zijn om nu penalty tegen, rood en 1-2 te verliezen.
Ik gun die Boekhoorn nog wel wat centjesquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nec heeft niets te zoeken in de CL
Zelfs als Tadic stopt met ademen gaat hij krijsend en gebarend naar de grondquote:
Gaat er meer om dat je direct in EL zitquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
IDF naar de rendacquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Fortuna bestaat niet meer
Gr gr, Van Praag
Mensen die naar Nederlandse ‘muziek’ luisteren zijn minderwaardig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
@:coco Rutger god heeft WEER een hit
Bekijk deze YouTube-video
We hadden ook al bijna geen VVV meer gehad,quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Fortuna bestaat niet meer
Gr gr, Van Praag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Hij en die gozer bij Utrecht wel jarenlang hun neCk uitgestoken dus verdienen wel een mooi succesje voor ze dood neervallen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik gun die Boekhoorn nog wel wat centjes
Ook niks te zoekenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat je direct in EL zit
Jammer dat je suggereert dat poepstront minderwaardig isquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die naar Nederlandse ‘muziek’ luisteren zijn minderwaardig.
Alcoholist van Seumeren gun ik niks.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij en die gozer bij Utrecht wel jarenlang hun neCk uitgestoken dus verdienen wel een mooi succesje voor ze dood neervallen.
Ik gun ze de hymne wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als het 1-1 blijft gaan we zo nog even doorrrrquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die naar Nederlandse ‘muziek’ luisteren zijn minderwaardig.
En Drang?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Storm vind ik wel een leuk spelertje.
Drang de Boer?quote:
Typisch Nederlandsquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:16 schreef bbuddybb het volgende:
Het zou me niet verbazen als NEC zo nog rood pakt.
Ik gun ze de hymne wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zitten ze al…quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat je direct in EL zit
Je moet op je hoogtepunt stoppen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
@:coco Rutger god heeft WEER een hit
Bekijk deze YouTube-video
Laten we vooral gewoon genieten als een NL club een keer levert. Zelfs al zou het onverdiend zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Geen enkele Nederlandse club heeft wat te zoeken in de CL. Anders hadden de NEDERLANDSE ploegen vorig jaar de CL-league phase wel overleefd. Ook de UEL was een schande.
Bespaar je populistische gelul.
Het valt mij op hoe vaak rijke mensen hele domme rare mensen zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alcoholist van Seumeren gun ik niks.
Genieton doen we in de Casa Rossa ouwe reusquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we vooral gewoon genieten als een NL club een keer levert. Zelfs al zou het onverdiend zijn.
Kostte zeker 20 roepies, zo'n pakket viewsquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
1,5 miljoen views in 2 dagen op TikTok. Halloooooo zeg
Oneens, PSV, Feyenoord en Ajax (mits niet kansloos beleid en een beetje gunstige lotingen) kunnen prima op dat niveau mee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Geen enkele Nederlandse club heeft wat te zoeken in de CL. Anders hadden de NEDERLANDSE ploegen vorig jaar de CL-league phase wel overleefd. Ook de UEL was een schande.
Bespaar je populistische gelul.
+1quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens, PSV, Feyenoord en Ajax (mits niet kansloos beleid en een beetje gunstige lotingen) kunnen prima op dat niveau mee.
Daarmee bedoel ik een leuke L32/L16 met een sporadische kwartfinale.
En heeft nog kinderen ook volgens mij. Maar heeft nog grotere hekel aan thuiszitten dan Valentijn Driessen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rik volgt alles.
Vraag me af wat zijn vrouw de hele dag doet.
Lekker paole door de buurmanquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
En heeft nog kinderen ook volgens mij. Maar heeft nog grotere hekel aan thuiszitten dan Valentijn Driessen.
Anders leidt het alleen maar af van de tekstquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Nederlandse volkszangers hebben allemaal dezelfde inteelthoofden.
Wat een minderwaardige instelling.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:20 schreef lbosse het volgende:
Gaat het van PSV en Feyenoord hun televisiegeld af als NEC kwalificeert? Dan ben ik voor de Grieken.
Het TV-geld. Wat hebben de Nederlandse clubs daar ook fantastische dingen mee gedaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een minderwaardige instelling.
Die vent is geen fan. Kneep hem bij de bekerfinale er ook tussenuit.quote:
Dit idd. Shirt uittrekken om vervolgens in je BH te gaan lopenquote:
Ho maar weerquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:24 schreef Coco het volgende:
We kunnen het huis dus nog niet verSieren.
Doe dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:24 schreef Coco het volgende:
Verstierhuis.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:24 schreef Coco het volgende:
Mokerdom van Sierhuis inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas. Wel vijf minuten eerder, maar ja, dezelfde aanval.
En daar pak je dan geel voor.
Stukje Grieks temperamentquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Mokerdom van Sierhuis inderdaad.
Willem 2 hep geen keeper.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Willem II moet er zaterdag een CONDITIONELE VELDSLAG van maken, 25 graden
Verheijdt op Linssen zetten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Willem II moet er zaterdag een CONDITIONELE VELDSLAG van maken, 25 graden
Die scoort straks nog een keer en trekt dan weer zijn shirt uitquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zal Sierhuis zometeen nog wel een keer geel pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |