Drang de Boer?quote:
Typisch Nederlandsquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:16 schreef bbuddybb het volgende:
Het zou me niet verbazen als NEC zo nog rood pakt.
Ik gun ze de hymne wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nec heeft niets te zoeken in de CL
Dat zitten ze al…quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat je direct in EL zit
Je moet op je hoogtepunt stoppen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
@:coco Rutger god heeft WEER een hit
Bekijk deze YouTube-video
Laten we vooral gewoon genieten als een NL club een keer levert. Zelfs al zou het onverdiend zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Geen enkele Nederlandse club heeft wat te zoeken in de CL. Anders hadden de NEDERLANDSE ploegen vorig jaar de CL-league phase wel overleefd. Ook de UEL was een schande.
Bespaar je populistische gelul.
Het valt mij op hoe vaak rijke mensen hele domme rare mensen zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alcoholist van Seumeren gun ik niks.
Genieton doen we in de Casa Rossa ouwe reusquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we vooral gewoon genieten als een NL club een keer levert. Zelfs al zou het onverdiend zijn.
Kostte zeker 20 roepies, zo'n pakket viewsquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
1,5 miljoen views in 2 dagen op TikTok. Halloooooo zeg
Oneens, PSV, Feyenoord en Ajax (mits niet kansloos beleid en een beetje gunstige lotingen) kunnen prima op dat niveau mee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Geen enkele Nederlandse club heeft wat te zoeken in de CL. Anders hadden de NEDERLANDSE ploegen vorig jaar de CL-league phase wel overleefd. Ook de UEL was een schande.
Bespaar je populistische gelul.
+1quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens, PSV, Feyenoord en Ajax (mits niet kansloos beleid en een beetje gunstige lotingen) kunnen prima op dat niveau mee.
Daarmee bedoel ik een leuke L32/L16 met een sporadische kwartfinale.
En heeft nog kinderen ook volgens mij. Maar heeft nog grotere hekel aan thuiszitten dan Valentijn Driessen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rik volgt alles.
Vraag me af wat zijn vrouw de hele dag doet.
Lekker paole door de buurmanquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
En heeft nog kinderen ook volgens mij. Maar heeft nog grotere hekel aan thuiszitten dan Valentijn Driessen.
Anders leidt het alleen maar af van de tekstquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Nederlandse volkszangers hebben allemaal dezelfde inteelthoofden.
Wat een minderwaardige instelling.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:20 schreef lbosse het volgende:
Gaat het van PSV en Feyenoord hun televisiegeld af als NEC kwalificeert? Dan ben ik voor de Grieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |