Muah. Huidige uitdaging is ook dat verreweg het beste model niet echt een optie heeft om alle runs te vergelijken, maar het ziet er wel een klein beetje hoopgevend uit.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hopelijk zijn de voorspellingen nu wat beter @:nattekat ! Dan heb ik luxe problemen.
Ik heb de knoop doorgehakt. Binnenland en op officieel kijkpunt waar ik al een kaartje voor heb.
Naarmate het moment nadert hoorde ik van steeds meer (kans op) wegafsluitingen en kilometers sjouwen in de zon en daarna uren in diezelfde hitte wachten leek me niet handig.
En zo draag ik hopelijk ook bij aan het voorkomen van 0,6863226% verkeerschaos en (belangrijker) natuurbranden.
Vanaf 18.00 uur gaat de plek open. Dorpje in de buurt heeft wat musea dus ik ga zorgen dat ik daar op tijd ben.
Blijven hopen!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:37 schreef Nattekat het volgende:
Het is nu zo helder dat ik de vulkaan op het andere schiereiland kan zien. Echt hoor
Dit.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:27 schreef Starhopper het volgende:
ECLIPSE DAYHEEL VEEL PLEZIER IEDEREEN
Dat topic is er trouwens ook alquote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:52 schreef raptorix het volgende:
Volgend jaar heeft Spanje trouwens weer mazzel.
Ik zit op een mooi plekje in de auto te lunchen. Want airco.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:24 schreef Managarm het volgende:
Ja, dan koelt het een beetje af, het is nu al 34 graden in de schaduw (het is een uur vroeger dan in Nederland).
Wat heb je dan? Een I(ce)Phone?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Onverwachte complicatie: mijn telefoon blijkt heel slecht tegen de hitte te kunnen en weigert dan fotos te maken
Ik zit achter mijn bureau, binnen 24 graden. Het zal er wel op neer komen dat ik vanavond tijdens het kijken van een serie in slaap valquote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zit op een mooi plekje in de auto te lunchen. Want airco.
35 graden nu en over en half uur ben ik in het dorpje waar ik moet zijn. Eens checken hoe het met drukte en parkeren zit. Tot dusver is het uitgestorven op de weg.
Gaat goede kant op!!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Oud:
[ afbeelding ]
Nieuw:
[ afbeelding ]
Kak, dan moet je maar met je eigen ogen kijken ;-)quote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Onverwachte complicatie: mijn telefoon blijkt heel slecht tegen de hitte te kunnen en weigert dan fotos te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |