Goed opletten op knippers en kijkgedrag. Iemand die van baan wisselt en tegen je aankomt is in principe altijd fout.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En als diegene die ik rechts inhaal opeens beslist naar rechts te schuiven en tegen me aan knalt. 100 procent dat ik de Sjaak ben.
Ik doe het wel eens, maar doe het niet graag.
Figuren zoals jij zijn echt knettergek.En horen achter tralies ipv op de weg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:40 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook meerijden tot je eindbestemming en je kop in elkaar tikken.![]()
Voor eikels die moedwillig hinderen middels rechtsmisbruik maak ik graag tijd vrij in mijn agenda.
Ik heb niet eens een auto!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:23 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Figuren zoals jij zijn echt knettergek.En horen achter tralies ipv op de weg.
Moet je nagaan!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:25 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een auto!
Ik ook niet bro. Vereende gaat me leegzuigen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:25 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Hihihahahaohohoo hilarisch! Lache man!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:25 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat vaak wel het geval is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Nooit last van, degene er wel last van hebben moeten misschien bij zichzelf te rade gaan of ze wel vlot genoeg doorrijden en niet aan het linksplakken zijn.
de Vereende. man dan noem je me een spook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ook niet bro. Vereende gaat me leegzuigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |