Goed opletten op knippers en kijkgedrag. Iemand die van baan wisselt en tegen je aankomt is in principe altijd fout.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En als diegene die ik rechts inhaal opeens beslist naar rechts te schuiven en tegen me aan knalt. 100 procent dat ik de Sjaak ben.
Ik doe het wel eens, maar doe het niet graag.
Figuren zoals jij zijn echt knettergek.En horen achter tralies ipv op de weg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:40 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook meerijden tot je eindbestemming en je kop in elkaar tikken.![]()
Voor eikels die moedwillig hinderen middels rechtsmisbruik maak ik graag tijd vrij in mijn agenda.
Ik heb niet eens een auto!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:23 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Figuren zoals jij zijn echt knettergek.En horen achter tralies ipv op de weg.
Moet je nagaan!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:25 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een auto!
Ik ook niet bro. Vereende gaat me leegzuigen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:25 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Hihihahahaohohoo hilarisch! Lache man!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:25 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat vaak wel het geval is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Nooit last van, degene er wel last van hebben moeten misschien bij zichzelf te rade gaan of ze wel vlot genoeg doorrijden en niet aan het linksplakken zijn.
de Vereende. man dan noem je me een spook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ook niet bro. Vereende gaat me leegzuigen.
Ik heb nog niet meegemaakt dat als ik een midden plakker rechts heb ingehaald, diegene alsnog naar rechts gaat. Die heeft zijn blik op oneindig en tuft rustig door.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is geen rechts inhalen, want dan ben je al bij de blokjes aanbeland. Bij de blokjes en bij files is rechts inhalen toegestaan.
[..]
Ik zie ze wel vaak tot inkeer komen nadat ik ze rechts heb ingehaald. Is geen subtiele stille hint, maar duidelijke communicatie. Verbaal is niet mogelijk op dat moment, dus dit is 2e op de lijst van duidelijke en niet-subtiele communicatie.
Ik zie het vrij vaak en dat doet me dan wel goed. Ik verdien er eigenlijk een beloning voor, maar in plaats daarvan word ik als een imbeciel behandeld.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog niet meegemaakt dat als ik een midden plakker rechts heb ingehaald, diegene alsnog naar rechts gaat. Ze hebben hun blik op oneindig en tuffen rustig door.
Helaas moet je dan te vaak inhalen voor vrachtwagens die max 80 mogen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Nederland op de snelweg, ik blijf zoveel mogelijk rechts rijden, veel te veel mensen die als gekken rijden, kleven, dringen, snijden.
Die 'm zonder te kijken naar links gooien? Of die van de invoegstrook gelijk helemaal naar de linkerbaan gaan en te weinig snelheid hebben waardoor jij in de ankers moet.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:15 schreef Hyperdude het volgende:
Erger mij de laatste tijd aan stupide invoegers.
Mijn auto is niet zo snel dus ik ben in dat opzicht ook best traag met inhalen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik erger me aan mensen die geen tractor in durven te halen en dat er dan een trein van zes auto's achter rijdt. Dan ben je de zevende. En kun je er op een recht stuk makkelijk voorbij (alle zeven). En dan zie je ze in de spiegel ook ineens komen.
Helemaal prima, maar ga dan wel naar rechts zodra dat kan. Genoeg blijven links rijden omdat er 300 meter verderop weer een vrachtwagen aan komt en ze makkelijk naar rechts zouden kunnen tot ze dichter bij die vrachtwagen komen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:26 schreef Chadi het volgende:
Ik trek me niks aan van klevers. Ik ga niet sneller of langzamer. Ik doe gewoon mijn ding en als ze harder willen dan gaan ze naar naar Duitsland of zo. Zolang er 100 staat ga ik geen 120 om hen er sneller voorbij te laten. Bezwaren kunnen richting Den Haag gestuurd worden.
Oh tering. Vooral mensen die met 60 op de invoegstrook van de snelweg rijden (of eigenlijk alles langzamer dan wat er op de borden staat). Als je daar achter zit kun je helemaal niks. En het erge is, de mensen achter die slakken kun je enorm in de problemen brengen en die vangen de potentiële klap op. Daarmee breng je oprecht anderen in gevaar.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:15 schreef Hyperdude het volgende:
Erger mij de laatste tijd aan stupide invoegers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |