Dat is een verkeerde aanname. Mensen willen misschien gewoon weten hoe gewild ze zijn. Ook al zijn ze gelukkig in de relatie en geven ze veel om hun partner en is de seks prima, het is altijd goed om te kunnen reflecteren op jezelf.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:02 schreef Solotovski het volgende:
Als je dat moet doen terwijl je in een relatie zit, zit er sowieso al iets niet goed in die relatie he
Wat boeit dat als je een relatie hebt?quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:03 schreef incel het volgende:
Mensen willen misschien gewoon weten hoe gewild ze zijn.
Waarom zou je nog sporten als je al in vorm bent?quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat boeit dat als je een relatie hebt?
Omdat je "contractuele" verplichtingen heb.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:05 schreef incel het volgende:
[..]
Waarom zou je nog sporten als je al in vorm bent?
Vraag jezelf dat af als je vrouw hetzelfde zou doen. Hoe zou jij het vinden als zij even ging 'checken of ze nog goed in de markt ligt' terwijl ze met jou een vaste relatie heeft.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:01 schreef incel het volgende:
Puur om te kijken hoe goed je het nog doet bij het andere geslacht? Dus zonder dat je daadwerkelijk intenties hebt om te daten/neuken/nieuwe relatie maar je wil gewoon bevestiging hebben van hoe goed en gewild je nog bent bij het andere geslacht?
Wat vind jij?
[poll=10295]
Dat is niet nodig, een jong blond mokkel met dikke tietenquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Vraag jezelf dat af als je vrouw hetzelfde zou doen. Hoe zou jij het vinden als zij even ging 'checken of ze nog goed in de markt ligt' terwijl ze met jou een vaste relatie heeft.
Ik zeg niet dat ik dit van plan ben he ik open gewoon een publieke discussie waar mensen hun mening kunnen delen op een online discussieplatform.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:10 schreef Pajanus het volgende:
Wat vond je vriendin er van toen je het vroeg?
Als ze dat weet en ok vindt dan prima.
als je het al niet gaat vragen weet je het antwoord.
Ah, naja het antwoord is dat je geen geheimen moet hebben (denk ik dan) en dit wel iets is wat je moet bespreken.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:12 schreef incel het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik dit van plan ben he ik open gewoon een publieke discussie waar mensen hun mening kunnen delen op een online discussieplatform.
Dat is toch al genoeg. Sommige mensen willen gewoon weten dat ze gewild zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:20 schreef Hexagon het volgende:
Als je er niet mee date weet je sowieso niet hoe je in de markt ligt. Hooguit of ze je foto leuk vinden.
Maar weet je zogenaamde vrouw dat ook? Ze gaat het niet aan jou vragen, maar zelf op zoek.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:09 schreef incel het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, een jong blond mokkel met dikke tietenik weet 100% zeker al dat elke man haar wil neuken.
Ze is dom, maar niet achterlijk. Welke jonge aantrekkelijke vrouw weet echt wel dat ze knap is. Ze loopt zelfs te zeuren dat haar tieten te groot zijn en dat ze borstverkleinign wilquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar weet je zogenaamde vrouw dat ook? Ze gaat het niet aan jou vragen, maar zelf op zoek.
quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:27 schreef incel het volgende:
[..]
Ze is dom, maar niet achterlijk. Welke jonge aantrekkelijke vrouw weet echt wel dat ze knap is. Ze loopt zelfs te zeuren dat haar tieten te groot zijn en dat ze borstverkleinign wilOf ze doet dat expres om mij te fucken ik weet het niet
Er zijn mensen die dit doen?quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het altijd bijzonder gevonden als mensen “willen weten hoe ze in de markt liggen” terwijl ze volgens hen in een goede relatie zitten. Waarom zou je dat willen weten?
Ik moet goed liggen bij mijn man. En als ik in het dagelijks leven eens een blik of een opmerking krijg die flatterend is, vind ik dat uiteraard leuk, maar het bewust opzoeken vind ik getuigen van een enorme onzekerheid. Beetje zielig zelfs als je dat nodig hebt om je ego een beetje te strelen.
Waarom?quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, ik vind je stomvervelend, voorspelbaar en heel zielig.
Blijkbaar doen onzekere mensen als TS dit om zich beter te voelen, vind het ook bijzonder.quote:
Zeker. Ik vind het getuigen van onzekerheid als je je eigen waarde en goed over jezelf voelen af moet laten hangen van hoe anderen over je lijken te denken. En of je nog een ander dan je huidige partner zou kunnen krijgen.quote:
Ja, dat is heel apart ja.quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zeker. Ik vind het getuigen van onzekerheid als je je eigen waarde en goed over jezelf voelen af moet laten hangen van hoe anderen over je lijken te denken. En of je nog een ander dan je huidige partner zou kunnen krijgen.
Ja, ik begrijp het niet echt.quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:15 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Blijkbaar doen onzekere mensen als TS dit om zich beter te voelen, vind het ook bijzonder.
De regel die ik aanhoud is vooral dat als je dat geheim wilt houden voor je partner, omdat je weet dat zij dat als een vertrouwensbreuk zou zien, het imho als 'vreemdgaan' gezien kan worden.quote:
Je hebt genoeg inzicht om te weten dat veel, maar echt niet alle mannen, haar leuk vinden maar van jezelf heb je geen enkel id of en hoeveel vrouwen jou leuk vinden en dat wil je wel graag weten om een of andere vage reden? Daarom neem je een tinder-account? Maar zonder dit te bespreken met je vriendin?quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:09 schreef incel het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, een jong blond dom mokkel met dikke tietenik weet 100% zeker al dat elke man haar wil neuken.
Volgens mij gaat het hem ook juist daarom: Een beetje het "You are the worst pirate, I've heard of .."-effect waarop die user zit te hopen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 12:13 schreef oppiedoppie het volgende:
Elke post van deze meneer doet me meer 'afknappen' op hem, hebben meer mensen dit?
Jij denkt dus dat het wel een leuke normale man zou kunnen zijn die gewoon wat aan het trollen is?quote:Op maandag 10 augustus 2026 12:21 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hem ook juist daarom: Een beetje het "You are the worst pirate, I've heard of .."-effect waarop die user zit te hopen.
Triest dit zegquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:27 schreef incel het volgende:
[..]
Ze is dom, maar niet achterlijk. Welke jonge aantrekkelijke vrouw weet echt wel dat ze knap is. Ze loopt zelfs te zeuren dat haar tieten te groot zijn en dat ze borstverkleinign wilOf ze doet dat expres om mij te fucken ik weet het niet
Ik weet verder niets van die users maar het kan van alles zijn, ook best iemand die misschien geen al te leuk of onderhoudzaam leven heeft en zn voornaamste activiteit hier posten en aandacht krijgen is.quote:Op maandag 10 augustus 2026 12:27 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat het wel een leuke normale man zou kunnen zijn die gewoon wat aan het trollen is?
Vraag je dit voor een vriend? Of voor je succubus vriendin met wie je gaat samenwonen?quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:03 schreef incel het volgende:
[..]
Dat is een verkeerde aanname. Mensen willen misschien gewoon weten hoe gewild ze zijn. Ook al zijn ze gelukkig in de relatie en geven ze veel om hun partner en is de seks prima, het is altijd goed om te kunnen reflecteren op jezelf.
Je hebt helemaal geen vrouw of vriendin. Die is er enkel in je fantasie wereldje.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:27 schreef incel het volgende:
[..]
Tinder gericht om een 'connectie' aan te gaan?????quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het wel vreemdgaan.
Met mijn ex keek ik graag vrouwen op het terras (val eigenlijk veel meer op vrouwen, maar heb wel mannelijke exen) en dat was leuk en gezellig.
Echter voelt Tinder voor mij stiekem aan, plus dat het doel van Tinder meer gericht is op een connectie aangaan. Terwijl als je samen kijkt het meer een ordinaire vleeskeuring is. Ook niet netjes, weet ik, maar wel menselijk
Oh ik dacht dat het een datingapp was, excuusquote:Op maandag 10 augustus 2026 13:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tinder gericht om een 'connectie' aan te gaan?????![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tinder is ordinaire vleeskeuring hoor.
Mwah, dating app ja.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een datingapp was, excuus
Nooit gebruikt... maar dan klopt mijn mening dus nietquote:Op maandag 10 augustus 2026 13:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah, dating app ja.
Maar vleeskeuring voornamelijk.
Doe ik samen met mijn vriendin altijd (ik vrouwen, zij mannen), leuk om te doen. Leuk vermaak tijdens saaie band op een festival.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het wel vreemdgaan.
Met mijn ex keek ik graag vrouwen op het terras (val eigenlijk veel meer op vrouwen, maar heb wel mannelijke exen) en dat was leuk en gezellig.
Oh zeker weten erg leuk en gezelligquote:Op maandag 10 augustus 2026 13:26 schreef Managarm het volgende:
[..]
Doe ik samen met mijn vriendin altijd (ik vrouwen, zij mannen), leuk om te doen. Leuk vermaak tijdens saaie band op een festival.
Ik heb meer keuze, mijn vriendin valt op lang,slank en langharig (ik ben twee van de drie op dit moment, hahaha, echt slank nu even niet).quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh zeker weten erg leuk en gezellig
Mijn ex en ik keken enkel naar vrouwen
Wat is het nut om te weten dat je goed in "de markt"ligt?quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:24 schreef GwaiLow het volgende:
Dit is absoluut geen vreemdgaan. Als je een lange relatie hebt kan het soms leuk zijn om te testen hoe goed je nog in de markt ligt. Ik begrijp best dat mannen daar geen idee meer van hebben als ze 8+ jaar in een relatie zitten. Ik weet dat dit bij veel mannen voor een soort mentale boost heeft gezorgd (als ze nog goed in de markt lagen), en het de eigen relatie ook weer leuker en spannender heeft gemaakt. En als je merkt dat je niet zo goed meer in de markt ligt kan dit een soort van rust geven.
Uiteraard zullen er ook genoeg voorbeelden zijn waarbij het fout is gelopen.
Waarom schrijf je je in op een datingsite ls je niet wil daten.quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:32 schreef ffoyle-involutus het volgende:
Imo telt het niet als vreemdgaan (tenzij je ook daadwerkelijk berichten naar iemand gaat versturen) maar waarom zou je?
Volgende week een topic van een andere user dat op tinder alleen maar mensen zitten die willen weten of ze nog in the game zitten.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:35 schreef Trademarker het volgende:
[..]
Waarom schrijf je je in op een datingsite ls je niet wil daten.
Als ik een leuke man/vrouw tegenkom op een datingsite die met niemand wil daten, maar alleen aandacht wil, laat ik die verwijderen. Genoeg Ghosts op deze site.
Of je inschrijven op Bullchat. Als je daar goed in de markt ligt weet je het ook. Heeft je relatie ook een nieuwe dimensiequote:Op maandag 10 augustus 2026 13:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgende week een topic van een andere user dat op tinder alleen maar mensen zitten die willen weten of ze nog in the game zitten.
Als je wilt weten of je nog in the game bent, dan is de kans groot dat je er nooit in gezeten hebt.
Wacht even, dus het dragen van make up buitenshuis staat gelijk aan vreemd gaan?quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:21 schreef incel het volgende:
Vrouwen die bijv. al in een relatie zitten die dragen toch ook nog gewoon make-up buitenshuis?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |