Dat is een verkeerde aanname. Mensen willen misschien gewoon weten hoe gewild ze zijn. Ook al zijn ze gelukkig in de relatie en geven ze veel om hun partner en is de seks prima, het is altijd goed om te kunnen reflecteren op jezelf.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:02 schreef Solotovski het volgende:
Als je dat moet doen terwijl je in een relatie zit, zit er sowieso al iets niet goed in die relatie he
Wat boeit dat als je een relatie hebt?quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:03 schreef incel het volgende:
Mensen willen misschien gewoon weten hoe gewild ze zijn.
Waarom zou je nog sporten als je al in vorm bent?quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat boeit dat als je een relatie hebt?
Omdat je "contractuele" verplichtingen heb.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:05 schreef incel het volgende:
[..]
Waarom zou je nog sporten als je al in vorm bent?
Vraag jezelf dat af als je vrouw hetzelfde zou doen. Hoe zou jij het vinden als zij even ging 'checken of ze nog goed in de markt ligt' terwijl ze met jou een vaste relatie heeft.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:01 schreef incel het volgende:
Puur om te kijken hoe goed je het nog doet bij het andere geslacht? Dus zonder dat je daadwerkelijk intenties hebt om te daten/neuken/nieuwe relatie maar je wil gewoon bevestiging hebben van hoe goed en gewild je nog bent bij het andere geslacht?
Wat vind jij?
[poll=10295]
Dat is niet nodig, een jong blond mokkel met dikke tietenquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Vraag jezelf dat af als je vrouw hetzelfde zou doen. Hoe zou jij het vinden als zij even ging 'checken of ze nog goed in de markt ligt' terwijl ze met jou een vaste relatie heeft.
Ik zeg niet dat ik dit van plan ben he ik open gewoon een publieke discussie waar mensen hun mening kunnen delen op een online discussieplatform.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:10 schreef Pajanus het volgende:
Wat vond je vriendin er van toen je het vroeg?
Als ze dat weet en ok vindt dan prima.
als je het al niet gaat vragen weet je het antwoord.
Ah, naja het antwoord is dat je geen geheimen moet hebben (denk ik dan) en dit wel iets is wat je moet bespreken.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:12 schreef incel het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik dit van plan ben he ik open gewoon een publieke discussie waar mensen hun mening kunnen delen op een online discussieplatform.
Dat is toch al genoeg. Sommige mensen willen gewoon weten dat ze gewild zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:20 schreef Hexagon het volgende:
Als je er niet mee date weet je sowieso niet hoe je in de markt ligt. Hooguit of ze je foto leuk vinden.
Maar weet je zogenaamde vrouw dat ook? Ze gaat het niet aan jou vragen, maar zelf op zoek.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:09 schreef incel het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, een jong blond mokkel met dikke tietenik weet 100% zeker al dat elke man haar wil neuken.
Ze is dom, maar niet achterlijk. Welke jonge aantrekkelijke vrouw weet echt wel dat ze knap is. Ze loopt zelfs te zeuren dat haar tieten te groot zijn en dat ze borstverkleinign wilquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar weet je zogenaamde vrouw dat ook? Ze gaat het niet aan jou vragen, maar zelf op zoek.
quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:27 schreef incel het volgende:
[..]
Ze is dom, maar niet achterlijk. Welke jonge aantrekkelijke vrouw weet echt wel dat ze knap is. Ze loopt zelfs te zeuren dat haar tieten te groot zijn en dat ze borstverkleinign wilOf ze doet dat expres om mij te fucken ik weet het niet
Er zijn mensen die dit doen?quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het altijd bijzonder gevonden als mensen “willen weten hoe ze in de markt liggen” terwijl ze volgens hen in een goede relatie zitten. Waarom zou je dat willen weten?
Ik moet goed liggen bij mijn man. En als ik in het dagelijks leven eens een blik of een opmerking krijg die flatterend is, vind ik dat uiteraard leuk, maar het bewust opzoeken vind ik getuigen van een enorme onzekerheid. Beetje zielig zelfs als je dat nodig hebt om je ego een beetje te strelen.
Waarom?quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, ik vind je stomvervelend, voorspelbaar en heel zielig.
Blijkbaar doen onzekere mensen als TS dit om zich beter te voelen, vind het ook bijzonder.quote:
Zeker. Ik vind het getuigen van onzekerheid als je je eigen waarde en goed over jezelf voelen af moet laten hangen van hoe anderen over je lijken te denken. En of je nog een ander dan je huidige partner zou kunnen krijgen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |